Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 473 823
  • 2 942

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Miten nämä Tepsin kannattajat saavat kerta toisensa jälkeen räjäytellä pommeja katsomossa?

Todella turvalliselta vaikuttaa ottelutapahtuma noin muutenkin.

#Nollatoleranssi toistaiseksi myös seuran rahalliseen tukemiseen kunnes asioita hoidetaan kuten niitä tänä päivänä kuuluu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ipe_

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Miten nämä Tepsin kannattajat saavat kerta toisensa jälkeen räjäytellä pommeja katsomossa?
Näistä paukkupommeista joku täällä palstalla jo totesikin, että se on niin pieni ja sellaisen pystyy kuka tahansa halliin salakuljettamaan. Ei taida järkkäreillä riittää valtuudet tehdä perusteellista ruumiintarkastusta,
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Näistä paukkupommeista joku täällä palstalla jo totesikin, että se on niin pieni ja sellaisen pystyy kuka tahansa halliin salakuljettamaan. Ei taida järkkäreillä riittää valtuudet tehdä perusteellista ruumiintarkastusta,
Jep, nuuskapurkissa helposti halliin tuotavia nämä paukkupommit. Tämän vuoksi lauantain TPS-matsissa ovella tehtävissä tarkastuksissa piti näyttää mitä taskusta löytyvä nuuskapurkki sisältää.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Lonkero maksoi jo 8,5€. Alkaa olla kipurajoilla tölkistä jo vaikka kuinka hyvää on.

Aura 0,4 8.30 ja siiteri 8,50.
Lahden erikoinen 10,50€.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Lonkero maksoi jo 8,5€. Alkaa olla kipurajoilla tölkistä jo vaikka kuinka hyvää on.

Aura 0,4 8.30 ja siiteri 8,50.
Lahden erikoinen 10,50€.
Tosta menee niin iso osa Lukolle ettei periaatteessa väliä mihin hintaan myydään, jos sisääntuleva raha on samansuuruinen. Jos myynti laskee niin halvemmilla hinnoilla varmasti pyritään nostamaan myyntiä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kahvi 2,80€
On muuten saatanan kallista sumppia.

Oikein vanhat ihmiset, minua 25-30 vuotta vanhemmat, laskee kaiken vielä markoissa eli kertovat nämä nykyiset hinnat kuudella.

Jos joskus 25 vuotta sitten olisi joku sanonut että pahvikupillinen kahvia maksaa jonain päivänä liki 17 markkaa niin seinähullunahan sellaista ihehmoa olisi pidetty.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@TMFS tiedän että luet tätä, niin vastaa nyt hyvä ihminen.

Mikä helvetti siinä on ettei sitä Vangelista saada vaikka minuutin myöhemmin soimaan ja Lukko sisälle minuuttia myöhemmin, ettei Lukko kotijoukkueena ole se joka joutuu odottamaan kaukalossa vastustajaa. Samalla saisi antaa painetta vastustajalle, kun saapuvat kaukaloon odottamaan isäntää.

Pistäkää nyt helvetti sentään toi kuntoon, edes sitten pudotuspeleissä, ei voi olla niin hankalaa.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Oikein vanhat ihmiset, minua 25-30 vuotta vanhemmat, laskee kaiken vielä markoissa eli kertovat nämä nykyiset hinnat kuudella.
Ja vielä vanhemmat edelleen luulevat, että nuo hinnat ovat markkoina. Noilla lukemilla ymmärrän kyllä hyvin.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mä ostan aina ennen peliä kahvin ja laitan kannen siihen mukiin. Erätauoilla käyn santsaamassa samaan mukiin. Eli kolme kahvia hintaan 2.80€. Alle euron muki. Mitäs pitävät niitä kahveja siellä keskellä käytävää.

Edit. Joskus ja aika usein se kahvi on niin paskaa, että kaks mukillista on maksimi. Sillon hinta onkin jo 1.40€/ kpl.
 

Gädda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä ostan aina ennen peliä kahvin ja laitan kannen siihen mukiin. Erätauoilla käyn santsaamassa samaan mukiin. Eli kolme kahvia hintaan 2.80€. Alle euron muki. Mitäs pitävät niitä kahveja siellä keskellä käytävää.
Itsekin juon koko pelin samasta kupista. Olen käsittänyt että se on ihan sallittua? Eli santsit kuuluu tuohon hintaan, kioskin tädit sanoi joskus näin.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Itsekin juon koko pelin samasta kupista. Olen käsittänyt että se on ihan sallittua? Eli santsit kuuluu tuohon hintaan, kioskin tädit sanoi joskus näin.
Juu näin oli ainakin joku 6-7 vuotta sitten. Siitä lähtien olen toiminut tuolla tavalla. En tiedä onko santsit enää nykyään samaan hintaan mutta eipä ole kukaan toisin sanonutkaan.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Täytyy muuten sanoa että oli eilen todella hyvä yleisömäärä siihen nähden kuinka paljon ihmiset on eri somekanavissa julistanut etteivät enää anna Lukolle rahaa senttiäkään lipputuloina viime päivien myrskyjen takia. Ilmeisesti sitten olivat ilmaislipuilla.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
@TMFS tiedän että luet tätä, niin vastaa nyt hyvä ihminen.

Mikä helvetti siinä on ettei sitä Vangelista saada vaikka minuutin myöhemmin soimaan ja Lukko sisälle minuuttia myöhemmin, ettei Lukko kotijoukkueena ole se joka joutuu odottamaan kaukalossa vastustajaa. Samalla saisi antaa painetta vastustajalle, kun saapuvat kaukaloon odottamaan isäntää.

Pistäkää nyt helvetti sentään toi kuntoon, edes sitten pudotuspeleissä, ei voi olla niin hankalaa.
Conquest of Paradise soi sitäpaitsi aivan liian lyhyen aikaa ikään kuin se olisi vastenmielinen elementti, joka on pakko laittaa johonkin väliin.

Pääsen asuinpaikastani johtuen käymään hallilla vain muutaman kerran kaudessa, minkä takia tavallinen runkosarjan ottelu on ollut minulle erityinen. Tällä kaudella se ei sitä ole ollut samassa määrin, koska alkushow on niin sanottua sillisalaattia. Pelkäsin, että ledikaukalo tappaa tunnelman, mutta se onkin alkushow’n käsikirjoitus. Pelkkä kuuluttajan huutaminen kun ei tunnelmaa tee.

Jos joku perustaa Pro Conquest of Paradise -perinneyhdistyksen, olen mukana.
 

ZdenekN#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen Mestari 2021
Mä ostan aina ennen peliä kahvin ja laitan kannen siihen mukiin. Erätauoilla käyn santsaamassa samaan mukiin. Eli kolme kahvia hintaan 2.80€. Alle euron muki. Mitäs pitävät niitä kahveja siellä keskellä käytävää.

Edit. Joskus ja aika usein se kahvi on niin paskaa, että kaks mukillista on maksimi. Sillon hinta onkin jo 1.40€/ kpl.
Mikset samalla hae VIP-pullaa erätauolla, kun ei sitäkään kukaan taida valvoa. Näin pari kertaa VIP-paikoilla istuneena jäin ilman, kun olivat jo loppuneet hyvissä ajoin..
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä nyt muutaman kerran tällä kaudella olen pelissä käynyt ja sumppia juonut, niin ei tota santsikuppia enää mainosteta. Silloin vuosia sitten sitä aina mainostettiin ja joku sieltä koetti erätauolla mennä hakemaan santsia kun "ennen pelin alkua ostin kahvia" mutta ei saanut kun ei ollut kuppia mukana. Silloin sitä valvottiin, muistaakseni siitä joku tätinainen seisoskeli kahvipannun vieressä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos joku perustaa Pro Conquest of Paradise -perinneyhdistyksen, olen mukana.
Itsehän voin tämän perustaa.

Muutenkin kun kyseessä on niin pyhä kappale meille Lukko-kannattajille, niin ihmetyttää miksi ei toiveita ja palautetta oteta huomioon, vaan kuten kirjoititkin, niin taitaa pakollisesta pahasta siellä olla.

@TMFS mites se Lukon sisääntulo? Montako kertaa joutuu kysymään, että jonkun vastauksen siihen saisi.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sisääntulossa on kyllä hiomista ja uusien ledilaitojen käytössä sen suhteen. Kuka palauttaisi sen kun vastustaja saa jäähyn niin alkaa soimaan "siinä lähtee mies lukemaan Länsi-Suomea" ja muutamat jotkut kukon kiekaukset päälle. Toisena vanha kunnon Lukko-Bingo mainos. Kyllä on jäänyt mielensopukoihin monenlaista...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös