Olisit vaan osallistunut. Tänään vasta leimattiin viimeiset visapassit.Taas joku paskavisa viriteltynä, pitäkää renkaanvaihtoon soveltuva nostimenne!
No mitä hittå, en kai mä nyt rupee vastailee kun ei ole kutsua kolahtanut postiluukusta.Olisit vaan osallistunut. Tänään vasta leimattiin viimeiset visapassit.
P.S. Olen muuten hukannut sen ruotsalaisen oon minkä joskus sain sulta jonkun treidin yhteydessä.
Siksi minulla on paras futisvisa ikinä palstan historiassa ja kaikki saa osallistua!!No mitä hittå, en kai mä nyt rupee vastailee kun ei ole kutsua kolahtanut postiluukusta.
Minäkin ihastuin Millaan - siis tuohon Kamerunin Rogeriin. Pelasivat Kolumbiaa vastaan ja Rogeri nappasi Rene Higuitalta pallon "puolessa kentässä".Minulla on kaksi Kamerunin maajoukkuepaitaa. Ja yksi Huuhkaja T-paita. Ja kymmenen Liverpool paitaa…
Higuita oli kyllä aika velmu maalivahti. Kannattaa katsoa youtubesta Rene Higuita - Skorpion kick.Minäkin ihastuin Millaan - siis tuohon Kamerunin Rogeriin. Pelasivat Kolumbiaa vastaan ja Rogeri nappasi Rene Higuitalta pallon "puolessa kentässä".