sinnepäinsä
Jäsen
Mistä sille järkkärille maksetaan kun ei vie tuota kisaturistia tuosta edestä seisoskelemastaMiks Sami Kapanen on järkkärin edessä höpöttämässä?
Mistä sille järkkärille maksetaan kun ei vie tuota kisaturistia tuosta edestä seisoskelemastaMiks Sami Kapanen on järkkärin edessä höpöttämässä?
"Nyt siirrämme tuonne Bar Ihkun eteen, missä Sami on kysymässä portsarilta, että "Enks mä tiedä kuka mä oon".Miks Sami Kapanen on järkkärin edessä höpöttämässä?
Ai siellä mennään porvarillisesti TV-kortin kanssa? Minä olen töllön Android-sovelluksen varassa. Tosin tänään pystyi katsomaan ihan MTV3:n kautta kun Antsa selosti myös köyhille.Mulla muuten C More Sport 1 tv-kanavan kuva on ihan samassa tahdissa rahvaan kanssa.
Kyllä, urheilua ei voi katsoa jälkilähetyksenä edes 30 sekunnin verran niin siksi tv-kortti.Ai siellä mennään porvarillisesti TV-kortin kanssa? Minä olen töllön Android-sovelluksen varassa. Tosin tänään pystyi katsomaan ihan MTV3:n kautta kun Antsa selosti myös köyhille.
Jääkukko eli Ice Cock. Tami ja kukko. Tami and cock. Voittamaton (pun intended) yhdistelmä.Ikävä kyllä Jääkukkojen tarmokkuus ei riittänyt tällä kertaa.
Ranska täten hävisi Saksalle maalein 2-3.
Saksakin hallitsi laukauksia, mutta siihen kehut jäivätkin.
On kyllä Kanada-ottelun jälkeen petrannut peliä, mutta kaikki tehdään niin helskutin vaikealla tavalla.
Ajoittain jopa Kanada-ottelu häviönäkin tuntui menevän paremmin kuin tämä peli tai Slovakia-voittopeli.
Tuntuu kuin melkein olisi lainannut Saksa Suomen ja Unkarin nk. Huonon Päivän Käsikirjaa jääkiekossa.
Kun aina kaiken mennessä hyvin pitää sitten tehdä se lähes sydämen pysäyttävällä, järkyttävällä tavalla!
Tuo on kyllä enemmän Olli Jokisen juttuja."Nyt siirrämme tuonne Bar Ihkun eteen, missä Sami on kysymässä portsarilta, että "Enks mä tiedä kuka mä oon".
Pakkohan se on englanniksi sanoa kun seisovat suosionosoitukset kuulostaa niin hölmöltä."Standing oveissöns" - Mertsi
Tätä en olisi koskaan uskonut kuulevani Anteron suusta. Mertsihän kehittyy!
Naurahdin hieman ääneen.Miksi Konsta Hietanen esiintyy haastattelussa Jussi Markkasena?
Kuusamakujalta kuuluu rykäisy tänne saakka.Jalonen ytimessä taas kerran. Numero Uno Coach.
Joo FC Lahti. Laulaa myös tenavatähdissä ja näyttelee Poika ja Ilves -elokuvassa sekä Salatuissa Elämissä.Eikö Konsta Hietanen ollut potkupallomiehiä?
Eikö Konsta Hietanen ollut potkupallomiehiä?
Entä mahtuuko Miro Heiskanen pelaavaan kokoonpanoon? (Ei maalivahdiksi)Olkinuora ehdottomasti Suomen top 3 maalivahti tässä joukkueessa.
On se aika paha viive. Jonkin verran vituttaa jos kaveri spoilaa jatkoaikamaalin finaalissa. Ja vaikka olisi puhelin äänettömällä niin kyllä sen naapureiden karjahduksista kuulee.Kyllä, urheilua ei voi katsoa jälkilähetyksenä edes 30 sekunnin verran niin siksi tv-kortti.
Entä mahtuuko Miro Heiskanen pelaavaan kokoonpanoon? (Ei maalivahdiksi)
Korjasin.Sakari Manninen: 6-vuotiaan pojan naama 12-vuotiaan pojan ruumiissa.