Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 473 965
  • 2 942

IVXIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Laitetaan nyt vaikka tänne - onkohan siihen jotakin erityistä syytä, että peli alkaa tänään myöhemmin? Onneksi edes huomasin tuon eilisen lähetyksen lopussa, olisin muuten ihmetellyt tänään hallilla hiukan ennen viittä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Laitetaan nyt vaikka tänne - onkohan siihen jotakin erityistä syytä, että peli alkaa tänään myöhemmin? Onneksi edes huomasin tuon eilisen lähetyksen lopussa, olisin muuten ihmetellyt tänään hallilla hiukan ennen viittä.
Ei noita syitä koskaan sen kummemmin ole kerrottu, mutta veikkaanpa että tänään se löytyy siitä että molemmat pelasivat eilen noin kello 21 saakka jonka jälkeen lähtivät tien päälle. KalPa Kuopiosta Raumalle ja Lukko Kouvolasta Raumalle.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Varsinkin tuo Kalpan bussireissu alkaisi olla vähän epis, jos peli alkaisi jo klo 17. Taitaa olla aika lailla pisin reissu liigassa, jota ylipäätään pe-la tehdään.
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kysymys: tänään Lukko-Tappara ja alakoululainen lapseni menee kaverin kanssa kahdestaan sinne ja mukana on molemmilla Remix karkkipussit. Miten käy karkkien kanssa? Joskus muistan yhden järkkärit toruneen minua ja poikaani, kun yhdessä toimme karkkia peliin. Kiellettyä?
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Kysymys: tänään Lukko-Tappara ja alakoululainen lapseni menee kaverin kanssa kahdestaan sinne ja mukana on molemmilla Remix karkkipussit. Miten käy karkkien kanssa? Joskus muistan yhden järkkärit toruneen minua ja poikaani, kun yhdessä toimme karkkia peliin. Kiellettyä?
Mitä ihmettä?
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kysymys: tänään Lukko-Tappara ja alakoululainen lapseni menee kaverin kanssa kahdestaan sinne ja mukana on molemmilla Remix karkkipussit. Miten käy karkkien kanssa? Joskus muistan yhden järkkärit toruneen minua ja poikaani, kun yhdessä toimme karkkia peliin. Kiellettyä?

Kiellettyä periaatteessa, mutta jos jossain seisomakatsomossa pistää suihinsa pelin aikana mitä taskusta kaivaa, ei ketään näe ja ne jotka näkee, ei välitä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei kai karkin syöminen kiellettyä ole? Myydäänhän sitä hallin kioskeissakin.

Se voi olla että omien karkkien tuominen ei ole suotavaa, kun ne on ostettu jostain muualta kuin pienen ja köyhän seuran jäähallista.
 

Lukonmiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän tuon pitäisi ihmisille olla täysin selvää, ettei hallilla syödä omia eväitä. Siellä on kioskit joissa myydään vastaavia. Et sä ravintolan terassille mene pussikaljaakaan juomaan.
Leffateatterit myös hyvä esimerkki, jossa halutaan asiakas käyttämään heidän kioskin palveluita.

Mut ei kyllä sillä turvatarkastuksella karkkipussit takin taskusta löydy. :)
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Viimeks ko olin muksujen kanssa, ni 13-vuotias tytär osti hallista vesipullon. Erätauolla käytiin ulkona, niin sisälle tullessa järkkäri meinas ettei sitä puoliksi juotua vesipulloa saa enää tuoda sisälle. Sanoin, että sieltä se on kalliilla rahalla ostettukin, niin varmasti tulee. Ja tulikin.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itseasiassa just hallille tullessa järkkäri kävi kahden pikkutytön repun siinä mun edessä läpi, siellä oli joku patonki ja karkkia, sanoi tytöille että karkit on ok, ruokaa ei saisi tuoda, mutta menkää nyt tämän kerran ja muistatte sitten ensi kerralla.
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Kun nyt tuossa kävi Prismasta hakemassa seisomalipun lauantain peliin niin kyllä se lopullinen hinta pikkuisen kuitenkin sai yskähtelemään, vaikka lauantai- ja TPS-lisät hyvin ymmärränkin. Palkkioineen 26€. Kun lippu yksinään seisomaan on vain sen 90snt halvempi kuin Discovery+ Liigapassin kuukausimaksu niin jossain menee metsään. Pari euroa varmaan olisi netistä tilaamalla säästänyt. Oheistuotteita omine korkeine hintoineen tuskin tulee ostettua, kun tuon verran lompakon nyörejä on jo saanut availla.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Mun mielestä taas lipun hinta 26€ on vielä hyvinkin kohtuullinen hinta aikuisen lipusta. Tietenkin kun sitä vertaa television kuukausipassien hintaan niin varmasti tuntuu kalliille. Mun mielestä Liigan tv-sopimuksen hinta on liian pieni, kun tuotetta pystytään myymään noin halvalla kuluttajalle.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mun mielestä taas lipun hinta 26€ on vielä hyvinkin kohtuullinen hinta aikuisen lipusta. Tietenkin kun sitä vertaa television kuukausipassien hintaan niin varmasti tuntuu kalliille. Mun mielestä Liigan tv-sopimuksen hinta on liian pieni, kun tuotetta pystytään myymään noin halvalla kuluttajalle.
No ei kyllä seisomalipusta ole ollenkaan kohtuullinen. 15€ olis kohtuullinen. 26€ pitäs päästä jo istumaan hyville paikoille.
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
Mun mielestä taas lipun hinta 26€ on vielä hyvinkin kohtuullinen hinta aikuisen lipusta. Tietenkin kun sitä vertaa television kuukausipassien hintaan niin varmasti tuntuu kalliille. Mun mielestä Liigan tv-sopimuksen hinta on liian pieni, kun tuotetta pystytään myymään noin halvalla kuluttajalle.
Valehtelematta opiskeluajan edut ym. ovat minut tässä asiassa varmasti pilanneet. Kyllä mukisematta olen reilusti korkeampia hintoja maksanut istumalipuista aiemmin, mutta jotenkin tuo hinta seisomalipusta silti yllätti. Vaikka siis edelleen ymmärrän, että tässä tapauksessa hintalisää tuli myös vastustajasta sekä viikonpäivästä.

Makuasioita tämäkin pohjimmilleen. Viestissäni kuvasin miten omaa kulutuskäyttäytymistä tulee lauantain osalta ohjaamaan.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onkos tossa muuten joku taika kun kotijoukkue tulee varmaan minuttia ennen jäälle kun vieras joukkue. Luulisi olevan toista päin. Ainakin joskus ollut.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Onkos tossa muuten joku taika kun kotijoukkue tulee varmaan minuttia ennen jäälle kun vieras joukkue. Luulisi olevan toista päin. Ainakin joskus ollut.
Viime vuonna ainakin oli pelaajien oma toive, että he saapuvat kentälle ennen vierasjoukkuetta. Tämän vuoden tilannetta en tiedä mutta voisi olettaa, että sama toive on joukkueen taholta edelleen.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mites lippukauppa näyttää huomiselle? Onko Turkulaisia ryhmämatkalaisia tulossa tontille?

Tämän sateisen perjantain yleisömääriä tuossa silmäilin ja rapiat 3700 oli illan keskiarvo Tampereen ja Turun johdolla. Meniskö tuo määrä huomenna Raumalla rikki?
 

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Mites lippukauppa näyttää huomiselle? Onko Turkulaisia ryhmämatkalaisia tulossa tontille?

Tämän sateisen perjantain yleisömääriä tuossa silmäilin ja rapiat 3700 oli illan keskiarvo Tampereen ja Turun johdolla. Meniskö tuo määrä huomenna Raumalla rikki?
Joku faniporukka mielestäni tulee Turun suunnalta mutta ei mitään isompaa niin kuin ollaan aiemmin Raumalla nähty. Keväämmällä taitaa olla se TPS-fanien iso reissu Raumalle.

Oma toive on että pommit ja muut pelleilyt on turkulaisten osalta nähty. Hämeenlinnassa tälläinen sekoilu nähtiin alkukaudesta.
 

Kepakko

Jäsen
Mites lippukauppa näyttää huomiselle? Onko Turkulaisia ryhmämatkalaisia tulossa tontille?
Mitä Ticketmasteria vilkuilin, niin aiempia otteluita enemmän on mennyt lippuja. Toisaalta kyllä siellä edelleen erityisesti B5:saa (vieraskatsomon viereinen lohko).

Taitaa nuo suolaisemmat lippujen hinnat (mm. seisomolippu 24 euroa) verottaa jonkin verran väkeä. Mielestäni turhan suolainen hinta.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onhan tuo 26e seisomalipusta ihan järkyttävä hinta.

Bundesliigasta futiksen puolella joka on tunnettu siitä että arvostaa kannattajiaan eikä pyri repimään heidän selkänahasta viimeistäkin penniä irti, taitaa keskimäärin seisomakausikortit olla noin 200e per kausi ja yksittäisten seisomalippujen hinta lähteä 8e pinnasta. Se sitten näkyy kyllä yleisömäärissä ja tunnelmassa.

Nämä on juuri niitä asioita joissa mitataan seuran arvostus kannattajia kohtaan. Some voi olla täynnä vaikka mitä lässytystä yhteisestä Lukko-perheen olohuoneesta mutta nuo lippujen hinnat kertoo karua kieltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös