Suussa samanlainen maku, kun rönnin housuissa haju. Ai että mikä klassikko, oli pakko käydä pitkästä aikaa kattoon kiitos.Pleijareiden kotituomarointi ja Rönnin housujen haju: klassikko. Lisätiedot J. Jaloselta.
Suussa samanlainen maku, kun rönnin housuissa haju. Ai että mikä klassikko, oli pakko käydä pitkästä aikaa kattoon kiitos.Pleijareiden kotituomarointi ja Rönnin housujen haju: klassikko. Lisätiedot J. Jaloselta.
Se on juurikin se. Painat vaan playta.No ei löydy kun “Päivän hitit ja vuosikymmenten klassikot”, mutta kiitos näistä kuitenkin... Mennään Alkiolla!
No perhana, en edes tajunnut. Noh, pelasi rikkinäisenä pelicanssia vastaan. Tässä sarjassa toki on alisuorittanut.Eihän ne random sarjoja ole vaan kaksi viimeisintä
"kaksi random sarjaa" Siis valitsi kaksi viimeisintä?On kyllä kova tilastoniilo :D Valitse kaksi random sarjaa, joissa ei kulkenut. Kuitenkin Playoffeissa 21-22 14 peliin 9 pistettä ja 22-23 12 peliin 9 pistettä.
No ei löydy kun “Päivän hitit ja vuosikymmenten klassikot”, mutta kiitos näistä kuitenkin... Mennään Alkiolla!
Siellä suattap kuulua lassikoita tai sitte ei.Sitä play -nappia kun klikkaat, niin pääset kuuntelemaan lähetystä Tampereelta. En tiedä, miksi on väärä ohjelma siellä tiedoissa.
Toivottavasti et ole lääkäri :DIhan ok ne vetää, vähemmän virheitä kun mulla yhessä työpäivässä.
No ei löydy kun “Päivän hitit ja vuosikymmenten klassikot”, mutta kiitos näistä kuitenkin... Mennään Alkiolla!
Jaa tulit vissiin nyt vasta vastaanottimen ääreen.Tuomareista kova valitus mutta noinkohan johtuu siitä ettei pelissä tapahdu oikein mitään, mutta aina on jostain valitettava. Ihan ok ne vetää, vähemmän virheitä kun mulla yhessä työpäivässä.
Kuulostaa Apotin touhuilta.Tuomareista kova valitus mutta noinkohan johtuu siitä ettei pelissä tapahdu oikein mitään, mutta aina on jostain valitettava. Ihan ok ne vetää, vähemmän virheitä kun mulla yhessä työpäivässä.
Rehellistä puhetta. T: PaikkomiesTuomareista kova valitus mutta noinkohan johtuu siitä ettei pelissä tapahdu oikein mitään, mutta aina on jostain valitettava. Ihan ok ne vetää, vähemmän virheitä kun mulla yhessä työpäivässä.
Jäi siinä heti alkuu taas korkea mailakin viheltämättä kun Palve osui karvatessa KalPan kaveria kasvoihinAika kova koukku Kalpan kaverilta, ei jäähyä
Kuolleet ja kiekot katsomoon kuten on ollu tapana.Saa viheltää, puoleen kuin toiseenkin. Eikai se jatkoaika ny sääntöjä vaan mee muuttamaan?!