Bakaun Imaami
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin Lukko
Mun mielestä Bono olis ainoa ja oikea…
Legendaarinen pätkä. Liittyy aiheeseen löyhästi, kuten viimeisimmät viestit muutenkin tässä ketjussa.Minulle kelpaisi Enrico Pallazzo vetäisemään Satakunnan laulu.
Bono Heikkinen?Mun mielestä Bono olis ainoa ja oikea…
Kyllä. Saunatakki päällä.Bono Heikkinen?
Ei mitään järisyttävää väentungosta varmaankaan. Villi veikkaus että yleisömäärä on illan pelissä siinä 2738 paikkeilla. Ticketmasterista vilkuilin.Onkohan tänään menossa porukkaa hallille, vaikka onkin tiistai ja sarjajumbo vastassa. Luulisi että tuo meidän sarjasijoitus ainakin vetäisi porukkaa hallille.
Ei mitään järisyttävää väentungosta varmaankaan. Villi veikkaus että yleisömäärä on illan pelissä siinä 2738 paikkeilla. Ticketmasterista vilkuilin.
Syyslomaviikko menossa, että jos se edes toisi muutaman katsojan lisää.Onkohan tänään menossa porukkaa hallille, vaikka onkin tiistai ja sarjajumbo vastassa. Luulisi että tuo meidän sarjasijoitus ainakin vetäisi porukkaa hallille.
Mä luulen että tämä nykyinen melko epävarma tilanne vähän kaikessa tekee sen että tiistai-illan pelit eivät enää kolmen tuhannen hengen katsomoja vedä. Ellei sitten vastassa ole joku Ässät, TPS, HIFK tms. perinteisesti raumalaisia kiinnostava joukkue. Sama melkeinpä muinakin arki-iltoina, perjantai poikkeuksena.Onkohan tänään menossa porukkaa hallille, vaikka onkin tiistai ja sarjajumbo vastassa. Luulisi että tuo meidän sarjasijoitus ainakin vetäisi porukkaa hallille.
Toivottavasti myös DJ parantaa tiistaisesta ja on tunnelmassa mukana jollain muullakin kuin Jypin maalilaululla ja Miljoonasateen Marraskuu-raiskauksella.Taas kerran halli on piukassa väkeä ja Lukko huikeassa lennossa.
Juu ei jumalauta tuota Marraskuuta. Mitä helvettiä DJ:n päässä liikkuu kun päättää kerta toisensa jälkeen laittaa ton junttidiscotimantin soimaan? Osaan jo kuvitella huomenna kun pelin ratkaisuhetkillä soi joku Pistä sauna lämpeenToivottavasti myös DJ parantaa tiistaisesta ja on tunnelmassa mukana jollain muullakin kuin Jypin maalilaululla ja Miljoonasateen Marraskuu-raiskauksella.
Tuomi olisi ollut parempi sainaus DJ:ksi kuin valmentajaksi?Jos Timo Tuomi olisi vielä valmentajana niin se varmaan kävisi sanomassa tosta musiikista. Aikoinaan se oli kovasti ainakin vieraspelipaikkakuntien musavalinnoista käärmeissään kun "jotain saatanan humppaa soitetaan".
No ilman muuta. Vaikka itse bassoa soittikin.Tuomi olisi ollut parempi sainaus DJ:ksi kuin valmentajaksi?
Ketäs muuten Tuomen valmennustiimissä oli mukana?No ilman muuta. Vaikka itse bassoa soittikin.
Ulkomuistista heittäisin että kiekon kerääjänä treeneissä toimi Jari Laiho?Ketäs muuten Tuomen valmennustiimissä oli mukana?
EP:n mukaan Sepe ja Masa. Apuvalmentajista ei ole mainintaa. Potkujen jälkeen tuli Tiho ja Urama. Toki en muista oliko Urama jo Tuomen aikana.Ketäs muuten Tuomen valmennustiimissä oli mukana?
Nyt kun kysyit, niin on myönnettävä että ei ole minkäänlaista hajua.Ketäs muuten Tuomen valmennustiimissä oli mukana?