Kuusumulle propsit tuosta ihanan lapsellisesta huumoripläjäyksestä, pisti hymyilyttämään. Ei tuollaisesta nyt kukaan voi suuttua, paitsi ehkä modet.
Aika usea on povannut tästä jotenkin tarkkaa ja varovaista peliä, mutta itse toivon suuresti, että kumpikaan ei säästele. Tappara ei vain voi lipsauttaa tästä kiinnitystä Poriin, koska se saa todennäköisesti taas siitä kuuluisasta isän kädestä Isomäessä keskiviikkona. Ässät taas on päässyt tähänastisissa niskan päälle silloin kun se on aktiivisempi osapuoli. Ja mainittakoon nyt vielä, että tuo perjantain ottelu oli yksi parhaista lätkämatseista jota olen tällä kaudella katsonut. Sitä taistelun, taklausten ja jälkipelien määrää. Sekä dramaattinen loppu. Se oli kaunista, vaikka itse noita lopun tuomioiden linjattomuutta täälläkin ihmettelinkin.
Toivottavasti tänään ei ole aihetta napista tuomareista, ja itse lupaan jo nyt, etten ole tulossa ainakaan tänne kyseenalaistamaan juttuja ääneen jälkeenpäin, koska minut leimattiin Tappara-vastaiseksi kun viimeksi otin kantaa. Toivottavasti silti, siis niiden takia jotka tänne sitten tulisivat napisemaan, aihetta ei tosiaan anneta.
Edit. Nännimäisen lainaukselle repesin uudelleen. Mahtavaa settiä, ja sopii näihin ketjuihin kuin nyrkki silmään kaiken ankean vittuilun keskelle.
Kyllä tämä finaalisarja on ollut värikkäämpi kuin moni pitkään aikaan. Esimerkiksi viime kauden finaalit olivat melkoista virkamieskiekkoa verrattuna näihin matseihin.