Meillä oli kesällä tilanne, missä kauteen lähtö oli laitettu kaksikon Taponen Vinni varaan. Asiaa on täälläkin palstalla usein perattu, mutta edelleen ihmetyttää mikä juttu.
Jos olisin joukkueen rakentajana tarkoituksella tekemässä joukkueen tärkeimmälle paikalle tandemia, joka näennäisesti voisi toimia, mikäli kuu, mars, naapurin Jorman sienipäissään heiluttelema jallupullo, Neptunuksen isoin kuu ja pohjantähti asettuvat täydelliseen linjaan, niin en mä luultavasti olisi yllättynyt, jos joku mua syyttäisi sabotaasista. Itseluottamus, loukkaantuminen, mitä näitä nyt on. Ei paljoa vaadita ja tuo tandemi on palasina. Tavallaan voin vielä ymmärtää, jos sisäpiirissä on ollut suuri luotto / usko kavereihin, mutta ei tässä silti mitään lottoa olla pelaamassa.
Nyt ollaan tilanteessa, missä meillä on kauden aikana tolppien välissä (tai luukkua avaamassa) käynyt "kokeilemassa" viisi vai kuusi kassaria, ja silti ollaan tilanteessa, että meillä ei (riippuen Hovisesta) ole edelleenkään maalivahtia. Hienoa..
Eipä ole ihme, ettei ole tullut tällä kaudella käytyä hallilla. Mua kiinnostaa tää homma tällä hetkellä yhtä paljon kuin ilmeisesti meidän pukumiehiäkin. En ole vihainen, mutta todella pettynyt tähän hommaan.