Vangelis - Conquest of paradise on ollut eniten omaan makuun. Aivan mahtava tunnelma tuon myötä.
Kyllä vain, ja tuo edelleenkin soi ennen tuota Lukon sisääntuloa!
Vangelis - Conquest of paradise on ollut eniten omaan makuun. Aivan mahtava tunnelma tuon myötä.
Muistan itsekin tän biisin nuoruudestani, että tuli hieno tunnelma halliin sen soidessa. Viime talvena vein oman poikani (silloin 3v) ekaa kertaa paikan päälle matsiin ja hänen kommentti Conquest of Paradisen soidessa oli että onpa hieno ja jännittävä biisi. Joskushan ton tilalla soi mitä sattuu välissä (oliko niitä gregorianimunkkeja jne), kunnes tajuttiin palata vanhaan hyvään. Jossain vaiheessa näistä tulee jo sukupolvikokemuksia :)Vangelis - Conquest of paradise on ollut eniten omaan makuun. Aivan mahtava tunnelma tuon myötä.
Oliko se nyt viime kaudella kun Vangelis palautettiin tuohon ennen pelin alkua. Muistan kuinka se tuotti vilunväristyksiä ja karvat nousi pystyyn. Siis hyvässä mielessä. Aivan kuten Final Countdown, tämä kappale kuuluu Lukon ottelutapahtumaan. Gregorian oli myös hyvä, mutta ei ole Conquest of Paradisen voittanutta.Vangelis - Conquest of paradise on ollut eniten omaan makuun. Aivan mahtava tunnelma tuon myötä.
Oliko se nyt viime kaudella kun Vangelis palautettiin tuohon ennen pelin alkua. Muistan kuinka se tuotti vilunväristyksiä ja karvat nousi pystyyn. Siis hyvässä mielessä. Aivan kuten Final Countdown, tämä kappale kuuluu Lukon ottelutapahtumaan. Gregorian oli myös hyvä, mutta ei ole Conquest of Paradisen voittanutta.
Pieniä asioita ja helppo parantaa.
Voiko yleisön vähyys aiheuttaa tuon?Onko ottelun alussa soitetun musiikin äänenvoimakkuus korkeampi kuin ennen? Aikaisemmin musiikin volume ei juuri ole haitannut, mutta nyt tuli fiilis että pitää pistää sormet korviin. Itse musiikissa ei ole mitään vikaa. Pelikatkoilla soitettavan musiikin äänenvoimakkuus ei tunnu samalla lailla häiritsevältä.
Onko kukaan muu huomannut samaa? Vai onko kyseessä ainoastaan siitä että alun jälkeen äänenvoimakkuuteen tottuu?
Huomasin itse saman. En tiedä voiko johtua katsomosta, en ole yleensä B-päädyssä istunut. Muutaman kerran teki mieli laittaa kädet korvien päälle ja muiden paikkakuntien tulosten aikaan kuuluva kilahdus oli todella kova. Ennen en oo kyllä tähän kiinnittänyt huomiota.Onko ottelun alussa soitetun musiikin äänenvoimakkuus korkeampi kuin ennen? Aikaisemmin musiikin volume ei juuri ole haitannut, mutta nyt tuli fiilis että pitää pistää sormet korviin. Itse musiikissa ei ole mitään vikaa. Pelikatkoilla soitettavan musiikin äänenvoimakkuus ei tunnu samalla lailla häiritsevältä.
Onko kukaan muu huomannut samaa? Vai onko kyseessä ainoastaan siitä että alun jälkeen äänenvoimakkuuteen tottuu?
Onko ottelun alussa soitetun musiikin äänenvoimakkuus korkeampi kuin ennen? Aikaisemmin musiikin volume ei juuri ole haitannut, mutta nyt tuli fiilis että pitää pistää sormet korviin. Itse musiikissa ei ole mitään vikaa. Pelikatkoilla soitettavan musiikin äänenvoimakkuus ei tunnu samalla lailla häiritsevältä.
Useasti viime kausilla B-päädyssä istuneena voin vahvistaa tämän, ainakin omaan korvaan äänenvoimakkuutta on nostettu. Vaikeuttaa kyllä puhumista pelikatkoilla varsinkin maskit päässä.Huomasin itse saman. En tiedä voiko johtua katsomosta, en ole yleensä B-päädyssä istunut. Muutaman kerran teki mieli laittaa kädet korvien päälle ja muiden paikkakuntien tulosten aikaan kuuluva kilahdus oli todella kova. Ennen en oo kyllä tähän kiinnittänyt huomiota.
Olin just tulossa samaa kyselemään. Terveysturvallinen tapahtuma ei lähde ainakaan siitä liikkeelle, että liput on pakko jonottaa jossain väenpaljoudessa. Tähän mielikuva mellakasta Euran S-Marketilla.Puolisen tuntia aikaa, eikä Ticketmasterin sivuilla ole mitään. Tuleeko liput nettimyyntiin vasta, kun tapahtuma on myyty loppuun vai mikä mättää.
Puolisen tuntia aikaa, eikä Ticketmasterin sivuilla ole mitään. Tuleeko liput nettimyyntiin vasta, kun tapahtuma on myyty loppuun vai mikä mättää.
Pystyykö ticketmasterista jostain valitsemaan erikseen katsomon mihin haluaa lipun ostaa? Itselle heittää vaan randomilla jonkun summan ja se siinä.