Mutta hyvä joka tapauksessa, että liisasivat tuon miljoonan älykaukalon tuohon nykyiseen kellariin.Mä veikkaan ettei mitään remonttia edes tule. Kunhan puhuvat lämpikseen.
Mutta hyvä joka tapauksessa, että liisasivat tuon miljoonan älykaukalon tuohon nykyiseen kellariin.Mä veikkaan ettei mitään remonttia edes tule. Kunhan puhuvat lämpikseen.
Ei kun meidän kaikkien yhteiseen Lukko-perheen olohuoneeseen..Mutta hyvä joka tapauksessa, että liisasivat tuon miljoonan älykaukalon tuohon nykyiseen kellariin.
Mä veikkaan ettei mitään remonttia edes tule. Kunhan puhuvat lämpikseen.
Kyllähän sen jäähallimusan kuuluisi olla sellaista, että veri ja sperma lentää pitkin katsomoa. Se vaan, että taustalla soi kunnon musiikki ja Lukon joukkue esiintyy kentällä kuin Saija Varjus.Olen huomannut että yleensäkin oma korvani rekisteröi vain musiikin mikä on lähellä omaa musamakua. Eli raskaampaa poljentoa. Loppu on hissimusaa jolla täytetään hiljaisuutta, ollaan sitten vaatekaupassa tai Lukon ottelussa, eikä siihen tule kiinnitettyä huomiota.
Itse rukkaisin soittolistaa reilusti rockimpaan suuntaan.
Me mitään lippu- ja lihapiirakkatuloja tarvita. Meillähän on rahaa.Katsomokartan perusteella kansa äänestää tänään jaloillaan. Paljon on lippuja myymättä tunti ennen pelin alkua.
Hieman erilaisilla peliesityksillä ja organisaation tekemisellä tänään olisi loppuunmyyty Tuhtitupa. Ihmisiä ei taida kiinnostaa kiva taistelu kymppisijasta.
Ja onhan se joukkueen johdon/hallituksen suulla sanottukin ettei normaalit katsojat juurikaan vaikuta mihinkään. Pääasia on, että aitiot on täynnä.Me mitään lippu- ja lihapiirakkatuloja tarvita. Meillähän on rahaa.
Olen eri mieltä. Hyvä versio ja mukana mahtava tribuutti myös Suomen ensimmäiselle trash-metal bändille (tietäjät tietää)Kysyttiinköhän kuosmasta edes esittämään finlandia. Hyi helvetti mikä versio.
Ai Manea vai?Kysyttiinköhän kuosmasta edes esittämään finlandia. Hyi helvetti mikä versio.
Oopperalaulaja Mika Kares Ramonan kommentaattorina kehaisi, että Ketosen esitys oli parempi kuin Kuosmasen versio.Kysyttiinköhän kuosmasta edes esittämään finlandia. Hyi helvetti mikä versio.
Makuasioita nämä toki on.Mun mielestä oli ihan hyvä versio, mutta viiminen soolo vähän turha.
Netin syövereistä löysin kyseisen sivun jossa kappaleita joita soitettu Lukon peleissä ennekuin edes hehkulamppua on keksitty. Mielenkiintoista. Eikun Spotify auki ja rokkenrolli pauhaamaan!
Tämä saattaa hyvinkin olla mahdollista![Tuntematon esittäjä] - Pirates of the Caribbean Theme Song
[Tuntematon esittäjä] - Smoke On The Water
Olikohan biisit ladattu Limewirestä?
Olisko pitänyt soittaa Niskalaukauksen "viimeinen päivä taivaan" niin ei olis tarvinnut varoa.. Tais olla muuten ennen tuota Rautiaisen versiota se aika kun soitettiinMinä vuonna Barathrumin Last Day In Heavenia soiteltiin pelikatkoilla ennen ku kiekko tippui jäähän? Biisiä ei koskaan päästetty örinäkohtaan, vaan sitä alkuriffiä toisteltiin.