Nettilähetys.Ihmeellisen paljon on Cmoren lähetys rahvasta jäljessä. Itse katson Cmorelta, ja kaveri laittoi viestin jenkkien tasoituksesta, niin varmaan melkein minuutti meni ennen kuin itse näin.
Standing onanions oli jo aiemmin.Pystytteks nousee?
Joo, mietinkin että millon tähän on tuollainen lisäys tullut. En muista ennen kuulleeni kuin vasta näissä kisoissa."Jos pystyt nousemaan" :D Tärkeää mainita tuo jos. Se on totta, että kaikki eivät pysty nousta seisomaan niin hehän voisivat loukkaantua ilman tuota jos -sanaa.
"Jos pystyt nousemaan" :D Tärkeää mainita tuo jos. Se on totta, että kaikki eivät pysty nousta seisomaan niin hehän voisivat loukkaantua ilman tuota jos -sanaa.
Jos Mertsi sanoo tasoitus niin se on tasoitus! Oliko muuta?Minä en ole vieläkään nähnyt tasoitusta.
Tuskin muistavat huomenna pelistä mitään, jos ei enää jalat edes kanna."Jos pystyt nousemaan" :D Tärkeää mainita tuo jos. Se on totta, että kaikki eivät pysty nousta seisomaan niin hehän voisivat loukkaantua ilman tuota jos -sanaa.
No hallissa johon myydään kymmeniä invapaikkoja on vähintäänkin kohteliasta mainita tuo "jos"."Jos pystyt nousemaan" :D Tärkeää mainita tuo jos. Se on totta, että kaikki eivät pysty nousta seisomaan niin hehän voisivat loukkaantua ilman tuota jos -sanaa.
New York Timesin, Washington Postin etc... toimitus odottaa varmaan kieli pitkällä Tamin raporttia pelistä.Muistakaa!! Tällekin voitolle Tami raivasi ladun Phoenixissa, Clevelandissa to name a few. Mikään ei muutu!!
Pisti silmään kuinka hyökkäävä Suomi oli. Näköjään Jalosen joukkueelta löytyy kykyä moneen, ei vain siihen 1-0. Toki jenkit oli kyllä surkeita.Sinikone. Ei ole liikaa huippulahjakkuuksia, mutta äärimmäisen kurinalaista ja tiukkaa peliä. Copyright Jukka Jalonen.
Miks Sami Kapanen on järkkärin edessä höpöttämässä?Miks Joonas Kemppainen on Kapasen takana järkkärinä?
Ja onhan siellä ihmisiä myös tuhannen jurrissa. Eivät hekään välttämättä kykene nousemaan.No hallissa johon myydään kymmeniä invapaikkoja on vähintäänkin kohteliasta mainita tuo "jos".
Toimitussihteeri katsoo, että taasko se huru-ukko jostain Khuuushamakujjalta yrittää lähettää otteluraporttiaan.New York Timesin, Washington Postin etc... toimitus odottaa varmaan kieli pitkällä Tamin raporttia pelistä.