Maailman ympäri – Jatkoajan virallisin tietovisa (C-Lohko)

  • 764
  • 46

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
@Minor taisi eksyä matkalla Turkmenistanista Kameruniin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Joko se oli 1990-luvulla tai 2000-luvun alussa. Veikataan vuotta 1999.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Olin kyllä Panaman kanavassa ihan pihalla. Vaikka olen sen historiasta lukenut, ei millään tullut pituus muistinystyröihin.
 

redpecka

Jäsen
Sitten odotellaan vielä @Minor :ia, jonka peli on toistaiseksi kulkenut huikan mollivoittoisesti, mutta älä masennu, kyllä se vielä duuriksi muuttuu, viimeistään Modet sen tekävät pyytäessäsi. (Merkki @Major näyttäisi olevan vapaana)
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Olin kyllä Panaman kanavassa ihan pihalla. Vaikka olen sen historiasta lukenut, ei millään tullut pituus muistinystyröihin.
No itse olin vielä enemmän hukassa yli 200km veikkauksellani.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sitten odotellaan vielä @Minor :ia, jonka peli on toistaiseksi kulkenut huikan mollivoittoisesti, mutta älä masennu, kyllä se vielä duuriksi muuttuu, viimeistään Modet sen tekävät pyytäessäsi. (Merkki @Major näyttäisi olevan vapaana)

Aijaijai, tauti vei voimat miesoletetusta, mutta paluu tulee olemaan vahva!

Hämärä muistikuva on, että se oli ihan ysärin lopulla. Sanotaan ny 1998.
 

redpecka

Jäsen
Macao oli pitkään Portugalin siirtomaa. Minä vuonna siitä tuli Kiinan autonominen alue?

Oikea vastaus vuonna 1999.

Minä olen ainoa, joka olisi varmaan veikannut jotain 1800-lukua, mutta minä en olekaan visailijana tässä. Täällä sen sijaan visailijat ovat teräviä. Täsmälleen oikein vastasivat Unkka ja heketsu88. Saatte molemmat puolikkaan maapallon. Se tarkoittaa sitä, että Unkka menee seuraavalle kierrokselle.

@Unkka 1 maapallo
@Huono pakki 1 maapallo
@heketsu88 - 1/2 maapallo
@Minor -

Me muut jatkamme vielä seuraavaan kysymykseen.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

redpecka

Jäsen
Kysymys kuului: Kuinka monta rajanaapuria Turkmenistanilla on?

Lappuni mukaan neljä. Ja viime hetkellä kuolleista herännyt Molli tietää tämän. Onneksi olkoon ja puolikas pallo!

@Unkka 1 maapallo
@Huono pakki 1 maapallo
@heketsu88 - 1/2 maapallo
@Minor 1/2 maapallo

Seuraava kysymys ratkaisee - ehkä - kumpi visailijoista heketsu88 vai Minor menee jatkoon.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Itse olin 4-5 rajanaapurin välillä. Päädyin 5, koska ajattelin Kirgisiankin olevan Turkmenistanin rajanaapuri.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

redpecka

Jäsen
Minä vuonna Saksan keisarikunta valtasi Kamerunin omaksi siirtomaakseen?

Oikea vastaus on vuonna 1884. Jos Saksan keisarikunta olisi vallannut Kamerunin 16 vuotta aikaisemmin - olisi Minor voittanut puolikkaan maapallon. Mutta kun näin ei käynyt niin puolikas pallo meneekin heketsulle. Se on joskus pienestä kiinni minä vuonna jaksaa nyt lähtee ottaa vaikka jotain Kamerunia haltuun.

@Unkka 1 maapallo
@Huono pakki 1 maapallo
@heketsu88 - 1 maapallo
@Minor 1/2 maapallo

Näin. Tämä tarkoittaa sitä, että Minor jää nyt soittelemaan mollisointuja kalliolle. Mitkäs ovat nyt tunnelmat? Aha. No ei se mitään, saat lohdutuspalkinnoksi julisteen portugalilaisesta fado-orkesterista!

Lisäksi, jää langoille roikkumaan, sillä finaaliin menee myös lohkojen paras kakkonen ja olet aika vahvoilla puolikkaalla pallollasi.

C-lohko on paketissa.
 

Liitteet

  • fado.JPG
    fado.JPG
    100,7 KB · kertaa luettu: 0
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös