Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 473 289
  • 2 942

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Vangelis - Conquest of paradise on ollut eniten omaan makuun. Aivan mahtava tunnelma tuon myötä.
Muistan itsekin tän biisin nuoruudestani, että tuli hieno tunnelma halliin sen soidessa. Viime talvena vein oman poikani (silloin 3v) ekaa kertaa paikan päälle matsiin ja hänen kommentti Conquest of Paradisen soidessa oli että onpa hieno ja jännittävä biisi. Joskushan ton tilalla soi mitä sattuu välissä (oliko niitä gregorianimunkkeja jne), kunnes tajuttiin palata vanhaan hyvään. Jossain vaiheessa näistä tulee jo sukupolvikokemuksia :)
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Vangelis - Conquest of paradise on ollut eniten omaan makuun. Aivan mahtava tunnelma tuon myötä.
Oliko se nyt viime kaudella kun Vangelis palautettiin tuohon ennen pelin alkua. Muistan kuinka se tuotti vilunväristyksiä ja karvat nousi pystyyn. Siis hyvässä mielessä. Aivan kuten Final Countdown, tämä kappale kuuluu Lukon ottelutapahtumaan. Gregorian oli myös hyvä, mutta ei ole Conquest of Paradisen voittanutta.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Oliko se nyt viime kaudella kun Vangelis palautettiin tuohon ennen pelin alkua. Muistan kuinka se tuotti vilunväristyksiä ja karvat nousi pystyyn. Siis hyvässä mielessä. Aivan kuten Final Countdown, tämä kappale kuuluu Lukon ottelutapahtumaan. Gregorian oli myös hyvä, mutta ei ole Conquest of Paradisen voittanutta.

Viime kaudella tosiaan palasi. Eikös ole tälläkin kaudella? Olin avausmatsissa, mutta meni ohi poikien kanssa ihmetellessä.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Ja onhan tuo sininen maski pirun komea! Olen käyttänyt niitä jo pari kuukautta ulkomailla ja kehuja satelee! :)

Ei pitäisi maskin ulkonäkö olla ongelma kenellekään.
 

Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Arsenal FC
On kyllä hienot musiikkivalinnat tuossa ennen ottelua tulevassa setissä. Vangelis toki se ykkönen josta kaikki lähtee.
 

Remy Martin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko ottelun alussa soitetun musiikin äänenvoimakkuus korkeampi kuin ennen? Aikaisemmin musiikin volume ei juuri ole haitannut, mutta nyt tuli fiilis että pitää pistää sormet korviin. Itse musiikissa ei ole mitään vikaa. Pelikatkoilla soitettavan musiikin äänenvoimakkuus ei tunnu samalla lailla häiritsevältä.

Onko kukaan muu huomannut samaa? Vai onko kyseessä ainoastaan siitä että alun jälkeen äänenvoimakkuuteen tottuu?
 

Samppub

Jäsen
Onko ottelun alussa soitetun musiikin äänenvoimakkuus korkeampi kuin ennen? Aikaisemmin musiikin volume ei juuri ole haitannut, mutta nyt tuli fiilis että pitää pistää sormet korviin. Itse musiikissa ei ole mitään vikaa. Pelikatkoilla soitettavan musiikin äänenvoimakkuus ei tunnu samalla lailla häiritsevältä.

Onko kukaan muu huomannut samaa? Vai onko kyseessä ainoastaan siitä että alun jälkeen äänenvoimakkuuteen tottuu?
Voiko yleisön vähyys aiheuttaa tuon?
En ole ääniteknikko, mutta äkkiseltään ajateltuna nykyhalliolosuhteissa ei ole pehmeitä ja vaimentavia pintoja niin paljon.

Tai sitten on ajateltu ylikompensoida tunnelmanluontia ja pantu volat kaakkoon.
 
Viimeksi muokattu:

Juippi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viime kaudella omasta mielestä ainakin se Vangelis soi liian hiljaa, tai siis että varsinkin tietyissä kohdissa hivenen kovempi volyyymi olisi ollut ihan jees. Tiedä sitten että onko nyt vedetty toinen ääripää.
 

YellowBear

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko ottelun alussa soitetun musiikin äänenvoimakkuus korkeampi kuin ennen? Aikaisemmin musiikin volume ei juuri ole haitannut, mutta nyt tuli fiilis että pitää pistää sormet korviin. Itse musiikissa ei ole mitään vikaa. Pelikatkoilla soitettavan musiikin äänenvoimakkuus ei tunnu samalla lailla häiritsevältä.

Onko kukaan muu huomannut samaa? Vai onko kyseessä ainoastaan siitä että alun jälkeen äänenvoimakkuuteen tottuu?
Huomasin itse saman. En tiedä voiko johtua katsomosta, en ole yleensä B-päädyssä istunut. Muutaman kerran teki mieli laittaa kädet korvien päälle ja muiden paikkakuntien tulosten aikaan kuuluva kilahdus oli todella kova. Ennen en oo kyllä tähän kiinnittänyt huomiota.
 

Kyljys

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko ottelun alussa soitetun musiikin äänenvoimakkuus korkeampi kuin ennen? Aikaisemmin musiikin volume ei juuri ole haitannut, mutta nyt tuli fiilis että pitää pistää sormet korviin. Itse musiikissa ei ole mitään vikaa. Pelikatkoilla soitettavan musiikin äänenvoimakkuus ei tunnu samalla lailla häiritsevältä.

Onko kukaan muu huomannut samaa? Vai onko kyseessä ainoastaan siitä että alun jälkeen äänenvoimakkuuteen tottuu?
Huomasin itse saman. En tiedä voiko johtua katsomosta, en ole yleensä B-päädyssä istunut. Muutaman kerran teki mieli laittaa kädet korvien päälle ja muiden paikkakuntien tulosten aikaan kuuluva kilahdus oli todella kova. Ennen en oo kyllä tähän kiinnittänyt huomiota.
Useasti viime kausilla B-päädyssä istuneena voin vahvistaa tämän, ainakin omaan korvaan äänenvoimakkuutta on nostettu. Vaikeuttaa kyllä puhumista pelikatkoilla varsinkin maskit päässä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Puolisen tuntia aikaa, eikä Ticketmasterin sivuilla ole mitään. Tuleeko liput nettimyyntiin vasta, kun tapahtuma on myyty loppuun vai mikä mättää.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Puolisen tuntia aikaa, eikä Ticketmasterin sivuilla ole mitään. Tuleeko liput nettimyyntiin vasta, kun tapahtuma on myyty loppuun vai mikä mättää.
Olin just tulossa samaa kyselemään. Terveysturvallinen tapahtuma ei lähde ainakaan siitä liikkeelle, että liput on pakko jonottaa jossain väenpaljoudessa. Tähän mielikuva mellakasta Euran S-Marketilla.
No vitsi vitsi, minulle ihan sama mistä niitä lippuja saa, kunhan minä saan. Netistä se olisi käynyt.
 

lätkäniilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, NHL, Jalkapallo
Liput hommattu! Jos toi ticketmasterin sähkönen lippu näyttää A6 osaa niin onko se yhdentekevää? Voiko ton lohkon sisällä mennä mihin vaan katsomonosaan?
 

korvanappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Pystyykö ticketmasterista jostain valitsemaan erikseen katsomon mihin haluaa lipun ostaa? Itselle heittää vaan randomilla jonkun summan ja se siinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös