Se on kyllä vähän kaksipiippuinen juttu ruveta peittämään suoria laukauksia. Nehän nimenomaan pitäisi jättää veskarille, eikä mennä väliin sähläämään ja peittämään. Esimerkiksi Lukon ensimmäinen maali oli kyllä vetäjän hyvyyttä ja Hatun koosta johtuvaa huonoutta. En mä pakin viaksi sitä laske, että hän päästää miehen ampumaan, jos pakki ei pysty siinä tilanteessa pelaamaan puhtaasti mailaa pois pelistä. Kyllä Riksmanillekin saa vedellä aika rauhassa, se vain torjuu niitä suoria laukauksia hyvin. Pelkään, että meidän pakkien 2 minuuttiset lisääntyvät, kun Housu on maalissa. Monesti on ollut pakko vetää kaverilta jalat alta, kun ei ole luotettu, että maalivahti hoitaa.
HIFK tottui Housun ja Lunkankin kanssa liikaa siihen, että pelaajat toimivat apuveskareina, koska näille kahdelle menee huonona hetkenä mikä tahansa veto. Itse en ole nähnyt Hattua toistaiseksi näin huonossa jamassa. Hänellä on aika selkeät puutteet ja niiden työstäminen pitäisi olla ennenkaikkea maalivahtivalmennuksen hommaa...oho, sori, tässähän tulikin taas yksi ongelma lisää. Meiltä taitaa puuttua se. Kaikkiaan mielestäni Hattu on pelaajien kannalta helpompi veskari kuin arvaamaton Housu. Näin olen ymmärtänyt. Mutta kukaan ei kai sitä pysty kiistämään, että Hattu on nykylätkään kertakaikkiaan turhan pienikokoinen kaveri. Lunkan joskus jäätävältä näyttänyt peittäminen meni aika usein ihan yksinkertaisesti hänen kokonsa ja ulottuvuutensa piikkiin. Eikä siinä mitään, hyvin peitti ja oli omalla tavallaan aika vaikea ohitettava niitä kuuluisia länkiä lukuunottamatta. Toinen huono alue oli henkinen paineensietokyky, joka myös Housulla on (ollut) surkea. Nieminen on mielestäni tervepäiseltä vaikuttava kaveri, joka esimerkiksi Lahdessa ei lörähtänyt yhteen helppoon. Kuten Salama15 fiksusti toteaa, Niemisen pelityyli on yliaktiivinen ja hänen tyyppisensä veskari kaipaa jokatapauksessa ajoittain lepoa. Mulla on aika vahva tunne siitä, että Nieminen tulee vielä pelaamaan tällä kaudella paljon.
edit: Dennis samalla asialla näköjään