Kommentti ei kyllä vastannut yhtään sitä mitä kentällä on tapahtunut.
Et taaskaan kommentoi sisältöä! Sä olet kyllä aivan uskomaton Venäjä-trolli, toivottavasti saat hyvää liksaa!
Autan: Sisältö oli, että Torpedo-pelaajat saavat lyödä Jokeri-pelaajia paljon enemmän ja Jokeri-pelaajan lyödessä kerrankin, tulee molemmille kakkonen. Tämä on ollut silminnähden täysin totta: Maalineduskähinöistä on lähtenyt poikkeuksetta molemmista joukkueista yksi jäähylle, vaikka Jokereiden jäähynsaaja on ottanut kölimöykkyä vastaan kahdelta tai kolmelta torpedolaiselta. Väitä vastaan perustelemalla sisällön kautta, ei vain yksikantaisilla "ei ole totta" -väittämilläsi!
Miten siihen pitäisi reagoida?
Autan sua taas: Väitit, että Jokereita kohdeltiin tänään tuomareiden toimesta lepsummin kuin Torpedoa, ja otit esimerkiksi tapahtumia, joista Jokereiden olisi kuulunut saada jäähy, mutteivät saaneet. Myönnyin Sallisen poikkari-kakkosen olleen viheltämättä jäänyt rike.
Minä puolestani esitin, kuinka Jesse Joensuuta hakattiin tilanteen jälkeen kirvesiskulla hanskoille todella sikamaisesti ilman jäähyä, jonka olisi tosiasiassa kuulunut olla 5+20. Minä pyydän, että sinä kommentoisit tuota tilannetta.
Käytännössä, jos olet sitä mieltä, ettei tuosta olisi kuulunutkaan rankaista, pidän sinun jääkiekkotietämystäsi paljon huonompana kuin olen aiemmin pitänyt. Jos taas myönnät, että tuosta olisi pitänyt ajaa Kuluyomin ulos, myönnät samalla, että Jokerit ei oikeasti saanut osakseen myötämielisempää tuomarityöskentelyä kuin Torpedo, kuten aiemmin olet kiivaasti väittänyt. Pick one!
Älä höpölöpöttele ollenkaan. Juuri kerroit "vihaavasi Venäjää". Sen näköisiä viestisikin ovat: verenhimoista ja ala-arvoista paskaa.
Avasin tätä tuolla Jokerit-puolella. Pidän Venäjän valtiota, jonka osa KHLkin on, aivan surkuhupaisana, huonona, epäoikeudenmukaisena, vaarallisena ja saastuneena valtiona, mutta se ei ollut sen viestini pointti, kuten varmasti hyvin tiedät, vaan se, että jos antaa KHL:lle Venäjä-pohjaista kritiikkiä tai "vihaa", on sinun kirjoissasi kusipää. Loppuun laitoin vieläpä kysymysmuotoilun, jotta voisit kommentoida.