Olkaa hyvä!Ja sieltähän se tuli, kun tarpeeksi herjasi.
Millasen pullon Kimmo osti? vai Jesse?Naurettavaa luulla että kalpa menis tästä enää jatkoon voi jumalauta, kyllähän ilves saa nyt hengen päälle ja vie sarjan vittu onneks osti kossu pullon
Tämän suomalaisempaa mielenmaisemaa on vaikea löytääNaurettavaa luulla että kalpa menis tästä enää jatkoon voi jumalauta, kyllähän ilves saa nyt hengen päälle ja vie sarjan vittu onneks osti kossu pullon
Kiikarilla oli todnäk kiire mennä hakemaan maksimiratingit pelistä Rönniltä. "Ihan vitun hyvä suoritus Mikko, tosi tyylikkäästi annoit Ilv--- johdit peliä!"Menikö Kaukokiikari ja Heikkinen kanssa kaulaileen Suomea?
Älä nyt vedä sitä kerralla vielä on pelejä.Naurettavaa luulla että kalpa menis tästä enää jatkoon voi jumalauta, kyllähän ilves saa nyt hengen päälle ja vie sarjan vittu onneks osti kossu pullon
Siltä se tässä kohtaa tuntuukin.Nehän juhlii kuin mestaruutta
Mulla on sisäpiiritietoa, että Ilveksen toimari Jalo on yrityksen hallituksessa, joka on palkannut Rönnin. Sattumaako? En usko.Kiikarilla oli todnäk kiire mennä hakemaan maksimiratingit pelistä Rönniltä. "Ihan vitun hyvä suoritus Mikko, tosi tyylikkäästi annoit Ilv--- johdit peliä!"
Olen nimimerkkisi :D mun virheet vaan voi undoata. Dumarit koodaa tuotantoon idioottien huutaessa vierestä ettei ne osaa mitään.Toivottavasti et ole lääkäri :D
Se on sitä ylimielisyyttä.Tuollahan juhlitaan yhtä playoffvoittoa ihan urakalla.
Toinen skenaario tosiaan nyt mureni. Eli nyt sitten molemmat voittaa vuorotellen.Ennen kuin tämä sarja alkoi, veikkasin KalPan menevän jatkoon voitoin 4-2. Mulla oli kaksi skenaariota: ensimmäisessä KalPa menee 2-0 johtoon ja sen jälkeen voitetaan vuorotellen. Toisessa KalPa menee 3-0 johtoon, Ilves voittaa seuraavat kaksi ja lopulta KalPa naulaa kuudennessa pelissä. Toinen näistä skenaarioista murenee tänään.
Kyllä arvostaa tämä oli hieno loppu kiekko-ottelulle!@#28 Ei arvosta tätä