Hassua kuinka osa jatkislaisista yrittää väkisin syöttää pakkopullana omaa näkemystään Lundelista tai vaikkapa nyt esimerkiksi Seiskasta tai LostEdista.
Jos fiktiivisen jatkoaikanimimerkin X mielestä Lundell on timanttia, niin ei sen tarvitse olla nimimerkin Y mielestä. Sama pätee muihin pelaajiin, niin Patrikiin kuin Pasiin tai vaikkapa Jereen.
Kyllä sitä saa esittää kritiikkiä, vaikka siihen ei esasaarismaisen filosofisia ja absoluuttisen tyhjentäviä perusteluja olekkaan.
Yleensä se menee niin, että puoltoihin ei tarvite perusteluja
Tilanne 1
X: - Janne on hyvä veskari
leivoja: -niin on
X: gimme five
Tilanne 2
X: -Janne on hyvä veska
leivoja: Mun mielestä ei ole
X: Mitä vittua, kukas sä luulet olevas. Nyt perustelet kantas tai mä tapan sut
leivoja: Mun mielestä liialinen suorittamisen tason ailahtelu ja helppojen vetojen imeminen ei kuulu kunnon kassarin ominaisuuksiin. Varsinkin kun niitä sattuu noin kahdessa pelissä kolmesta.
X: _vitun homo, ei noi riitä, ei noi oo oikeita perusteluja.
Jos fiktiivisen jatkoaikanimimerkin X mielestä Lundell on timanttia, niin ei sen tarvitse olla nimimerkin Y mielestä. Sama pätee muihin pelaajiin, niin Patrikiin kuin Pasiin tai vaikkapa Jereen.
Kyllä sitä saa esittää kritiikkiä, vaikka siihen ei esasaarismaisen filosofisia ja absoluuttisen tyhjentäviä perusteluja olekkaan.
Yleensä se menee niin, että puoltoihin ei tarvite perusteluja
Tilanne 1
X: - Janne on hyvä veskari
leivoja: -niin on
X: gimme five
Tilanne 2
X: -Janne on hyvä veska
leivoja: Mun mielestä ei ole
X: Mitä vittua, kukas sä luulet olevas. Nyt perustelet kantas tai mä tapan sut
leivoja: Mun mielestä liialinen suorittamisen tason ailahtelu ja helppojen vetojen imeminen ei kuulu kunnon kassarin ominaisuuksiin. Varsinkin kun niitä sattuu noin kahdessa pelissä kolmesta.
X: _vitun homo, ei noi riitä, ei noi oo oikeita perusteluja.