Ei noita syitä koskaan sen kummemmin ole kerrottu, mutta veikkaanpa että tänään se löytyy siitä että molemmat pelasivat eilen noin kello 21 saakka jonka jälkeen lähtivät tien päälle. KalPa Kuopiosta Raumalle ja Lukko Kouvolasta Raumalle.Laitetaan nyt vaikka tänne - onkohan siihen jotakin erityistä syytä, että peli alkaa tänään myöhemmin? Onneksi edes huomasin tuon eilisen lähetyksen lopussa, olisin muuten ihmetellyt tänään hallilla hiukan ennen viittä.
Mitä ihmettä?Kysymys: tänään Lukko-Tappara ja alakoululainen lapseni menee kaverin kanssa kahdestaan sinne ja mukana on molemmilla Remix karkkipussit. Miten käy karkkien kanssa? Joskus muistan yhden järkkärit toruneen minua ja poikaani, kun yhdessä toimme karkkia peliin. Kiellettyä?
Kysymys: tänään Lukko-Tappara ja alakoululainen lapseni menee kaverin kanssa kahdestaan sinne ja mukana on molemmilla Remix karkkipussit. Miten käy karkkien kanssa? Joskus muistan yhden järkkärit toruneen minua ja poikaani, kun yhdessä toimme karkkia peliin. Kiellettyä?
No ei kyllä seisomalipusta ole ollenkaan kohtuullinen. 15€ olis kohtuullinen. 26€ pitäs päästä jo istumaan hyville paikoille.Mun mielestä taas lipun hinta 26€ on vielä hyvinkin kohtuullinen hinta aikuisen lipusta. Tietenkin kun sitä vertaa television kuukausipassien hintaan niin varmasti tuntuu kalliille. Mun mielestä Liigan tv-sopimuksen hinta on liian pieni, kun tuotetta pystytään myymään noin halvalla kuluttajalle.
Valehtelematta opiskeluajan edut ym. ovat minut tässä asiassa varmasti pilanneet. Kyllä mukisematta olen reilusti korkeampia hintoja maksanut istumalipuista aiemmin, mutta jotenkin tuo hinta seisomalipusta silti yllätti. Vaikka siis edelleen ymmärrän, että tässä tapauksessa hintalisää tuli myös vastustajasta sekä viikonpäivästä.Mun mielestä taas lipun hinta 26€ on vielä hyvinkin kohtuullinen hinta aikuisen lipusta. Tietenkin kun sitä vertaa television kuukausipassien hintaan niin varmasti tuntuu kalliille. Mun mielestä Liigan tv-sopimuksen hinta on liian pieni, kun tuotetta pystytään myymään noin halvalla kuluttajalle.
Katos vaan jäi tuo sana "seisomaan" huomaamatta. Seisomaan 26€ on tosiaan vähän kalliimman puoleista.No ei kyllä seisomalipusta ole ollenkaan kohtuullinen. 15€ olis kohtuullinen. 26€ pitäs päästä jo istumaan hyville paikoille.
Viime vuonna ainakin oli pelaajien oma toive, että he saapuvat kentälle ennen vierasjoukkuetta. Tämän vuoden tilannetta en tiedä mutta voisi olettaa, että sama toive on joukkueen taholta edelleen.Onkos tossa muuten joku taika kun kotijoukkue tulee varmaan minuttia ennen jäälle kun vieras joukkue. Luulisi olevan toista päin. Ainakin joskus ollut.
Tämä selvensi tilannetta! Kiitos!Viime vuonna ainakin oli pelaajien oma toive, että he saapuvat kentälle ennen vierasjoukkuetta. Tämän vuoden tilannetta en tiedä mutta voisi olettaa, että sama toive on joukkueen taholta edelleen.
Joku faniporukka mielestäni tulee Turun suunnalta mutta ei mitään isompaa niin kuin ollaan aiemmin Raumalla nähty. Keväämmällä taitaa olla se TPS-fanien iso reissu Raumalle.Mites lippukauppa näyttää huomiselle? Onko Turkulaisia ryhmämatkalaisia tulossa tontille?
Tämän sateisen perjantain yleisömääriä tuossa silmäilin ja rapiat 3700 oli illan keskiarvo Tampereen ja Turun johdolla. Meniskö tuo määrä huomenna Raumalla rikki?
Mitä Ticketmasteria vilkuilin, niin aiempia otteluita enemmän on mennyt lippuja. Toisaalta kyllä siellä edelleen erityisesti B5:saa (vieraskatsomon viereinen lohko).Mites lippukauppa näyttää huomiselle? Onko Turkulaisia ryhmämatkalaisia tulossa tontille?