Urmas Kulkunen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Mistä tämä tieto peräisin?
Täältä bongasin. Tosin kokoonpanosta ei ainakaan Suomisen nimeä löytynyt. Parempi näin, turha alkaa riskeeraamaan.
Mistä tämä tieto peräisin?
Onneks Turussa ei ole enää kauaa meri jäässä.
Hei OT kysymys.
Canalilta ajattelin web-tv:n kautta pelin katsoa, kun ei paikalle tänään pääse duunin takia. Toimiiko tuo mitenkään 1mb laajakaistalla. Antaa meinaan siinä testauksessa hylätyn. Kokemuksia? Kannattaako mun tuolla nopeudella yrittää peliä katsoa ja maksaa 8e?
Hei OT kysymys.
Canalilta ajattelin web-tv:n kautta pelin katsoa, kun ei paikalle tänään pääse duunin takia. Toimiiko tuo mitenkään 1mb laajakaistalla. Antaa meinaan siinä testauksessa hylätyn. Kokemuksia? Kannattaako mun tuolla nopeudella yrittää peliä katsoa ja maksaa 8e?
Tai sitten päästään keskittymän futiskauden alkuun
Kotijoukkueella on henkisesti ehkä paras mahdollinen paikka jatkaa sarjaa vielä seitsemänteen peliin. Paineita ei ole pätkääkään ja mikäli katsomosta tuleva energia saadaan oikein hyödynnettyä, on JYPin pelattava helvetin hyvin voittaakseen.
Päättyi peli miten päättyi, joukkuetta ja valmennusjohtoa on kiitettävä. Siihen paras tapa on pitää edelleen kunnon hurmosta yllä. Oli tilanne mikä tahansa.
Hei OT kysymys.
Kyllä TPS:llä on tässä pelissä kaikki paineet. Tuskin se on ihan sama jatkuuko pelit vai ei. JYP:llä on katkon paikka ja nyt testataan ensi kertaa kunnolla TPS:kin paineensietokyky.
Minulla on 8mb:n laajakaista ja silti pätkii joskus. Eli ehkä ei kannata.
TPS voittaa tänään!
Nyt loppui nöyristely, TPS jyrää tästä katkaisupeliin ja siellä mitataan sitten miestä oikein kunnolla! Olen varmuuden vuoksi vetänyt taas rajusti vetoa JYPin puolesta, jotta kaikki tähdet olisivat kohdallaan.
Nykäskylän uholle on saatava stoppi ja se stoppi tulee tänään ja huomenna. Meidän TPS ei luovuta koskaan. Ei se ole mikään puolivaloilla neppaileva tähtisikermä tai fanien typerillä jorinoilla ja menestyssuunnitteluilla egopumpattu miljoonamiehistö jota ohjaavat buddhalaiset mietelauseet ja hajatelmat. Meidän TPS liikkuu hikisellä, likaisella ja haisevalla äijävoimalla kohti lopullista päämääräänsä - voittoa.
Liput hankittu, hallille isolla porukalla ja mustaa ja valkoista sekä pelipaitoja päällä. Vaikka tulisi tappiokin niin jumalauta että on ollut hieno kausi - kiitos siitä teille kaikille!
Siihen loppu sekin surina sitten. JYP otti ansaitun voiton ja passitti tyytyväiset TPS:n pelaajat ja kannattajat kesälomille futiskenttien äärelle. Nyt JYP näytti että osataan täälläkin taistella loppuun asti. Kyllä TPS myös hienosti taisteli. Taistelusta kunnia siis myös TPS:lle vaikka en sitä Tuokkolan ajelua arvostanutkaan ollenkaan. Nyt vain odottamaan Nelosen maalikoostetta ja mitalipelejä! Vittu, me eli JYP ja JYPin kannattajat ollaan kyllä ansaittu tämä!TPS voittaa tänään!
Nyt loppui nöyristely, TPS jyrää tästä katkaisupeliin ja siellä mitataan sitten miestä oikein kunnolla! Olen varmuuden vuoksi vetänyt taas rajusti vetoa JYPin puolesta, jotta kaikki tähdet olisivat kohdallaan.
Nykäskylän uholle on saatava stoppi ja se stoppi tulee tänään ja huomenna. Meidän TPS ei luovuta koskaan. Ei se ole mikään puolivaloilla neppaileva tähtisikermä tai fanien typerillä jorinoilla ja menestyssuunnitteluilla egopumpattu miljoonamiehistö jota ohjaavat buddhalaiset mietelauseet ja hajatelmat. Meidän TPS liikkuu hikisellä, likaisella ja haisevalla äijävoimalla kohti lopullista päämääräänsä - voittoa.
Sitten TPS. Kerrassaan loistavaa taistelua vaikka altavastaajina lähittekin. Ensi kaudella samaa! Hallissa aivan mahtava tunnelma! Keep up the good work!
Olipas ihanan katkeransuloinen tilitys kesälomajoukkueen fanilta! Kaikki antipatiat suorastaan tihkuu tuosta näytöstä tänne puolelle!
Meillä ei ole mitään hävettävää! Välierät kutsuu ja ilmat paranee!
Ja korostan, en kannata kumpaakaan joukkuetta, mutta sympatiat oli vahvasti TPS:n puolella. Eikä vähiten siitä syystä, että karvani nousevat tämän tästä pystyyn tuon uimalakkimiehen olemuksesta.