Tuli avauduttua ehkäpä väärään paikkaan kun syö Keijoa mutta laitetaan tänne.
Jos RD sanoo hävityn Ässät pelin että muutkin voisivat eksyä maalille kiekottomana ja ottaa mallia Poukkulasta, se kertoo ehkä jotain tahtotasosta, ei hyvä.
Minä olen menettänyt luottamusta siihen mitä RD lanseerasi aikanaan, täysiä päin ja paareilla ulos, odotin että RD tullessa valmentajaksi JYPin pelaaminen olisi vastustajalle ilkeämpää mutta olen pettynyt.
Muutama peli sitten kun pari pelaajaa JYPistä ajeli ja joutui pihalle, RD tuomitsee ne hiukan ylilyönneiksi mutta korostaa taklausten kuuluvan jääkiekkoon, aika rajoilla ollaan että ne oli ulosajon paikkoja, mielestäni siis. Jääkiekko on nopea laji jossa ei ehdi aina peruutella mutta vastustajaa pitää toki oikealla tavalla kunnioittaa, mutta ei saa unohtaa sitä että kähinät on aina kuuluneet jääkiekkoon, Suomessakin. Eipä niitä vain usein JYPin peleissä näe.
Sellainen perusfyysisyys on ajoittain ihan kiitettävää, ei siinä, joku Jarkko Immosen kropan uhraaminen joukkueen vuoksi, sekä painavat pommit, niiden katselu on todella ihanaa.
Nyt peräänkuulutan vain erilaista fyysisyyttä ja sitä ei ole näytösluonteiset tappelut vaan kova tunne, vittumainen pelaaminen ja jos se saa aikaan spontaanin reaktion kahden halukkaan välillä, box!
Minä sytyn kun ajetaan sinne maalille, vaikka likaisestikkin joskus ja otetaan pakkien tarjoama paska käsittelyyn eikä luikita aina pois pää painuksissa.
Tälläistä tunnetta minä kaipaisin enemmän JYPiin.
Mutta katsokoon RD myös peiliin jos kaipailee lisää esimerkkiä röyhkeydestä, Laine pelailee D:ssä jne, kaiken hyvän lisäksi siitä maalille ajelustahan saattaisi tulla vaikka mylly ja sehän ei kuulu meidän tsykolokiaan.
Tuo yhdistettynä JYPin esittämään taitokiekkoon niin olisin onnesta sekaisin.