Ma 25.3.2024 Ilves - KalPa

  • 32 810
  • 771

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eiköhän jatkoerän alkuun Ipalle keksitä jäähy paikkaamaan tuota erän loppua, oli kyllä sen verran selkeä tuomari virhe.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vielä pitää KalPalta löytyä liikettä. Mäenpää tehnyt kyllä hurjasti töitä. Immoselta pidemmän pelitauon jälkeen odotetun tunnustelevaa. Gallet pääsee koko ajan paremmin rytmiin.
 

Ilvessydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves. TUTO
Perkele kun osaa jännittää.
Jos Kalpa nyt kolmatta kertaa jatkoilla vie, niin onnea Kuopioon ja menkää finaaliin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Voi jessus että taas jännittää. Pitäs olla arkipäivää kun taas mennään jatkoille.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuomareista kova valitus mutta noinkohan johtuu siitä ettei pelissä tapahdu oikein mitään, mutta aina on jostain valitettava. Ihan ok ne vetää, vähemmän virheitä kun mulla yhessä työpäivässä.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
No ei löydy kun “Päivän hitit ja vuosikymmenten klassikot”, mutta kiitos näistä kuitenkin... Mennään Alkiolla!

Vastaan itselleni... “https://livetaajuus.fi/kiekkoradio/“
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Tuomareista kova valitus mutta noinkohan johtuu siitä ettei pelissä tapahdu oikein mitään, mutta aina on jostain valitettava. Ihan ok ne vetää, vähemmän virheitä kun mulla yhessä työpäivässä.
Jaa tulit vissiin nyt vasta vastaanottimen ääreen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tuomareista kova valitus mutta noinkohan johtuu siitä ettei pelissä tapahdu oikein mitään, mutta aina on jostain valitettava. Ihan ok ne vetää, vähemmän virheitä kun mulla yhessä työpäivässä.
Kuulostaa Apotin touhuilta.
 

JakkeKasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ilveksen ylivoimasta vois sanoo että "me pyöritetään monen sadan tuhannen juttua täällä ja te tuutte tänne vittu naureskeleen".
 

Kiikarit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Tuomareista kova valitus mutta noinkohan johtuu siitä ettei pelissä tapahdu oikein mitään, mutta aina on jostain valitettava. Ihan ok ne vetää, vähemmän virheitä kun mulla yhessä työpäivässä.
Rehellistä puhetta. T: Paikkomies
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Aika kova koukku Kalpan kaverilta, ei jäähyä
Jäi siinä heti alkuu taas korkea mailakin viheltämättä kun Palve osui karvatessa KalPan kaveria kasvoihin
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
KalPalla hyvin liikkuu luistin erän alkuun. Saa toki ratkoakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös