Ma 16.5.2022 Otteluseuranta (4. kisapäivä)

  • 59 829
  • 1 536

Vilko93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jukurit
Ihmeellisen paljon on Cmoren lähetys rahvasta jäljessä. Itse katson Cmorelta, ja kaveri laittoi viestin jenkkien kavennuksesta, niin varmaan melkein minuutti meni ennen kuin itse näin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sankari Manninen.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Mertarannan selostuksessa ainoa hyvä puoli on se että on pelkkää audiota. Vieläkään en osaa sanoa kumpaa kuunnellessa korvat vuotaa vähemmän verta Anun vai hänen...
 

Stevie Why

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Red Wings, Rams, Blue Jays
Se oli semmoinen sitten. Aivan täys ylijuoksu jossa otettii kaasu nollille aika lailla toisella erätauolla. Kliininen, helppo suoritus, ja ennen kaikkea peli itsessään oli niin hyvin hallussa kuin mahdollista. Viisikon kuri, tiiveys, ja avauspelaamisen rytmit oli hivelevää kateltavaa.

Manninen, Granlund, Olkinuora, Ohtamaa ja Bobi tän päivän kunkut. Ja lisätää vielä Stretsi. Lisäpisteet studiossa Marjamäelle ja Jokiselle, C Moren studiot noussu iha uudelle levelille ku nämä ukot on saatu mukaan tuntemaan asiaa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Hyvä yleisö: Maamme-laulu. Ja sen esittää Haloo Helsinki.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
"Jos pystyt nousemaan" :D Tärkeää mainita tuo jos. Se on totta, että kaikki eivät pysty nousta seisomaan niin hehän voisivat loukkaantua ilman tuota jos -sanaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulla muuten C More Sport 1 tv-kanavan kuva on ihan samassa tahdissa rahvaan kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös