Nurmijärven Peto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Janne otti 40 koppia Raksilassa. Miehen torjuntaprossat parantuvat peli peliltä ja ensi viikolla tulee kauden toinen nollapeli.
Isaksson kirjoitti:Paskahan se Lundell on, päästää hitto joka ikisessä pelissä maalin. Kyllä voittavan maalivahtin täytyy ottaa kaikki kiinni. Kenkää vaan Jannelle, ei ole jätkästä mihinkään.
Olen lähes täysin varma, että (kuka tahansa) pääsee seuraamaan peliä penkiltä/katsomosta käsin, jos ei pelaa läheskään nykytasolla keväällä.Snaipperi #16 kirjoitti:Uudelle valmentajalle pitää aina näyttää taitonsa ja jokainen löytää uuden vaihteen jopa Niskanen. Olen lähes täysin varma, että ei pelaa tuolla tasolla keväällä.
Siis kuka ei pelaa tolla tasolla , Niskanen, joukkue vai Lunkka ?Snaipperi #16 kirjoitti:Niin no joukkue pelaa nyt pirteämmin kuin pitkään aikaan ja joukkueella on hyvä positiivinen draivi. Uudelle valmentajalle pitää aina näyttää taitonsa ja jokainen löytää uuden vaihteen jopa Niskanen. Olen lähes täysin varma, että ei pelaa tuolla tasolla keväällä.
Snaipperi #16 kirjoitti:Niin no joukkue pelaa nyt pirteämmin kuin pitkään aikaan ja joukkueella on hyvä positiivinen draivi. Uudelle valmentajalle pitää aina näyttää taitonsa ja jokainen löytää uuden vaihteen jopa Niskanen. Olen lähes täysin varma, että ei pelaa tuolla tasolla keväällä.
otteluraportti kirjoitti:Maalivahti Jan Lundell imaisi laukauksen helpon näköisesti verkkoon. Lundell oli läpi ottelun voittavan joukkueen maalivahdiksi todella epävarma.
#12 kirjoitti:- - -
Baxterin kommenteista päätellen AA vetää Saipa-matsin ja ehkä ihan hyvä niin.
Kyllä. Jannella on erittäin hyvä parinviikon jakso takana, mutta lepoa hänkin tarvitsee. Veskatilanteemme ei todellakaan näytä huonolta, kun on heittää AA maaliin Lundellin lepuuttamiseksi. SaiPaa vastaan Aleksi maaliin, niin saadaan myös hänelle tuntumaa peleistä.fiftyeight kirjoitti:Jäi silloin sanomatta, mutta jo Blues-pein jälkeen vaikutti siltä että Jannella painoi peliväsymys. Olisi tosiaankin hyvä, että Aleksi pelaisi väliin yhden pelin. HIFKillä on kuitenkin pelit ensi viikolla ti, to, la, joten tekee hyvää Jannelle päästä huilaamaan hetkeksi.
#12 kirjoitti:Vaikka tämä nyt saattaa olla vähän vanhan kertaamista, niin todettakoon että minun HIFK:ssa on aina tilaa Jannen kaltaiselle voittavalle maalivahdille, kun taas nämä turggulaiset "voittavat maalivahdit" saavat suosiolla pysyä poissa.
Niinpä. TPS:n onneksi Hurme oli "voittavaksi maalivahdiksi" ihan hiton vakuuttava. Ihan koko ajan. Heh.
No mihin Lundellin taidot häviävät, kun PO:t alkaa. Jos tarkoitat esimerkiksi IFK:n edellistä kevättä, niin silloin koko joukkueen taso laski alaspäin... myös Lundellin. Kyllä minä uskon, että hän pystyy psyykkaamaan itsensä myös PO:ssa.mtmela kirjoitti:Olitko katsomassa peliä? Lundell oli helvetin epävarma koko ottelun, Hurmeeseen jos vertaa niin eri planeetalta (Uranus). Niin paljon varmemman näköistä on Hurmeen työskentely. Lundell on ok runkosarja-veskari. Ei sen enempää.
douppi kirjoitti:No mihin Lundellin taidot häviävät, kun PO:t alkaa. Jos tarkoitat esimerkiksi IFK:n edellistä kevättä, niin silloin koko joukkueen taso laski alaspäin... myös Lundellin. Kyllä minä uskon, että hän pystyy psyykkaamaan itsensä myös PO:ssa.
ps. eipä ollut eilen puolustuskaan iskussa, mutta silti voitettiin.
Lundellin taso on noussut viimeaikoina. Myös umpisurkeaan syksyyn mahtuu paljon hyviä pelejä Jannelta. Runkosarjassa ja Playoffeissa on eroja, mutta Lundell ei ole suurin syy siihen, miksi menestystä ei ole tullut toivotulla tavalla.mtmela kirjoitti:Ihan vaan sitä tarkoitan, että kyseessä on 33-vuotias maalivahti, joka ei ole ikinä urallaan onnistunut kovassa paikassa (=runkosarjan jälkeen). Kiekkoja on torjunut jo 15(?) vuotta aikuisten tasolla.
douppi kirjoitti:Lundellin taso on noussut viimeaikoina. Myös umpisurkeaan syksyyn mahtuu paljon hyviä pelejä Jannelta. Runkosarjassa ja Playoffeissa on eroja, mutta Lundell ei ole suurin syy siihen, miksi menestystä ei ole tullut toivotulla tavalla.
HemmoP kirjoitti:mtmela, katsoppas hieman viimeisen kolmen vuoden ajalta Jannen playoffeja,
missä tilanteissa joutui maaliin ja viime kauden hävityissä kolmessa po-ottelussa oma joukkuekkin määtti peräti yhden maalin ?
Te katsotte tilastoja, minä katson tapahtumia. Joukkue pelasi Lukko-sarjassa paskasti mutta viimeisen pelin (ja sarjan sitä myötä) IFK hävisi (nimenomaan hävisi) Lundelliin kahteen töppiin, siihen laidan vierestä vedettyyn luruun ja järjettömään ulostuloon. Kärpät-sarjassa taas IFK:lla oli sarja ja finaalipaikka hallussa kunnes Lundell ensin imaisi ohimenevän kiekon sisään ja jatkoajalla sössi maalin takana voiton Kärpille.Seesam kirjoitti:Itse meinasin sanoa ihan samaa, mutta sitten en jaksanut kirjoittaa mitään. Jannehan on ollut viime playoffseissa HIFKin paras pelaaja, joten kysynkin mtmelalta että mistä oikein keksit tämän ''Janne on huono playoff maalivahti''-jutun?
mtmela kirjoitti:Lundell on ok runkosarja-veskari. Ei sen enempää.
mtmela kirjoitti:Kärpät-sarjassa taas IFK:lla oli sarja ja finaalipaikka hallussa kunnes Lundell ensin imaisi ohimenevän kiekon sisään ja jatkoajalla sössi maalin takana voiton Kärpille.
mtmela kirjoitti:Te katsotte tilastoja, minä katson tapahtumia. Joukkue pelasi Lukko-sarjassa paskasti mutta viimeisen pelin (ja sarjan sitä myötä) IFK hävisi (nimenomaan hävisi) Lundelliin kahteen töppiin, siihen laidan vierestä vedettyyn luruun ja järjettömään ulostuloon.
mtmela kirjoitti:Te katsotte tilastoja, minä katson tapahtumia.
HemmoP kirjoitti:Tarkoitat siis, että katsot tapahtumia ja maalikoosteita tv:stä ?
Itse katson IFK:n kotiottelut paikan päältä ja IFK:n vierasotteluitakin tulee seurattua, viimeksi Oulussa. Kaikki koti po:t Jannelta nähneenä uskoisin, että on hieman perspektiiviä kuitenkin puolustaa omia tuollaiselta päättömältä jankkaamiselta.
Yritä nyt purkaa katkeruutesi Jannea kohtaan johonkin muuhun vaikka porona turussa varmaankin on rankkaa.
Mitä tuo itseään toistaminen nyt sinulle antaa??? Samoja keskusteluja on käyty moneen otteeseen, ja nyt haluat itsepintaisesti jatkaa samaa puheenaihetta illasta toiseen. Siis nyt puhutaan menevästä kaudesta, ja Lundell on nostanut tasoaan kiitettävästi. Muulla ei ole väliä! Meinaatko oikeasti, että hänen päällään on joku kirous... en onnistu tärkeissä peleissä, ja niin tulee aina tapahtumaan?mtmela kirjoitti:Kerro minulle mitä Jan Lundell on joskus voittanut ja missä?
Tulee mieleen eräskin Tim Thomas, joka kevään -99 finaaleissa imaisi punaviivan jälkeen lähetetyn roiskaisun sisään, minkä ansiosta Aurajoen rannalla virtasi hunaja hetkeä myöhemmin. Nykyään kyseinen maalivahti pelaa Bostonissa.mtmela kirjoitti:Kerro minulle mitä Jan Lundell on joskus voittanut ja missä? Ja kerro kaikki ne playoff-sarjat/karsinnat, joissa miehen pää on kestänyt kovassa paineessa ja mies on ollut tekemättä kauheita virhearviointeja kriittisissä paikoissa?Viime kevät oli ensimmäinen kohtuullinen suoritus. Se on aivan sama jos pelaat 15 kautta 65 peliä kaudessa helvetin hyvin, jos kuitenkin aina ratkaisevan finaalin jatkoajalla imuroit vedon puolesta kentästä.