Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 474 342
  • 2 942

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä veikkaan ettei mitään remonttia edes tule. Kunhan puhuvat lämpikseen.

Jotain tulee varmasti, mutta Raumalla on pitkät perinteet, että rakennetaan pari metriä liian lyhyt/matala/kapea.

Vaatii aika teräviä näkemyksiä nykyiseltä johtoportaalta tuo halliremontti jos/kun sillä halutaan mahdollistaa merkittävästi lisää resursseja itse urheilutoiminnalle. Tällä hetkellä makkaramyynti ja viiden virkkeen otteluraportti on se taso, johon ovat itse tyytyväisiä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Olen huomannut että yleensäkin oma korvani rekisteröi vain musiikin mikä on lähellä omaa musamakua. Eli raskaampaa poljentoa. Loppu on hissimusaa jolla täytetään hiljaisuutta, ollaan sitten vaatekaupassa tai Lukon ottelussa, eikä siihen tule kiinnitettyä huomiota.
Itse rukkaisin soittolistaa reilusti rockimpaan suuntaan.
Kyllähän sen jäähallimusan kuuluisi olla sellaista, että veri ja sperma lentää pitkin katsomoa. Se vaan, että taustalla soi kunnon musiikki ja Lukon joukkue esiintyy kentällä kuin Saija Varjus.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Rönnin ihan saatana paska pumppu
Hei jätkät mies-oletetut, Järjestetään sellanen, "Jatkoaika.com, Lukko- kannattajat tapahtuma Areenalla"- teemabileet.

"Raastetaan rannetta, kannatan Lukkoa"

Edit: Jätkä on työmies, joka tekee kovan työnsä täysillä ja vapaa-ajalla on aktiivinen. Valittaa mutta on kuitenkin asiaa eteenpäin vievä.
 

Gädda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hallilta sai joskus pehmistä, se oli kiva spesiaalijuttu. Nykyään ei taida saada jäätelöä lainkaan? Ei sillä että itse sitä kaipaisin. Mutta ruokapuolelle olisi kiva saada joku erikoiskoju. Esim. hattaraa, sushia, kevätkääryleitä, Filippon pizzaa, lämpimiä toasteja, churroja, erikoiskahveja tms. Jotain mitä ei saa muista halleista.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Tällä hetkellä paras ja sopivin biisi olisi mielestäni ”Peltoniemen Hintriikan Surumarssi”. No joo, ehkä tämä sopisi paremmin tuonne Hassutteluketjuun.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Katsomokartan perusteella kansa äänestää tänään jaloillaan. Paljon on lippuja myymättä tunti ennen pelin alkua.

Hieman erilaisilla peliesityksillä ja organisaation tekemisellä tänään olisi loppuunmyyty Tuhtitupa. Ihmisiä ei taida kiinnostaa kiva taistelu kymppisijasta.
Me mitään lippu- ja lihapiirakkatuloja tarvita. Meillähän on rahaa.
 

Nahkalerputin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lerputten ja likasangon täystuho, RD:n Uimalakki
Kysyttiinköhän kuosmasta edes esittämään finlandia. Hyi helvetti mikä versio.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Kysyttiinköhän kuosmasta edes esittämään finlandia. Hyi helvetti mikä versio.
Ai Manea vai?

Ei nyt ollut paskempi tulkinta verrattuna niihin onnettomiin Satakunnan lauluihin, ja skittarevitys oli kyllä hieno!
 

Gitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Netin syövereistä löysin kyseisen sivun jossa kappaleita joita soitettu Lukon peleissä ennekuin edes hehkulamppua on keksitty. Mielenkiintoista. Eikun Spotify auki ja rokkenrolli pauhaamaan!


[Tuntematon esittäjä] - Pirates of the Caribbean Theme Song
[Tuntematon esittäjä] - Smoke On The Water

Olikohan biisit ladattu Limewirestä?
 

senilix

Jäsen
Tuli tuosta jäähallimusiikista mieleen

Lukon voittolaulun sanat olen ensimmäisen kerran nähnyt vuoden 1965-66 kausioppaassa (sanat Bertil Blomqvist) nimellä "Jälle o voitett"
Muistelisin, että on saatettu soittaa peleissä jo ainakin vuotta aikaisemmin
Sanoituksessa mainitaan Äijänsuo ja sinnehän siirryttiin kaudella 1961-62, joten tämän jälkeen.

Sävel on ilmeisesti kansansävel ja "Brankkormarssi" alkuperäiset sanat ovat Nortamon käsialaa vuodelta 1910(?).
 

Lugos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä vuonna Barathrumin Last Day In Heavenia soiteltiin pelikatkoilla ennen ku kiekko tippui jäähän? Biisiä ei koskaan päästetty örinäkohtaan, vaan sitä alkuriffiä toisteltiin.
 

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä vuonna Barathrumin Last Day In Heavenia soiteltiin pelikatkoilla ennen ku kiekko tippui jäähän? Biisiä ei koskaan päästetty örinäkohtaan, vaan sitä alkuriffiä toisteltiin.
Olisko pitänyt soittaa Niskalaukauksen "viimeinen päivä taivaan" niin ei olis tarvinnut varoa.. Tais olla muuten ennen tuota Rautiaisen versiota se aika kun soitettiin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös