king of the jungle
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Miten hemmetissä mulle tulee aina sana "pehmeä" mieleen, kun kuulen tai ajattelen Aravirtaa.
Joo, kaks virhettä kisoissa tähän mennessä, aivan paska, eikä ole saanut juuri mitään aikaan hyökkäyspäässäkään...Näkee miksi Matthews on ja pysyy Laineen edellä. Laineelta kamala kiekonmenetys ja siitä maali, ekassa matsissa Laineelta aivan kamala "kaverisyöttö" Hietaselle(?) josta läpiajo vastustajalle ja maali. Laine on aivan poikanen vielä, vaikka hyvä veto junnulla onkin.
Kumma ettei tuota Laineen veto pelata ylivoimasta pois.
5-6Miten hemmetissä mulle tulee aina sana "pehmeä" mieleen, kun kuulen tai ajattelen Aravirtaa.
Ferraro tiivisti hyvin. There's only a few combinations. You know it's coming but you can't get there on time, and when you get there the cannon is already loaded. Vertasivat Capitalsien yv:hen.Kumma ettei tuota Laineen veto pelata ylivoimasta pois.
Minulle mysteerimaalivahti on Koskinen.Mysteerimaalivahti on tänään Ville & Gallesta se toinen, en kyllä tiiä kumpi.
Musta olis epäilyttävää jos olisit kovana kun ajattelet Aravirtaa.Miten hemmetissä mulle tulee aina sana "pehmeä" mieleen, kun kuulen tai ajattelen Aravirtaa.
Hasardihan tuo on ollut aina. Minusta roikkuu vuodesta toiseen mukana, kun ei parempiakaan kisoihin saada. Onhan tuolla ollut jotain avuja hyökkäyspäässä, mutta mua pelottaa kyllä aina, kun kiekko ja Salmela ovat Suomen puolustusalueella samaan aikaan.Mitä on tapahtunut Salmelalle? Ennen kiekkovarma pakki ja vedot paukkui viivasta, nyt ukko roiskii kiekkoa ainoastaan ränniin hyökkäyspäässä.
Olinko jotenkin sokea, mutta pelasiko Barkovin ketju vain muutaman lyhyen vaihdon koko erässä. Tuntui, että siellä oli koko ajan muut kentät. Pilukin viiletti jatkuvasti mutta Barkoveita ja kumppaneita ei näkynyt? Pelasiko ne jotenkin huonosti ensimmäisen vaihtonsa. Erikoista.
Taitaa olla JVG:stä GMysteerimaalivahti on tänään Ville & Gallesta se toinen, en kyllä tiiä kumpi.
Matthews on Pohjois-Amerikasta niin sai sen syötön.Ei Matthews kyllä tuohon kiekkoon osunut. Huutosyöttö se sittenkin oli.
Vain siitä syystä, etteivät pakit saa pelattua heille kiekko lapaan. Vaikea siinä pelata, kun joutuu niiden roiskaisujen perässä menemään. Useimmiten taisivat olla Jaakola ja Hietanen siellä huiskimassa.Barkovin ketju oli heikko tässä erässä
Näkee miksi Matthews on ja pysyy Laineen edellä. Laineelta kamala kiekonmenetys ja siitä maali, ekassa matsissa Laineelta aivan kamala "kaverisyöttö" Hietaselle(?) josta läpiajo vastustajalle ja maali. Laine on aivan poikanen vielä, vaikka hyvä veto junnulla onkin.
Toi pakisto oikein huutaa jotain Sami Vatasen tyylistä kiekollista puolustajaa. Lindellin jokaikinen veto vastustajan polaareihin
Eipä ainakaan anna vastustajalle väärässä paikassa.Heh, onko Matthews koskenut koko kiekkoon pelin aikana?
Se oli linjatuomarin maali.No joo menetti kiekon helposti, mutta kyllähän toi oli ihan 100 %:Sti Koskisen maali. Ei v*ttu näissä peleissä voi imuroida tuollaista maalia, Ei vaan voi....