Ööö... Meillä on veskari, joka on pleijareita ajatellen korvaamaton maalivahtitilanteen takia. Meillä on maanantainen matsi sarjajumboa vastaan, tällä korvaamattomalla veskarilla on alla pitkä putki pelejä jaote on vähän lipsunut. Päälle vielä kakkosen pelituntuma alkaa olemaan sillä tasolla, että eroa ei sen osalta huomaisi vaikka Ketterer vetäisi kamat päälle. Ei näissä olosuhteissa pitäisi lähteä Kalnins maalilla, varsinkaan kun loput peleistä ovat kovempia nippuja vastaan. Jos niemellä pientä flunssaa, loukkia tai sukset ristissä johonkin, niin sitten vaikka se varaveskarin varaveskari debytoimaan.
Mä en jaksa uskoa siihen, että Marjamäki olisi täysin pikkusieluisena paskiaisena vetänyt herneen nokkaan jostakin. Jos jotain pitäisi arvata, niin olettaisin Marjamäen katsoneen sarjataulukkoa ja otteluohjelmaa hieman eri kantilta kuin mitä itse tein. Voitolla ollaan taas lännen kolmannella sijalla ja keskinäisen voittamalla on SKA vielä saavutettavissa. Vaikka sarjajumbo on vastassa, niin pisteitä ei haluta riskeerata peluuttamalla Niemeä. Mitä jaksamiseen tulee, niin luulisi riikalaisyleisön motivoivan Kalninsia venymään parhaimpaansa ennen maajoukkuetaukoa. Ja kuten sanoin, mä en itse tilannetta näe noin. Koitan vain jollain tavalla ymmärtää Marjamäen motiiveja.
Koutsi toki vastaa peluutuksesta ja peluutuksen ei pitäisi Kurrille kuulua millään saralla, mutta aika ikävään paikkaan hän itsensä puhui. Jos mitään pläniä ei ole valmiina, niin joku "savolaisempi" vastaus olisi ollut nyt kuultua suoraa "lupausta" parempi vaihtoehto. Ei Kurri ainakaan kauhean luotettavaa kuvaa ole itsestään antanut, kun vielä huomioi sekoilut ja epämääräisyydet kesällä omistuksen siirryttyä hänelle.