Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 473 792
  • 2 942

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko


Tässä ois ihan hyvä tilaisuus ladata tämä Tiktokiin, vaikka vanha onkin.

Toki tuo nykyinen tuomarilinja ja sen mukama tuoma pelitapa ei kyllä hallille houkuttele lähtemään

Niin en tiedä. Mua vituttaa katsoa ainakin nyt Lukon tilanteessa tuota, koska Lukko on aika montaa jengiä jalalla edellä. Mutta jos ottelutapahtuman kannalta miettii, niin ainakin yleisö on hereillä, kun tuomarien toiminta ei miellytä.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid

Gädda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitäs muut olette mieltä tuosta Satakunnan laulusta näissä peleissä? Itsellä ei ainakaan laulu herätä juuri mitään tunteita, tuntuu lähinnä pakkopullalta. Lisäksi Raumalla poikkeuksetta osa sanoista häviää, kun äänentoisto pätkii. Tänään se sujui kyllä yllättävän hyvin, tais vaan parissa kohdassa katketa ääni. Uudehko "perinne", josta ainakin mun mielestä vois luopua.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun puolesta tuosta voisi hyvin luopua ainakin Raumalla. Jostain syystä on vaikeaa löytää laulutaitoista ihmistä Äijänsuolle. Tänäänkin pätki äänentoisto, eikä laulaja osannut sanoja kunnolla edes paperilta.

Joku Mika Kares tietysti on asia erikseen, sillä miehellä ääni kyllä kantaa ilman vahvistinta ja mikrofonejakin vaikka kuinka pitkälle.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Mitäs muut olette mieltä tuosta Satakunnan laulusta näissä peleissä? Itsellä ei ainakaan laulu herätä juuri mitään tunteita, tuntuu lähinnä pakkopullalta. Lisäksi Raumalla poikkeuksetta osa sanoista häviää, kun äänentoisto pätkii. Tänään se sujui kyllä yllättävän hyvin, tais vaan parissa kohdassa katketa ääni. Uudehko "perinne", josta ainakin mun mielestä vois luopua.

Eipä se aiheuta muuta kuin pirunmoista myötähäpeää. En tiedä, kenen idea alunperin on (varmaan jonkun porilaisen?), mutta kyllähän tuosta pitäisi ehdottomasti luopua. Jonkin verran itsekin kun on tullut musisoitua, niin pakko oli taas tänään laittaa mute päälle. Ja laulaja, kuka nyt lienee ollutkin, ei lunttilapusta huolimatta osannut sanoja kuin sinnepäin. Ahdistaa. Todella. Paljon.

Edit. Mutta minullahan ei tuo lääkitys taida olla ihan kohdillaan.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitäs muut olette mieltä tuosta Satakunnan laulusta näissä peleissä? Itsellä ei ainakaan laulu herätä juuri mitään tunteita, tuntuu lähinnä pakkopullalta. Lisäksi Raumalla poikkeuksetta osa sanoista häviää, kun äänentoisto pätkii. Tänään se sujui kyllä yllättävän hyvin, tais vaan parissa kohdassa katketa ääni. Uudehko "perinne", josta ainakin mun mielestä vois luopua.
Saisi kyllä luopua tosta Satakunnan laulusta. Ja toiseksi ymmärrän että Maamme laulun aikana noustaan seisomaan mutta miksi Satakunnan laulun aikana...
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Sama! Päällimmäinen tunne on myötä häpeä. Lisäksi tuota seisomaan nousua en ymmärrä. Tuohon päälle ainainen äänentoiston pätkiminen Raumalla. Ei todellakaan jatkoon.

Mikakaan ei ehdi keski-euroopan kiireiltään joka kerta laulamaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämän illan laulaja oli jotenkin tutun näköinen ihminen. Onko hän kenties joku paikallinen, oikein sanomalehdessäkin esiintynyt julkimo vai kuka hän oli?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Mä pitäisin Satakunnan laulun derbyissä, ehdottomasti. Monelle sukupolvelle laulu tuli koulussa tutuksi ja se on jotain uniikkia kuitenkin. Vain Satakunnassa.

RB sen toi aikoinaan hardchorusvideollaan tavallaan uudelleen esiin ja sitä kautta päätyi ottelutapahtumaan.

Kerran elävöitetty, niin en siitä helpolla luopuisi.

Mitä sitten tulee itse esityksiin, niin niihin sietäisi satsata. Kritiikki nyt ihan aiheesta. Äänentoisto kuntoon, varianssia miten laulu esitetään ja vähän ajatusta sinne.
 

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreät Jääkärit
Satakunnan laulu näissä derbyissä omasta mielestä kova juttu ja lisää kyllä sitä latausta pelin alkuun. Mutta jumalauta sentään, ei voi tuollaisessa paikassa vetää paperista ja ontuvalla äänentoistolla. Puitteet vaan kuntoon niin hienosta perinteestä on kyse.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Satakunnan laulu näissä derbyissä omasta mielestä kova juttu ja lisää kyllä sitä latausta pelin alkuun. Mutta jumalauta sentään, ei voi tuollaisessa paikassa vetää paperista ja ontuvalla äänentoistolla. Puitteet vaan kuntoon niin hienosta perinteestä on kyse.
Äijänsuon äänentoistossa on ollut ongelmia kautta aikain, kun joku on mikin varressa laulanut. Sitä ihmettelen, että ongelmia on vielä vuonna 2022.

Satakunnan laulua vastaan minullakaan ei ole mitään. Se on hieno laulu.
 

finmos21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja tätä videota voisi aina käyttääkin kun Satakunnan laulua Äijänsuolla soitetaan.
Molemmat voisi tehdä vaikka jonkun hype-videon omista legendoista paikallispeleissä, näyttäköön se ennen. RBn video on komea, mutta kaipaisi päivitystä.

Ehkä raumalaiset voisivat vastata porilaisten huutoon laulamalla "raatoi rauhan mies"= "Rauman mies".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös