Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 472 910
  • 2 942

Pattero

Jäsen
Mihinköhän lippuja on mahdettu jakaa vai onko käynnissä kunnon kiekkobuumi?

Katselin viime viikonloppuna Pelsu-pelin katsomokarttaa ja oli jo silloin epätavallisen paljon lippuja myyty. Aika usein valtaosa lipuista menee vasta ihan pelipäivänä.

Meillä päin annettu alakoulussa vierailun myötä halutessa 2 lippua / oppilas.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
PaRalle meni sata lippua 100v. kunniaksi.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minusta ihan fiksua jakaa runsaalla kädellä noita ilmaislippuja, vaikka perjantai-matsi onkin . Pelicans on kuitenkin tyhjentänyt rosterin, oikeastaan voisi kaikki päästää puoleen hintaan, kun vastustaja on Mestis-tasoa.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Venyvämmät verkot Raumalle. Sellaiset kunnon säkit niin kuin änärissä. HIFK-Ässät koosteessakin ihan tyydyttävät. Ihan oikeasti, onhan se komeampi katsella kun Heikkisen lämärin jälkeen verkko sananmukaisesti heiluu, eikä pysy täysin jäykkänä ja kiekko vaan kimpoaa ulos.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Lukko lupailee muuten jotain erilaista lauantain ottelutapahtumaan, onko Dream Team lanseerattu?

Vuoden kannattaja ainakin palkitaan tuolloin.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
JD palkitseminen ainakin.
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Paljasta nyt ihmeessä minullekin, että kuka verhoutuu Inga ketuttareksi?

Semmoinen viesti tullut kirjoitettua. Komppaan vassareita ja väitän, että mun konetta käytti joku toinen. Ehkä käyttikin.

Mutta ei se tietty mikään salaisuus ole jos se oli kaiken lisäksi twiitattuna. Sallamari Impola. Ollut ja on taas Lukolla myyntitöissä, myös seurustelee, seurustellut? "erään" Lukossa pelanneen kanssa. Kuvat voit googlata itse. Hymiöi!
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ainakin UPM:n päädyssä sisääntulo hieman ruuhkautui ennen peliä. Huonommalla säällä kaikki eivät välttämättä halua odottaa ulkona kovin kauaa. Tuossa ensin tarkistettiin lippu ulkona ja sen jälkeen turvatarkistus + maskin jako sisällä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Pari moitetta Koronan torjuntaan liittyen.
ostin kahvin. Kahvi piti pumpata itse mukiin samasta laitteesta mistä noin 200 muutakin. Maito piti kaataa tölkistä, josta 200 muutakin. Käsidesiä ei ollut tarjolla kahvipöydässä. Eiköhän nyt, kun asiakkaita ei ole niin paljoa yhdellä kioskilla, sen kahvin voisi saada valmiiksi kuppiin kaadettuna. Kuten ennen vanhaan?

vessassa ei ollut kertakäyttöpaperia käsien kuivaamiseen vaan pyyheautomaatti. Roskaa tulee nyt vähemmän mutta tartuntariski on isompi.
Erätauolla jaettiin erätaukolippuja joita järjestysmies antoi ilman hanskoja toiselle hanskattomalle. Tämä taas antoi lipun takaisin toiselle järjestymiehelle, joka antoi saman lipun seuraavalle ulosmenijälle. -> selkeä tartuntariski.
Näihin parannusta kiitos. Erätaukoliput voisi poistaa. Kahvit kioskista henkilökunnan kaatamana ja vessoihin kertakäyttöpaperit käsien kuivaamiseen. Sillä parantaa taas paljon. Menisköhän nämä ehdotukset täältä jonkun kautta toimistolle?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Erätauolla jaettiin erätaukolippuja joita järjestysmies antoi ilman hanskoja toiselle hanskattomalle.

Missä lohkossa tämä? Ainakin Lohko 2:ssa erätaukoliput annettiin järjestysmieheltä, jolla oli suojakäsineet.

Samaa mieltä jokatapauksessa siitä, että noista erätaukolipuista voisi luopua. Aitaa lisää sitten vaikka ulkopuolelle, joka erottaa lohkot, jos tupakan haluaa polttaa.

Noin muuten on vaikea keksiä moitittavaa ottelutapahtumasta, mitä tulee näihin koronajuttuihin. Se mitä itse näin ja koin, niin Lukko oli järjestänyt tapahtuman erittäin vastuullisesti ja raumalaiset katsojatkin kyllä osasivat hienosti mennä tilanteen mukaan. Tämä siis karkea arvio siitä Lohko 2:sta, missä itse olin.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kakkosessa olin itsekin seisomassa. Ekalla erätauolla sain lipun järkkäriltä, jolla ei ollut käsineitä. Tokalla erätauolla oli. Eikä ollut muuten silläkään, joka antoi kasvomaskeja ennen peliä.
mutta oli siinä yritetty ja osin hyvin onnistuttu kuitenkin. Nuo oli vain sellaisia, jotka omaan silmään osui ja hieman häiritsi. Pieniä asioita ja helppo parantaa.
 

TMFS

Jäsen
Pari moitetta Koronan torjuntaan liittyen.
ostin kahvin. Kahvi piti pumpata itse mukiin samasta laitteesta mistä noin 200 muutakin. Maito piti kaataa tölkistä, josta 200 muutakin. Käsidesiä ei ollut tarjolla kahvipöydässä. Eiköhän nyt, kun asiakkaita ei ole niin paljoa yhdellä kioskilla, sen kahvin voisi saada valmiiksi kuppiin kaadettuna. Kuten ennen vanhaan?

vessassa ei ollut kertakäyttöpaperia käsien kuivaamiseen vaan pyyheautomaatti. Roskaa tulee nyt vähemmän mutta tartuntariski on isompi.
Erätauolla jaettiin erätaukolippuja joita järjestysmies antoi ilman hanskoja toiselle hanskattomalle. Tämä taas antoi lipun takaisin toiselle järjestymiehelle, joka antoi saman lipun seuraavalle ulosmenijälle. -> selkeä tartuntariski.
Näihin parannusta kiitos. Erätaukoliput voisi poistaa. Kahvit kioskista henkilökunnan kaatamana ja vessoihin kertakäyttöpaperit käsien kuivaamiseen. Sillä parantaa taas paljon. Menisköhän nämä ehdotukset täältä jonkun kautta toimistolle?

Kiitokset näistä palautteista, välitän toimiston väelle eteenpäin. Onneksi tässä on viikko aikaa nyt viilata toimintaa ennen seuraavaa kotipeliä!
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Turussa oli kahvin kanssa sama homma kuin Raumalla mitä @Bakaun Imaami toi esiin. Kaikki ottivat itse maskinsa samasta laatikosta, tiedä sitten onko se niin hyvä systeemi myöskään kun ne melkoisessa solmussa siellä välillä on. Maskeja oli varmaan noin puolella yleisöstä käytössä. Kauhea ruuhka pelin päättyessä kun kahden lohkon porukka painaa samasta ovesta ulos. Eli en antaisi kovin isoja pinnoja Turkuunkaan.

Oli hieman offtopic kuin keskittyi Turkuun, mutta kaikesta voi ottaa opiksi, enkä jaksanut mennä naapurin laatikolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös