No ei kyllä vienyt yhtään missään vaiheessa. Satunnaiset Jyp-huudot kyllä kuuluivat. Ja tottakai rummut, jotka taas peittivät kaiken alleen. Pelkät vitun rummut ilman mitään muuta. Aika säälittävää loppujen lopuksi ettei tuollaisella määrällä ihmisiä saa enempää ääntä aikaan kuin mitä saitte.hieno peli, hieno tunnelma ja JYpin fanikatsomokin vei Eteläpäätyä paikoin 100-0, tosin lähinnä vikassa erässä
Joillakin ihmisillä ei sitten ole mitään itsesuojeluvaistoa/tajua ollenkaan. Keskelle 103 -katsomoa (Eteläpäätyä) oli tullut Jyp-kannattaja tyttöystävänsä kanssa. Puhui siinä pari kertaa negatiivisesti Jokerifaneista ja pelitilanteista jotka koki Jypille epähyödyllisiksi. Ekassa erässä sanoin että mene tuonne pohjoispäätyyn, siellä on tilaa. Ei jostain ihmeen syystä tajunnut mennä vaikka pari kertaa selvästi ja voimakkaasti sanoin (Kaveri oli 2 riviä minua ylempänä). Hieman ensimmäisen erän loppua kävittiin jo sanomassa järkkärin toimesta että tule pois sieltä. "Ei, mulla on lippu tähän, en tonne pääse." Kaveri katsoi lopulta kaksi erää Eteläpäädyssä. Toisen erän lopussa sanoin itse järkkärille että voitko tarjota tolle siirtoa muualle kun ei idiootti itse tajua. Kolmanteen erään kaveri oli naisineen tajunnut siirtyä. Luoja auta jos Jyp olisi ekassa tai tokassa erässä tehnyt maalin, ei varmasti vastaanotto ollut positiivista kaverille. En nyt itse todellakaan olisi mitään fyysistä tietenkään tehnyt mutta joku känninen kaveri olisi ehkä voinut.