Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Se on tämä MM-kisojen aiheuttama kevätkiima, joka kulminoituu Inka Korhoseen.Herralla vähän keulii nyt. Käynti vessassa voisi auttaa.
Se on tämä MM-kisojen aiheuttama kevätkiima, joka kulminoituu Inka Korhoseen.Herralla vähän keulii nyt. Käynti vessassa voisi auttaa.
Väärässä paikassa? Hyökkäspäässä, jos jossain sen voi menettää.Eipä ainakaan anna vastustajalle väärässä paikassa.
Barkovin ketju oli heikko tässä erässä ja Sallisen ketju taas loi useita vaarallisia paikkoja. Olisiko kyse vain siitä, että Barkovin ketjun ollessa jäällä, Suomi ei paljon kiekkoa pitänyt. Sallisen ketju oli puolestaan koko ajan pahanteossa - etenkin Pihlström.
En mäkään. Mun entinen naapuri oli Koskinen, ihan mulkku jätkä. Sen jälkeen en oo tykänny Koskisista.Mä en luota Koskiseen.
Mun mielestä kyse ei ole siitä, kuinka helposti kiekko menetettiin, vaan missä paikassa ja miten. Hei kamoon, hyökkäyssinisellä poikittaisliikkeessä. Mitä seuraavaksi? Syöttö oman maalin takaa vastustajan lapaan b-pisteiden väliin?No joo menetti kiekon helposti
Pahimmat henkilökohtaiset virheet koko joukkueesta. Ihan hyvä että kompensoi puutteitaan tekemällä joskus maalin.Joo, kaks virhettä kisoissa tähän mennessä, aivan paska, eikä ole saanut juuri mitään aikaan hyökkäyspäässäkään...
Mysteerimaalivahti on tänään Ville & Gallesta se toinen, en kyllä tiiä kumpi.
Hei, ei tuomita kaikkia Koskisia...En mäkään. Mun entinen naapuri oli Koskinen, ihan mulkku jätkä. Sen jälkeen en oo tykänny Koskisista.
Eipä ainakaan anna vastustajalle väärässä paikassa.
Laine vastataklaa ohi ja kaatuu, Mertarannan mukaan Laine vedettiin kaksin käsin nurin.
Mertaranta oli väärässä. Vain yhdellä kädellä vedettiin kumoon. Selkeä kakkosen paikka.Laine vastataklaa ohi ja kaatuu, Mertarannan mukaan Laine vedettiin kaksin käsin nurin.
Ei Jalonen ole kädetön, mutta Suomen pakit ovat.Onko Jalonen tosiaan näin helvetin kädetön, ettei tuohon Jenkkien karvaukseen löydy lääkkeitä?
Selkee kiinnipitäminen, ois pitäny viheltää. Uusinnasta huomas hyvinLaine vastataklaa ohi ja kaatuu, Mertarannan mukaan Laine vedettiin kaksin käsin nurin.
Oishan tuosta voinut Folignolle jäähyn viheltää.Laine vastataklaa ohi ja kaatuu, Mertarannan mukaan Laine vedettiin kaksin käsin nurin.
Hidastuksen perusteella vain yhdellä kädelläLaine vastataklaa ohi ja kaatuu, Mertarannan mukaan Laine vedettiin kaksin käsin nurin.