No ei kai tässä kuitenkaan aikuisten oikeasti varsinaisesta mielen järkkymisestä ole kyse, se on jo paljon isompi juttu, mutta helpoimman tien kautta voi aina mennä, kun homma ei toimi.
Ok, ymmärsin ONNEKSI väärin. On tuo kuitenkin valitettavaa, vaikka ammatilaisliigasta onkin kyse. Heikot sortuu elon tiellä, tiedän, mutta jokin mussa saa silti tuntemaan empatiaa... Harvoin pelaaja saa omilta faneilta niin paljon paskaa niskaansa, kuin IFK:ssa pelatessaan. Tai mistä mä tiedän, kun en ole vierasmatseissa niin paljon vieraillut, mutta siltä tuntuu... Tuo on on tietyssä määrin ok, että kritisoidaan ja annetaan palautetta heti, mutta välillä kyllä miettii että onko tää lätkä nyt NIIIN vakavaa... Ei sen pitäis olla elämää suurempaa kuitenkaan, niin kuin KJ:kin totesi.
Kyllä mäkin kritisoin ja kiroilen ja huudan ja meuhkaan aina ajoittain, mutta suoranaiseen ajojahtiin en julkisesti lähde... Ai niin no, kyllä mä kannattelin sitä PENTTI ULOS lakanaa aikoinaan, myönnetään... 8/ Ei sitä kait voi ainakaan tässä yhteydessä sen enempää puolustella... ; ) Mutta kun on kyse JOUKKUEESTA, niin mielestäni yhden pelaajan niskaan on turha koko saavillista kaataa huonoista otteluista, (Huom:siis puhutaan monikossa) vaikka hän olisi kuinka alisuorittanut... Yhden ottelun tai parinkin voi kyllä laitaa yhden ja usein juuri sen mv:n, kun on niin "näkyvä" paikka virheiden osalta, piikkiin, mutta kun puhutaan pidemmästä huonosta jaksosta, niin kyllä muutkin asiat mättää kuin vain sen yhden ukon peliesitykset.
Ja painotan edelleen, kritiikkiä pitää ja saa antaa. Itsekin teen niin. Muunmuassa Bono vituttaa mua tällä hetkellä jengistä ehkäpä eniten ja olen sen hallilla myös tuonut julki, mutta en mä silti vain ja ainoastaan Bonon syyksi laita huonoja esityksiä tai vislaa kun kuljettaa kiekkoa... Mutta tämä onkin mun tapa kannattaa omaa suosikkijengiä ja kaikilla muilla on oikeus tehdä sitä omalla tavallaan, eli ei herneitä nenään... Toivottavasti saitte jotain selkoa mun kirjoituksesta. Pistetään väsyn piikkiin, jos ette ymmärrä... ; ) ÖITÄ kaikille!
Toivottavasti jatko on parempi.
Näin todellakin toivotaan ja myös uskotaan. Ei paljon huonommin voi ainakaan pelillisesti enää oikein mennä...
Yritetään pitää IFK-lippu korkealla huonoista esityksistä huolimatta, vaikka se helvetin vaikeaa ajoittain onkin!