Mää tiädän!!Seuraavana arvontakäsi vikittelee ellei jopa köpittele Euroopasta maan nimeltä Portugali. Ei siis Pirtu-gal, huomiona katsojalle @WarWas .
Macao oli pitkään Portugalin siirtomaa. Minä vuonna siitä tuli Kiinan autonominen alue?
@Unkka @heketsu88 @Minor
No itse olin vielä enemmän hukassa yli 200km veikkauksellani.Olin kyllä Panaman kanavassa ihan pihalla. Vaikka olen sen historiasta lukenut, ei millään tullut pituus muistinystyröihin.
Sitten odotellaan vielä @Minor :ia, jonka peli on toistaiseksi kulkenut huikan mollivoittoisesti, mutta älä masennu, kyllä se vielä duuriksi muuttuu, viimeistään Modet sen tekävät pyytäessäsi. (Merkki @Major näyttäisi olevan vapaana)
Vuorossa taas Afrikka ja meille jo niin tuttu Kamerun rogermilloineen.
Minä vuonna Saksan keisarikunta valtasi Kamerunin omaksi siirtomaakseen?
@heketsu88 @Minor
Vuorossa taas Afrikka ja meille jo niin tuttu Kamerun rogermilloineen.
Minä vuonna Saksan keisarikunta valtasi Kamerunin omaksi siirtomaakseen?
@heketsu88 @Minor
Onnekseni sekoamiseni tuon Afrikan jaon suhteen (oikeasti jaettiin 1881, Saksa yhdistyi vuonna 1871) ei koitunut kohtalokseni.Jaaha, saksalaiset pettää aina.
Onnea kuitenkin @heketsu88 jatkopaikasta ja jään odottamaan lucky luser -paikkaa.
En normaalisti toivo epäonnea kenellekään.. Enpä. Ehkä ne ei C-lohkossa tiedä mitään..
Taisin vähän sekoilla, eihän sinulla ole mahdollisuutta päätyä parhaaksi kakkoseksi ainakaan laillisin keinoin kun jäit neljänneksi. Pahoittelut pikku sekaannuksesta.Lisäksi, jää langoille roikkumaan, sillä finaaliin menee myös lohkojen paras kakkonen ja olet aika vahvoilla puolikkaalla pallollasi.