Lukon tiedotuspolitiikka

  • 547 921
  • 2 347

Samppub

Jäsen
En tiedä onko tämä omaa keski-iäistymistä tässä tasaisen perhe-elämän keskellä, mutta harmittaa jollakin tasolla nämä skuupatut sopimusuutiset ja tiedot, jotka toki kovalla työllä on saatu käsiin.

Jopa toivoisi, että meidät saataisiin kerta kerrasta yllättymään julkistuksilla, oli se sitten hyvää tai huonoa. Tämä, että näitä vatvotaan viikko tolkulla etukäteen palstalla on huonoa ja itse tiedotus on sivuseikka koko hommassa.

Toki asiat ovat muuttuneet Kallen tultua remmiin ja nykyään edes hitusen enemmän olemme paitsiossa näistä. Aiemminhan kaikki sopimusuutiset tiedettiin etukäteen, oli kyseessä sitten koti- tai ulkomaalainen kaveri ja vaikka kesken kauden naarattu vahvistus.

Olenko yksin ajatuksieni kanssa? Voi olla.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
En tiedä onko tämä omaa keski-iäistymistä tässä tasaisen perhe-elämän keskellä, mutta harmittaa jollakin tasolla nämä skuupatut sopimusuutiset ja tiedot, jotka toki kovalla työllä on saatu käsiin.

Jopa toivoisi, että meidät saataisiin kerta kerrasta yllättymään julkistuksilla, oli se sitten hyvää tai huonoa. Tämä, että näitä vatvotaan viikko tolkulla etukäteen palstalla on huonoa ja itse tiedotus on sivuseikka koko hommassa.
No tottakai yllärit kelpaa kaikille, varsinkin positiiviset yllätykset. Ja olihan periaatteessa viime viikon Stenqvistin julkaisu aika hyvin pysynyt yllärinä.
Nyky-yhteiskunnassa nuo on vaan melko vaikeita pitää salassa kun tiedon janoista porukkaa on liikenteessä. Yksi iso "vuotokohta" on se kun saapuva pelaaja alkaa "järjestelemään" elämäänsä Raumalla, on mahdollisesti kämpän etsintää, puolison työpaikkaa, hoitopaikkoja, kaupunkiin tutustumista yms, nämä kaikki ovat hyviä paikkoja juttujen paljastumiselle.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Itse odottelen edelleen sitä perusteellista kauden purkamista avoimesti yleisölle, linkatkaa uutinen jos sellainen on tullut....
Eiköhän sieltä tule Urheilujohtajan yhteenveto myös esille aikanaan.

Toivottavasti.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse odottelen edelleen sitä perusteellista kauden purkamista avoimesti yleisölle, linkatkaa uutinen jos sellainen on tullut....
Onko sitä luvattu tehdä yleisölle?

Pelkistetty versio on jo viime Lauantain uutinen valmentajan vaihdoksesta?

Ehkä sitten kun Kallelta tulee katsaus, asioista kerrotaan enemmän, mutta tuskin kovin detaili-tasolle voi Kallekaan mennä. Sen itse ainakin olen ymmärtänyt eri uutisista, että valmentaja ei nähnyt pelissä ja pelitapahtumissa samoja vikoja mitä suurinpiirtein kaikki muut näkivät ja meni sanomaan vielä että tuurista oli kiinni että menestystä ei lopulta tullut. Lopputulema noista lausunnoista oli se että valmentaja sai pakata kamansa, eli Kalle ja Lukon hallitus ei ollut samaa mieltä valmentajan kanssa ja en yhtään kyllä ihmettele tuota päätöstä noiden kommenttien jälkeen. Veltsu voi sitten itse ihmetellä, että miksi ei riittänyt, jos ei vieläkään käsittänyt.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Pottu, Pattu ja Krannila. Jatkosoppari on sitten varmaan Nieminen, jos on kaksivuotisen tehnyt. Toki tämäkin jatko selvisi jo tiistain treeneissä, joten vähän kömpelö julkistus viikon myöhässä.
 

Gädda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jopa toivoisi, että meidät saataisiin kerta kerrasta yllättymään julkistuksilla, oli se sitten hyvää tai huonoa.
Ehdottomasti täydet yllätykset on parhaita, nykyään vain harmittavan harvinaisia. Viime viikon Tomi Lämsä uutinen löi vasten kasvoja vähän samalla tavalla kuin Ville Niemisen sopimusuutinen Länskärin kannessa aikoinaan.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Pottu, Pattu ja Krannila. Jatkosoppari on sitten varmaan Nieminen, jos on kaksivuotisen tehnyt. Toki tämäkin jatko selvisi jo tiistain treeneissä, joten vähän kömpelö julkistus viikon myöhässä.
Itselläni tuli mieleen Repo tuosta jatkosopparista, teaserissähän tämä rumpalipoika sanoo että kyseessä ehdottomasti hänen suosikkipelaajansa. Tämän wannabe-Charlie Wattsin makumieltymyksiä en tietenkään tiedä mutta vähän epäilen ettei kyseessä olisi Nieminen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos jotain, niin vetäisin tämän vielä enemmän hassuttelluksi, eli kysymykset osastoa mitä tehdä ylensyöneelle mäyräkoiralle ja onk nättii lämät täysii. Arvostaisin myös jos vieraat laitettaisiin syömään suun täydeltä pullaa samalla kun haastateltaisiin.




Arvostan suuresti. Nuo muut saa myös toteuttaa.
Pisteet myös Lebedeffille että vastaus mukaili alkuperäistä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyky-yhteiskunnassa nuo on vaan melko vaikeita pitää salassa kun tiedon janoista porukkaa on liikenteessä. Yksi iso "vuotokohta" on se kun saapuva pelaaja alkaa "järjestelemään" elämäänsä Raumalla, on mahdollisesti kämpän etsintää, puolison työpaikkaa, hoitopaikkoja, kaupunkiin tutustumista yms, nämä kaikki ovat hyviä paikkoja juttujen paljastumiselle.
Sahlstedtin aikana on näitä vuotoja vähän saatu paikattua, kun vaikka vertaa aikaa ennen Kallea, jolloin toimiston väki noin kärjistettynä itse oli suurinpiirtein huutelemassa kylillä sopimuksista.

Lukko myös haluaa, että kun sopimukset julkaistaan niin sitä ennen on kummipelaajasopimukset tehtynä. Käytännössä en tiedä miten tämä toteutuu, että ilmoitetaanko yrityksille lista joita pelaajia on tulossa ja x-määrällä kolikoita pääset pelaajan x taikka y kummiyritykseksi. Tuskin kummiskaan toimii niin, että yritys lyö rahaa Lukolle ja sika säkissä on sitten jonkun pelaajan kummi. Tässäkin tapauksessa voi niitä vuotoja tulla, vaikka kuinka olisi salassapitovelvollisuuksia. Ei riitä kuin vain se, että yksi kertoo eteenpäin, niin pian sen tietää kymmenen ja siitä se lähteekin vyörymään. Sitten on vielä olemassa tuo Instagram, joka sitten skuuppaa myös yhden osan pelaajista.

Lämsänkin tulo vuosi jostain kohtaan melko nopeasti. Tiistaina päätös monotuksesta, torstaina taidettiin joukkueelle kertoa, perjantaina sain itse tiedon että Virtanen mahdollisesti saanut kenkää ja lauantaina varhaisaamulla olikin jo Lämsän nimi tiedossani.

Eikä siinä että ne vuotaa. Isoin asia on varmaan se ettei niitä mennä julkisesti huutelemaan vaan pidetään tieto itsellä. Olisi itsekin tehnyt mieli se spoilata täällä, mutta sitten taasen kun sen tiedon on toista kautta saanut ja sitä myötä luottamuksen saanut, niin ei tullut mieleenkään tulla kertomaan sitä tänne, vaan annoin Lukolle mahdollisuuden tiedottaa asiasta itse.

Jatkossakin jos jotain ihan 100% varmuudella tiedän, niin saatan tulla kumoamaan huhuja taikka antamaan jotain summamutikkaisia vihjeitä.
 

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toistaiseksi tän päivän jakso omasta mielestä paras. Kiva kans kun useampi pelaaja studiossa jututettavana.

Mun mielestä oli hauska jakso. Pori vai sähkötuoli kysymys aiheutti spontaanin pyrskähdyksen.
Vahva sama näihin. Kolmas jakso oli selkeästi paras näistä. Piipposta oli mukava kuunnella toisessa jaksossa, mutta nyt oli jotenkin letkeämpi tunnelma.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Tältä erää viimeinen jakso Late Night Showta taputeltu. Itseltä kyllä peukut konseptille, parani oikeastaan jakso jaksolta ja jatkossakin mielellään kuulisi enemmänkin tällaisia vapaamuotoisempia pelaajahaastatteluja kuin perus pelin jälkeiset tai ennakot.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tältä erää viimeinen jakso Late Night Showta taputeltu. Itseltä kyllä peukut konseptille, parani oikeastaan jakso jaksolta ja jatkossakin mielellään kuulisi enemmänkin tällaisia vapaamuotoisempia pelaajahaastatteluja kuin perus pelin jälkeiset tai ennakot.
Kyllähän näitä jatkossakin katselisi esim. edes kuukausittain, vaikka ei mitään soppari-julkaisuja tulisikaan.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Kyllähän näitä jatkossakin katselisi esim. edes kuukausittain, vaikka ei mitään soppari-julkaisuja tulisikaan.
Nimenomaan jatkoa, jossa voisi esim. 1-2 kertaa kuussa olla jotain joukkueen arjesta, salilta, kaukalonlaidalta ja sisäpiiristä. Tempauksia, kilpailuja, haastatteluita päivän polttavista asioita ja sitä itseään eli läppää. Tuossa pystyy olemaan luova.

Tämä toisi joukkuetta ja heidän päivittäistä tekemistä lähemmäksi faneja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös