Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 473 659
  • 2 942

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onhan se vähän huolestuttavaa, että jälleen kerran ylätorin kioskeissa on hodarit ja lihapiirakat loppu. Kylmiä nakkeja löytyi.

Tapahtumapäällikköä ja ravintolapäällikköä löytyy, mutta ei. Neljäkymmentä peliä runkosarjaa takana ja samat ongelmat olleet läpi kauden, tuotteet ei riitä koko peliä.

Noo, kyllä se tästä. Viedään rahat jonnekkin muualle.
Niin ja vieläpä puolityhjä halli. Mitä sitten, kun olisi se 5000 katsojaa?
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Kauhean vaikeaa ei myöskään pitäisi olla arvioida katsojamäärä ennen ottelua. Tiedossa on kuitenkin ennakkoon ostetut liput. Lisäksi pitäisi olla tiedossa kuinka paljon keskimäärin ostetaan ovelta lippuja ja kuinka moni kausikorttilainen jää kotiin.

Käsittämätöntä että lihikset yms. loppuu kesken.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Käsittämätöntä että lihikset yms. loppuu kesken.

Tämä ottelutapahtuman ruokien pihtailu täytyy olla tietoinen valinta. Niin monta kotimatsia ollut jo tällä kaudella että kyse ei ole sattumasta. Miksi?

Olen tainnut jo mainita että Lukon suunnalta en halua kuulla enää yhtään ulinaa siitä että katsojat jää kotiin sohvalle. Ei tällä tavalla saa porukkaa hallille.
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onhan se vähän huolestuttavaa, että jälleen kerran ylätorin kioskeissa on hodarit ja lihapiirakat loppu. Kylmiä nakkeja löytyi.
Ostin toisella erätauolla Joukki-kioskista lihapiirakan ja makkaran. Mistä kioskista, tai kioskeista, ne loppuivat?

Voi olla että sain ne viimeiset, lihapiirakka ainakin oli jos ei nyt kylmä niin haaleahko. Kylmiäkin olen joskus hallista saanut, ne olen vienyt yhtä kylmästi takaisin mutta hyvä jos edes hiukan on lämmitetty niin ettei kädet jäädy.

Tuli vaan mieleen että on tämä niin erikoinen juttu jos jumalauta alle 3000 katsojan pelissä myytävä loppuu kesken. Onko kukaan ollut tästä yhteydessä Lukkoon? Meinaan jos minulle sanottaisiin että ne loppui jo niin minä kyllä pistäisin reklamaation eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Ostin toisella erätauolla hampparin. Oli silloin saatavilla. Usein on ollut kuitenkin jo loppu.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt kun RB on lässähtänyt niin kylmästi vaan läpsyttimiä jakoon. Niitä kun porukka pieksee riittävän rivakasti niin tunnelmaa tulee halliin väkisinkin. Kuopiossa KalPa antoi tuossa muutama kierros sitten Jypille 5-0 selkään niin siinä matsissa tosissaan läpsyttimet lauloivat ja halli raikasi. Läpsyttimissä olisi sekin etu, että se kenties vaientaisi tämän tv-lähetykseen yltävän jumalattoman kovaäänisen kaverin joka huutelee milloin mitäkin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Läpsyttimissä olisi sekin etu, että se kenties vaientaisi tämän tv-lähetykseen yltävän jumalattoman kovaäänisen kaverin joka huutelee milloin mitäkin.
Sallisin myös 100kpl läpsyttimien jaon tähän kyseiseen A?-katsomoon. On raskaan kuuloinen kaveri.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Sallisin myös 100kpl läpsyttimien jaon tähän kyseiseen A?-katsomoon. On raskaan kuuloinen kaveri.
Istun itse A2-vasemmassa. Huutelija istuu portaiden toisella puolella. Ärsyttävää kun huuto kuuluu todella hyvin.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Istun itse A2-vasemmassa. Huutelija istuu portaiden toisella puolella. Ärsyttävää kun huuto kuuluu todella hyvin.
Itse tulee toisinaan istuttua tämän kaverin alapuolella, pari-kolme penkkiä vasemmalla hänestä tosin. Eipä tuo oikeastaan muuta tee kuin huutaa tuomareille. Pelaajille ei sentään ole kommentoitavaa. Yleensä jos tuosta olen paikan ottanut, niin toisessa erässä olen viikonloppupeleissä siirtynyt Penaltyyn ja kolmannessa sitten takaisin. Siinä mielessä pitää tuota kaveria kunnioittaa, että näytti itse peli miltä tahansa, tai oli tilanne mikä tahansa, äijä vaan veisaa omaa agendaansa tuomareille pelistä ja kaudesta toiseen.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse tulee toisinaan istuttua tämän kaverin alapuolella, pari-kolme penkkiä vasemmalla hänestä tosin. Eipä tuo oikeastaan muuta tee kuin huutaa tuomareille. Pelaajille ei sentään ole kommentoitavaa. Yleensä jos tuosta olen paikan ottanut, niin toisessa erässä olen viikonloppupeleissä siirtynyt Penaltyyn ja kolmannessa sitten takaisin. Siinä mielessä pitää tuota kaveria kunnioittaa, että näytti itse peli miltä tahansa, tai oli tilanne mikä tahansa, äijä vaan veisaa omaa agendaansa tuomareille pelistä ja kaudesta toiseen.
Kyllä, äijä huutaa asiansa hienosti framille mutta ei sitä agendaa kaiken kansan tarvitsisi kuulla. Vinkkiä Tipille jotta läpsyttimiä on sitten eri logoissa taatusti riittävästi.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen ollut läpsyttimien kannalla jo kauan. Lukon halli on ku kirkko välillä. Ei KalPan matseissa käy sen enempää porukkaa, mutta ainakin tunnelma on eri juuri läpsyttimistä johtuen. Läpsyttimet ei estä Raumam Boikia jatkamasta omaa hommaansa millään tavalla, vaikka sitä vastustaisivatkin.

Tuosta huutelijasta sen verran, että huutaisi edes vaan sillon, kun on tapahtunut jotain vääryyttä. Tuntuu, että aina kun Lukon pelaaja jään pinnassa niin olisi muka tapahtunut jokin rike.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä, äijä huutaa asiansa hienosti framille mutta ei sitä agendaa kaiken kansan tarvitsisi kuulla. Vinkkiä Tipille jotta läpsyttimiä on sitten eri logoissa taatusti riittävästi.
Kyllä sille on siitä ystävällisesti ja vähämmänkin ystävälliseen sävyyn sanottu, mutta kun asenne on se että kun paikasta on maksettu, niin huutaa voi mitä lystää. Rasittava tyyppi kaikenkaikkiaan, ainakin tuolla katsomossa.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuosta huutelijasta sen verran, että huutaisi edes vaan sillon, kun on tapahtunut jotain vääryyttä. Tuntuu, että aina kun Lukon pelaaja jään pinnassa niin olisi muka tapahtunut jokin rike.
Se tuossa äijässä parasta onkin, että mylvii silloin kun omaa pelaajaa rikotaan tai tehdään edes lähelle sitä. Muutoin halli hiljaisena, on kyllä pokkaa kaverilla myöskin, pakko nostaa pipoa.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuosta huutelijasta sen verran, että huutaisi edes vaan sillon, kun on tapahtunut jotain vääryyttä. Tuntuu, että aina kun Lukon pelaaja jään pinnassa niin olisi muka tapahtunut jokin rike.
Sanos muuta. Kerran ihmettelin kun se ei suurinpiirtein ekaan kymppiin kiljunut, mutta se olikin tyyntä vain myrskyn edellä. Ilmeisesti jos tuomari tekee hänen mielestään yhdenkin virheen, on hänen siitä mahdotonta päästä yli ja samaa tilannetta saatetaan käydä läpi koko peli, joskus jopa seuraavakin.

Tarkimmassa syynissä tuntuvat olevan väärät vaihdot, paitsiot, pitkät kiekot ja aloitukset, ei niinkään koukut, estämiset ja muut peliin kuuluvat rikkeet.
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se tuossa äijässä parasta onkin, että mylvii silloin kun omaa pelaajaa rikotaan tai tehdään edes lähelle sitä. Muutoin halli hiljaisena, on kyllä pokkaa kaverilla myöskin, pakko nostaa pipoa.
Samaa mieltä - lipun ostaneena hänellä on oikeus huudella niin paljon kuin haluaa. Eiköhän joka hallista joku huutelija löydy, Raumalla se nyt sattuu olemaan paikassa, joka kuuluu hyvin mm. Ruutu -palvelun kautta eetteriin.

Kyllä halliin ääntä mahtuu.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen ollut läpsyttimien kannalla jo kauan. Lukon halli on ku kirkko välillä. Ei KalPan matseissa käy sen enempää porukkaa, mutta ainakin tunnelma on eri juuri läpsyttimistä johtuen. Läpsyttimet ei estä Raumam Boikia jatkamasta omaa hommaansa millään tavalla, vaikka sitä vastustaisivatkin.
Onhan noita läpsyttimiä joskus ns. Veikkaus-peleissä ollut, ja käyttämättä ovat valtaosalta jääneet, mistä annan raumalaiselle yleisölle ison rispektin. Lähes jokaisella on kaksi kättä millä taputtaa, ei siihen mitään paperihaitaria tarvita.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onhan noita läpsyttimiä joskus ns. Veikkaus-peleissä ollut, ja käyttämättä ovat valtaosalta jääneet, mistä annan raumalaiselle yleisölle ison rispektin. Lähes jokaisella on kaksi kättä millä taputtaa, ei siihen mitään paperihaitaria tarvita.
Näköjään tarvii kun halli on kuin huopatossutehdas voitti joukkue tai ei. Paineisti tai ei. Rispekti menee nyt tässä kohtaa läpsyttimille vaikka melkein kaikilla ne tuplakädet onkin. Jokaiselle kurkun eteen tee se itse karaokemikki niin kyllä lähtisi vaan ei lähde. Hiljaista on.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näköjään tarvii kun halli on kuin huopatossutehdas voitti joukkue tai ei. Paineisti tai ei. Rispekti menee nyt tässä kohtaa läpsyttimille vaikka melkein kaikilla ne tuplakädet onkin. Jokaiselle kurkun eteen tee se itse karaokemikki niin kyllä lähtisi vaan ei lähde. Hiljaista on.
Mitäpä niitä tuomaan kun ei käytetä. Lyö käsiä yhteen, se on ilmastoteko!
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitäpä niitä tuomaan kun ei käytetä. Lyö käsiä yhteen, se on ilmastoteko!
Mutta kun ihmiset ei ymmärrä hakata hanskoja yhteen niin läpsyttimiä sitten kenties sitäkin enemmän. Ilmastoteko on jäädä kotiin ja vittuuntua kun joukkue ei taaskaan pärjännyt.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hmm... Ääntä ja tunnelmaa halutaan halliin, mutta sitten kun joku uskaltautuu ääntä pitämään (ehken vähän hölmöhköä) niin sekin pitäs lopettaa. Ei ymmärrä. Kyllä kaiten tonne kaikenlaista metelinpitäjää mahtuu?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Täältä myös läpsyttimille puoltoääni. RB on menneen talven lumia, aina kuolemaha saakka, joten jostain täytyy tunnelmaa ja ääntä saada.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Jo on pitkälle menty, kun jengi ihan tosissaan haikailee läpsyttimiä Raumalle. Täysin tyhjänpäiväinen ja tosissaan pään hajottava monotoninen läiskekö on sitä tunnelmaa? Mielummin olen sitten hiljaisessa hallissa, jossa yksi jamppa huutaa tuomareille kuin viimeistä päivää ja loput heräävät, kun kentällä tapahtuu jotain tunteita kuohuttavaa.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Joukkue ja sen valmennus ainakin haluavat kansaa ja meteliä halliin. Voisi kuvitella, että silloin kaikki keinot äänimaailman lisäämiseksi olisivat käytössä tai ei ainakaan suorilta käsin tyrmätä ennen kokeilemista.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Miksi joku pahoittaa mielensä siitä että joku huutaa katsomossa tuomarille?
Näin on kiekkopeleissä tehty kauttahistorian luodaan painetta tuomareihin se on kotijoukkueen etu. Lipun ostaneen ei tarvitse olla hiljaa kuin kirkossa.

Hallissa tosiaankin on niin hiljaista että yksikin huutaja erottuu selvästi. Tähän läpsyttimet auttaa. Jakaisin niitä ottelu sponsorin logolla varustettuna. Yritykset varmasti lähtisi tähän mukaan. Halliin meteliä ja siitä jopa pikkuisen rahaa Lukolle.

Itse ottelutapahtuman tunnelmaa on pyrittävä parantamaan kaikin keinoin, happy hour, pre came tapahtumat, RB toiminnan tukemista ja kehittämistä jne. kokemuksen tulee olla sellainen jota Ruutu + ei pysty välittämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös