Kuuluu, hallin "pihalla" Nortamonkadun puolella.Eikös siihen kuulu myös parkkipaikka jossakin? Itse en ole sellaista tarvinnut, mutta luulen kuulleeni huhuja.
Kuuluu, hallin "pihalla" Nortamonkadun puolella.Eikös siihen kuulu myös parkkipaikka jossakin? Itse en ole sellaista tarvinnut, mutta luulen kuulleeni huhuja.
Näistä paukkupommeista joku täällä palstalla jo totesikin, että se on niin pieni ja sellaisen pystyy kuka tahansa halliin salakuljettamaan. Ei taida järkkäreillä riittää valtuudet tehdä perusteellista ruumiintarkastusta,Miten nämä Tepsin kannattajat saavat kerta toisensa jälkeen räjäytellä pommeja katsomossa?
Jep, nuuskapurkissa helposti halliin tuotavia nämä paukkupommit. Tämän vuoksi lauantain TPS-matsissa ovella tehtävissä tarkastuksissa piti näyttää mitä taskusta löytyvä nuuskapurkki sisältää.Näistä paukkupommeista joku täällä palstalla jo totesikin, että se on niin pieni ja sellaisen pystyy kuka tahansa halliin salakuljettamaan. Ei taida järkkäreillä riittää valtuudet tehdä perusteellista ruumiintarkastusta,
Tosta menee niin iso osa Lukolle ettei periaatteessa väliä mihin hintaan myydään, jos sisääntuleva raha on samansuuruinen. Jos myynti laskee niin halvemmilla hinnoilla varmasti pyritään nostamaan myyntiä.Lonkero maksoi jo 8,5€. Alkaa olla kipurajoilla tölkistä jo vaikka kuinka hyvää on.
Aura 0,4 8.30 ja siiteri 8,50.
Lahden erikoinen 10,50€.
Siinä alkaa olemaan jo MM-kisojen hinnat...Lonkero maksoi jo 8,5€. Alkaa olla kipurajoilla tölkistä jo vaikka kuinka hyvää on.
Lahden erikoinen 10,50€.
Kahvi 2,80€Lonkero maksoi jo 8,5€. Alkaa olla kipurajoilla tölkistä jo vaikka kuinka hyvää on.
Lahden erikoinen 10,50€.
Juu! Tänään on nostettu hintoja.Pari viikkoa sitte oli vielä 2.50e
On muuten saatanan kallista sumppia.Kahvi 2,80€
Juu! Tänään on nostettu hintoja.
Ja vielä vanhemmat edelleen luulevat, että nuo hinnat ovat markkoina. Noilla lukemilla ymmärrän kyllä hyvin.Oikein vanhat ihmiset, minua 25-30 vuotta vanhemmat, laskee kaiken vielä markoissa eli kertovat nämä nykyiset hinnat kuudella.
Itsekin juon koko pelin samasta kupista. Olen käsittänyt että se on ihan sallittua? Eli santsit kuuluu tuohon hintaan, kioskin tädit sanoi joskus näin.Mä ostan aina ennen peliä kahvin ja laitan kannen siihen mukiin. Erätauoilla käyn santsaamassa samaan mukiin. Eli kolme kahvia hintaan 2.80€. Alle euron muki. Mitäs pitävät niitä kahveja siellä keskellä käytävää.
Juu näin oli ainakin joku 6-7 vuotta sitten. Siitä lähtien olen toiminut tuolla tavalla. En tiedä onko santsit enää nykyään samaan hintaan mutta eipä ole kukaan toisin sanonutkaan.Itsekin juon koko pelin samasta kupista. Olen käsittänyt että se on ihan sallittua? Eli santsit kuuluu tuohon hintaan, kioskin tädit sanoi joskus näin.
Conquest of Paradise soi sitäpaitsi aivan liian lyhyen aikaa ikään kuin se olisi vastenmielinen elementti, joka on pakko laittaa johonkin väliin.@TMFS tiedän että luet tätä, niin vastaa nyt hyvä ihminen.
Mikä helvetti siinä on ettei sitä Vangelista saada vaikka minuutin myöhemmin soimaan ja Lukko sisälle minuuttia myöhemmin, ettei Lukko kotijoukkueena ole se joka joutuu odottamaan kaukalossa vastustajaa. Samalla saisi antaa painetta vastustajalle, kun saapuvat kaukaloon odottamaan isäntää.
Pistäkää nyt helvetti sentään toi kuntoon, edes sitten pudotuspeleissä, ei voi olla niin hankalaa.
Mikset samalla hae VIP-pullaa erätauolla, kun ei sitäkään kukaan taida valvoa. Näin pari kertaa VIP-paikoilla istuneena jäin ilman, kun olivat jo loppuneet hyvissä ajoin..Mä ostan aina ennen peliä kahvin ja laitan kannen siihen mukiin. Erätauoilla käyn santsaamassa samaan mukiin. Eli kolme kahvia hintaan 2.80€. Alle euron muki. Mitäs pitävät niitä kahveja siellä keskellä käytävää.
Edit. Joskus ja aika usein se kahvi on niin paskaa, että kaks mukillista on maksimi. Sillon hinta onkin jo 1.40€/ kpl.
Itsehän voin tämän perustaa.Jos joku perustaa Pro Conquest of Paradise -perinneyhdistyksen, olen mukana.