Ma 16.5.2022 Otteluseuranta (4. kisapäivä)

  • 60 100
  • 1 536

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Sinikone. Ei ole liikaa huippulahjakkuuksia, mutta äärimmäisen kurinalaista ja tiukkaa peliä. Copyright Jukka Jalonen.
Pisti silmään kuinka hyökkäävä Suomi oli. Näköjään Jalosen joukkueelta löytyy kykyä moneen, ei vain siihen 1-0. Toki jenkit oli kyllä surkeita.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mjr

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
No hallissa johon myydään kymmeniä invapaikkoja on vähintäänkin kohteliasta mainita tuo "jos".
Ja onhan siellä ihmisiä myös tuhannen jurrissa. Eivät hekään välttämättä kykene nousemaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mulla muuten C More Sport 1 tv-kanavan kuva on ihan samassa tahdissa rahvaan kanssa.
Ai siellä mennään porvarillisesti TV-kortin kanssa? Minä olen töllön Android-sovelluksen varassa. Tosin tänään pystyi katsomaan ihan MTV3:n kautta kun Antsa selosti myös köyhille.
 

Thusberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Sisu Team, KalPa ja Jokipojat
Ikävä kyllä Jääkukkojen tarmokkuus ei riittänyt tällä kertaa.

Ranska täten hävisi Saksalle maalein 2-3.

Saksakin hallitsi laukauksia, mutta siihen kehut jäivätkin.

On kyllä Kanada-ottelun jälkeen petrannut peliä, mutta kaikki tehdään niin helskutin vaikealla tavalla.

Ajoittain jopa Kanada-ottelu häviönäkin tuntui menevän paremmin kuin tämä peli tai Slovakia-voittopeli.

Tuntuu kuin melkein olisi lainannut Saksa Suomen ja Unkarin nk. Huonon Päivän Käsikirjaa jääkiekossa.

Kun aina kaiken mennessä hyvin pitää sitten tehdä se lähes sydämen pysäyttävällä, järkyttävällä tavalla!

Surkeimmillaan Saksa on kyllä ollut kuin yön usvassa kulkien.

Ikinä ei niin surkea kyllä kuin ääritapauksena olleessa Kiina-pelissä Talviolympialaisissa joskin se tosin siltä oli huonoin ottelu 42 vuoteen voitosta huolimatta!
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Siellä on joku tarjoamassa Kapaselle tikkua nenään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ai siellä mennään porvarillisesti TV-kortin kanssa? Minä olen töllön Android-sovelluksen varassa. Tosin tänään pystyi katsomaan ihan MTV3:n kautta kun Antsa selosti myös köyhille.
Kyllä, urheilua ei voi katsoa jälkilähetyksenä edes 30 sekunnin verran niin siksi tv-kortti.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ikävä kyllä Jääkukkojen tarmokkuus ei riittänyt tällä kertaa.

Ranska täten hävisi Saksalle maalein 2-3.

Saksakin hallitsi laukauksia, mutta siihen kehut jäivätkin.

On kyllä Kanada-ottelun jälkeen petrannut peliä, mutta kaikki tehdään niin helskutin vaikealla tavalla.

Ajoittain jopa Kanada-ottelu häviönäkin tuntui menevän paremmin kuin tämä peli tai Slovakia-voittopeli.

Tuntuu kuin melkein olisi lainannut Saksa Suomen ja Unkarin nk. Huonon Päivän Käsikirjaa jääkiekossa.

Kun aina kaiken mennessä hyvin pitää sitten tehdä se lähes sydämen pysäyttävällä, järkyttävällä tavalla!
Jääkukko eli Ice Cock. Tami ja kukko. Tami and cock. Voittamaton (pun intended) yhdistelmä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Eikö Konsta Hietanen ollut potkupallomiehiä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös