Juuri tämä laiskuus ja viitsimättömyys tulee itellekin ensimmäisenä mieleen ottelutapahtumasta. Maailmalta voisi kerätä kaikenlaisia ideoita, jonka lisäksi jokin oma juttu olis tietysti plussaa. Jostakin syystä ei vaan tunnu kiinnostavan, vaikka ei pitäisi resursseistakaan kiinni olla. Ja tämä tunnelmaan virittäytyminen pitäisi aloittaa jo alkulämpöjen aikana juuri mm. näiden musiikkivalintojen avulla. Ainakin itse olen sellainen ihminen, joka vaikuttuu ja tuntee paljon juuri musiikin kautta. Ei mua ainakaan paljoa sytytä kun ennen paikallismatsia pauhaa "Pistä sauna lämpee, jengi tahtoo kylpee" tai joku muu järkyttävä ryyppäysrenkutus.
Tampereen uuden areenan takia on jonkin verran tullut seurattua varsinkin Ilveksen kotipelejä ja niissä tulee kyllä kotisohvalle asti sellainen fiilis, että tuonne pitää kyllä päästä paikan päälle. Hienoja visuaalisia elementtejä, mahtavaa musiikkia ja ottelutapahtuma muutenkin viimeisen päälle.
Olosuhteiden pakosta jouduin muutaman Lukon kotipelin katsomaan kotisohvalta ja TV:n välityksellä on vaikea keksiä syitä miksi ostaisin seuraavaan peliin lipun. Peli tietenkin keskiössä ja kiva jos tulee voittoja, mutta itse ottelutapahtuma vaikuttaa aneemiselta ja se on ongelma.
Raumalla se ikoninen Vangelis on pilattu ja jopa niinkin yksinkertainen asia, kuin savukone tuottaa huomattavia vaikeuksia. Välillä sitä tulee,välillä ei ja joskus savukone käynnistyy vasta kun joukkue on jo jäällä.