No mitä hittå, en kai mä nyt rupee vastailee kun ei ole kutsua kolahtanut postiluukusta.Olisit vaan osallistunut. Tänään vasta leimattiin viimeiset visapassit.
P.S. Olen muuten hukannut sen ruotsalaisen oon minkä joskus sain sulta jonkun treidin yhteydessä.
Siksi minulla on paras futisvisa ikinä palstan historiassa ja kaikki saa osallistua!!No mitä hittå, en kai mä nyt rupee vastailee kun ei ole kutsua kolahtanut postiluukusta.
Higuita oli kyllä aika velmu maalivahti. Kannattaa katsoa youtubesta Rene Higuita - Skorpion kick.Minäkin ihastuin Millaan - siis tuohon Kamerunin Rogeriin. Pelasivat Kolumbiaa vastaan ja Rogeri nappasi Rene Higuitalta pallon "puolessa kentässä".
Mää tiädän!!Seuraavana arvontakäsi vikittelee ellei jopa köpittele Euroopasta maan nimeltä Portugali. Ei siis Pirtu-gal, huomiona katsojalle @WarWas .
Macao oli pitkään Portugalin siirtomaa. Minä vuonna siitä tuli Kiinan autonominen alue?
@Unkka @heketsu88 @Minor
No itse olin vielä enemmän hukassa yli 200km veikkauksellani.Olin kyllä Panaman kanavassa ihan pihalla. Vaikka olen sen historiasta lukenut, ei millään tullut pituus muistinystyröihin.
Sitten odotellaan vielä @Minor :ia, jonka peli on toistaiseksi kulkenut huikan mollivoittoisesti, mutta älä masennu, kyllä se vielä duuriksi muuttuu, viimeistään Modet sen tekävät pyytäessäsi. (Merkki @Major näyttäisi olevan vapaana)