Mainos

Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 513 471
  • 3 118

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Näin se varmaan on. Ja sikses olen väärä tyyppi mitään sanomaan, kun en tälläkään kaudella montaa peliä meinaa katsomaan mennä Äijänsuolle, mutta mulle on ihan yks ja se sama minkä biisin tahdissa Lukko tulee jäälle tai mitä muuta karkeloa siihen pelin alkuun sisältyy.

Viime kaudella kiinnitin harvoissa paikalla katsomissani peleissä siihen että musiikki soi kovalla, mutta ei sekään minua häirinnyt kunhan asian pistin merkille.

Mulle se peli on se mitä menen halliin katsomaan ja muu on välttämätöntä pahaa jota ilman kyllä tulisin toimeen oikein mainiosti. Tiedän olevani vähemmistön edustajana tässä asiassa, tai ainakin mitä tämän ketjun kirjoittajiin tulee.

Näinhän se varmasti on vielä monellekkin kannattajalle, että Äijänsuolle tullaan katsomaan peliä, muu oheistoiminta on sivuseikkaa. Voisin jopa itseni laskea näihin.
Kuitenkin jos mietitään sitä, miten saataisiin houkuteltua varsinkin nuorempaa väkeä lisää katsomoon, pitäisi panostaa enemmän koko iltaan. Näin saataisiin ihmisille myös muistijälki muustakin kuin pelitapahtumasta
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onhan siinä pikkasen alkuhulinoissa eroa kun vertaa Ilveksen ja Lukon showta keskenään.

Henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi sellainen ledikaukalo piti hankkia, jos sitä ei kerran hyödynnetä kunnolla? Koska rahaa on?
On hienoa että käytetään paikallista osaamista. Mutta. Silloin kun sitä Pro-luokan osaamista ei ole, se olisi huippuorganisaation hankittava ulkopuolelta. Positiivista että meillä ainakin parempi jää kuin "Ratamettässä"
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
On hienoa että käytetään paikallista osaamista. Mutta. Silloin kun sitä Pro-luokan osaamista ei ole, se olisi huippuorganisaation hankittava ulkopuolelta. Positiivista että meillä ainakin parempi jää kuin "Ratamettässä"
Eikös Lukko osta tätä ulkoa?

Linkki vie Lukon sivuille uutiseen Rajupaja-yhteistyöstä.
 
Suosikkijoukkue
Lugu
Onhan siinä pikkasen alkuhulinoissa eroa kun vertaa Ilveksen ja Lukon showta keskenään.

Henkilökohtaisesti en ymmärrä miksi sellainen ledikaukalo piti hankkia, jos sitä ei kerran hyödynnetä kunnolla? Koska rahaa on?
Jotenkin hämmentää kieltämättä. Mielenkiintoista olisi tietää ollaanko toimistolla oikeasti sitä mieltä, että nyt on muuten alkushow ja tuote kunnossa vai eikö asialle vain vuodessa ehtinyt tehdä mitään.

Mitä helvetin hyötyä siihen palautekyselyyn on kirjoittaa musiikista, LED-kaukalosta jne jos näille ei tehdä mitään
 

Wormatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks
En ollut näkemässä tiistaina peliä, mutta jos se viime sunnuntaina Adler-pelissä nähty joukkueen esittelyvideo oli oikeasti se viimeinen vedos joka pyörii koko kauden, niin oli se kyllä ihan hävettävän tylsä kaikessa mitäänsanomattomuudessaan. Opiskelijatyönä paikalliset medianomitkin pystyisi todennäköisesti parempaan.

Komppaan aiempia puheenvuoroja. Ledikaukaloa ja kaikkea siistiä meillä on, jäällä viilettää joukkue joka herättää tunteita ja on ympäröivälle yhteisölle rakas... Mutta tapahtumassa asiat yksinkertaisesti tuntuu keskeneräisiltä ja huolimattomasti valmistelluilta. Vähän hutiloitu jotain sinnepäin ja todettu "et iha hyvä tää o, kelvakkoon".
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolmen voiton Lukko
Eikös Lukko osta tätä ulkoa?

Linkki vie Lukon sivuille uutiseen Rajupaja-yhteistyöstä.
Rajupaja on tapahtumatekniikkayritys, eli heille kuuluu siis tarvittavan kaluston hoitaminen, ei varsinaisen tapahtuman tuottaminen itsessään.
 

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eikös Lukko osta tätä ulkoa?

Linkki vie Lukon sivuille uutiseen Rajupaja-yhteistyöstä.
No siellä päässä sitten pienen tutkiskelun paikka tapahtuman suhteen. Ja Lukon päässä että mistä maksetaan. Tapahtuma tällä hetkellä käytössä oleviin fasiliteetit huomioiden 6-.
 

TMFS

Jäsen
Palautetta toki otetaan vastaan ja sitä toimistolla kuunnellaan – minkälaista sisältöä laidoissa haluttaisiin nähdä? Sen verran vaativaa hommaa tuo laitamateriaalien teko on, että mitä konkreettisimpia esimerkkejä/toiveita saadaan vastaan, sitä paremmin niitä voidaan koeajaa.
 

Niqulishin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Palautetta toki otetaan vastaan ja sitä toimistolla kuunnellaan – minkälaista sisältöä laidoissa haluttaisiin nähdä? Sen verran vaativaa hommaa tuo laitamateriaalien teko on, että mitä konkreettisimpia esimerkkejä/toiveita saadaan vastaan, sitä paremmin niitä voidaan koeajaa.
Itse toivoisin edea vähän mielikuvitusta kehiin siihen alkushowhun. Se on kuiteskin iso osa peliä näin viihde näkökulmasta
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ukkoa on toimistolla kuin meren mutaa ja silti kysellään Jatkoajasta vinkkejä.

Onko kaikilla aikaa? Esimerkiksi fanituotepäällikkö touhuaa suurimman osan ajan vuodesta jotain muita omia bisneksiä ja koko Lukkoshop on vähän sinnepäin. Joskus julkaistaan joku uutuus, joka ehkä kestää pesua ehkä jopa kaksi kertaa.

Ilveksellä on aika mittavat panostukset näihin tapahtuma- ja viestintätiimeihin ja se kyllä näkyy. Mutta ehkä se on juuri se konsernin tuki, jonka takia ihan OK-taso riittää Lukossa.
 

Sinkilä

Jäsen
Onko kaikilla aikaa? Esimerkiksi fanituotepäällikkö touhuaa suurimman osan ajan vuodesta jotain muita omia bisneksiä ja koko Lukkoshop on vähän sinnepäin. Joskus julkaistaan joku uutuus, joka ehkä kestää pesua ehkä jopa kaksi kertaa.

Ilveksellä on aika mittavat panostukset näihin tapahtuma- ja viestintätiimeihin ja se kyllä näkyy. Mutta ehkä se on juuri se konsernin tuki, jonka takia ihan OK-taso riittää Lukossa.
Juuri näin.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin no, jos tällä palstalla selkeästi isoin kritiikki tulee, miksei kysyttäisi tältä palstalta suoraan kehitysideoita?
En ollut ottelutapahtumassa, joten ei ole tietoa minkälainen se on ollut, mutta siis tästä viestistä tuli mieleen.

Mistä Lukko ne mielipiteet ottelutapahtumasta sitten saa tietää, ellei täältä? Kerran vuodessa tehty kysely on kuitenkin kaukana jokapäiväisestä kehittämisestä.

Vai onko Lukolla organisaationa joku muu tapa tietää asiakkaittensa mielipiteitä?
 

TMFS

Jäsen
En ollut ottelutapahtumassa, joten ei ole tietoa minkälainen se on ollut, mutta siis tästä viestistä tuli mieleen.

Mistä Lukko ne mielipiteet ottelutapahtumasta sitten saa tietää, ellei täältä? Kerran vuodessa tehty kysely on kuitenkin kaukana jokapäiväisestä kehittämisestä.

Vai onko Lukolla organisaationa joku muu tapa tietää asiakkaittensa mielipiteitä?
Lukko teettää vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn, yleensä keväisin. Viime kyselyssä vastausaikaa oli 20.2.–6.3. (linkki uutiseen: Vastaa Lukon asiakastyytyväisyyskyselyyn ja voit voittaa Aura Lounge -pöydän kevään playoffs-otteluun!).
Noihin kyselyihin kannattaa ehdottomasti vastata, sillä niistä saadaan kaikista jäsennellyimmin kehitysehdotukset vastaan. Kyselyn vastauksia käydään huolella aina toimistolla ja pyritään kehittämään toimintaa niiden perusteella niin hyvin kuin se on suinkin mahdollista.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Et @TMFS itse kysymykseen vastannut, että saako Lukko jotain muuta kautta tietää asiakkaittensa mielipiteitä, kuin tuosta kyselystä, josta mainitsin. Yksi, vuosittain tehty kysely, ei ole jokapäiväistä kehittämistä.

Aktiivista keskustelua kannattajaryhmien/kausikorttilaisten/satunnaisten asiakkaiden kanssa?

Jos ei ole, niin sitä ehdottomasti pitäisi olla.
 
Viimeksi muokattu:

TMFS

Jäsen
Et @TMFS itse kysymykseen vastannut, että saako Lukko jotain muuta kautta tietää asiakkaittensa mielipiteitä, kuin tuosta kyselystä, jostai mainitsin. Yksi, vuosittain tehty kysely, ei ole jokapäiväistä kehittämistä.

Aktiivista keskustelua kannattajaryhmien/kausikorttilaisten/satunnaisten asiakkaiden kanssa?

Jos ei ole, niin sitä ehdottomasti pitäisi olla.
Pahoittelut, luin hätäisesti tässä pelin tiimellyksessä sun viestin enkä hoksannut, että tosiaa mainitsitkin jo tuon kyselyn!

Kannattajaryhmien suuntaan meillä on aina korvat ja linjat auki – Lukkofanien kanssa tehdäänkin paljon yhteistyötä esim. heidän fanimatkojensa mainostamisen osalta. RB:n kanssa tekisimme mielellämme tiiviimpääkin yhteistyötä, mutta ymmärrämme ja kunnioitamme heidän sitoutumatonta asemaansa. Mutta aina, kun sieltä suunnalta ollaan yhteydessä, pyrimme palvelemaan parhaamme mukaan.

Ja harva se päivä toimistolla kyllä vaihdetaan kuulumisia ja ajatuksia asiakkaiden kanssa, olivatpa he sitten kausikortin omaavia true faneja tai ihan satunnaisia kävijöitä. Eli keskusteluyhteys kyllä löytyy!
 

Kaik o mänt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pelitapahtuma:

- DJ:n soittolista
- Laitojen käyttö
- Joukkueen video
- Sisääntulo (Vieraat ensin vihellysten kanssa ja sitten kotijoukkue näyttävästi sisään)

Pelin ulkopuolella
- Fanituotteet ja Store kuntoon
- Videomateriaalit ammattimaisemmiksi


Noista lähtisin itse ensin liikkeelle.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eli keskusteluyhteys kyllä löytyy!
Tämä hyvä.

Posina voin sanoa, että retro-lauantait kuulostaa näin ennakkoon napakympiltä, vaikken itse Yellow Danger paidoista välitä. Se on jo varmasti yksi syy uusvanhoilla asiakkailla saapua hallille.

Enemmän vastaavia teemoja/tempauksia, paljon toiveiden toteutuksia sekä jokapäiväistä kehittämistä, niin siinä on ainakin omalta kohdalta ne mitä ottelutapahtimilta toivon.

Tärkeintähän olisi houkutella hallille uutta porukkaa, sekä saada ne viihtymään. Vakiokasvot siellä käyvät, vaikka ei olisi mitään muuta tapahtumaa kuin itse peli.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämän niininii kiekko
Pelitapahtuma:

- DJ:n soittolista
- Laitojen käyttö
- Joukkueen video
- Sisääntulo (Vieraat ensin vihellysten kanssa ja sitten kotijoukkue näyttävästi sisään)

Pelin ulkopuolella
- Fanituotteet ja Store kuntoon
- Videomateriaalit ammattimaisemmiksi


Noista lähtisin itse ensin liikkeelle.
Tämä. Varsinkin tuon pelitapahtumasta pitäisi tulla omille kannattajille tunne, että perhana vie nyt ajetaan ja mennään! Kun taas vastustajan leirin pitäisi olla tämän johdosta jo varpaillaan. Nyt kun on sellainen mitäänsanomaton fiilis.
 

Siklenka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja harva se päivä toimistolla kyllä vaihdetaan kuulumisia ja ajatuksia asiakkaiden kanssa, olivatpa he sitten kausikortin omaavia true faneja tai ihan satunnaisia kävijöitä. Eli keskusteluyhteys kyllä löytyy!
Ongelma lienee enemmänkin jo hieman väljähtäneessä konseptissa, koko Liigankin osalta. Aina ei innosta lähteä, kun tarjolla on nakkimukia, lämmintä kaljaa ja niihinkin kohtuuttomat jonot. Hinnat karkaa käsistä, niin lippujen ja oheistuotteiden osalta. Liigan otteluohjelma on edelleen käsittämättömän surkea, ainakin Lukon osalta. Useita esimerkkejä, jossa samat vastustajat viikon sisään tai jopa peräkkäisiä pelejä. Samoja ongelmia muillakin.

Sandels-saluuna mielestäni pilattiin, avoin ja liian nykyaikainen. Se on tietysti makuasia, viihdyn mieluummin hämyisessä pubissa. Ehdottomasti plussaa CoPin paluusta alkuun. Sitten taas sisääntulobiisi, jota en nyt edes enää muista mikä oli, ei sovi yhtään. Vakavasti harkitsin kausikorttia, koska joukkue on tälle kaudelle mielenkiintoinen. Hinnat tosin istumaan lähti niin ylhäältä, ettei kannata, kun ei läheskään joka otteluun ehdi. Kymppikortille varovainen peukku, mutta 24 euroa per ottelu noille paikoille on aivan liikaa. Tosin, ei voi syyttää Lukkoa, se on valtakunnan hintatasoa. Kotisohva siis voittaa monta kertaa. Shown järjestäminen on Suomessa lapsen kengissä. Musiikista noin yleensä, että se ihmisestä kiinni, itse pidän rock-klassikoista, myös ysäri menee ottelutapahtumassa. Nykymusiikki ei minulle toimi, mutta joku muu voi taas tykätä. Vaikea miellyttää kaikkia ja jos sitä yritetään, on usein tuloksena sekametelisoppa ja kukaan ei tykkää.

Ja jos saa sanoa sanasen kolmospaidasta, niin tuon mallin paita on hiukan liian too soon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös