Lukon ottelutapahtuma – mitä pitäisi tehdä?

  • 472 606
  • 2 942

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juuri tämä laiskuus ja viitsimättömyys tulee itellekin ensimmäisenä mieleen ottelutapahtumasta. Maailmalta voisi kerätä kaikenlaisia ideoita, jonka lisäksi jokin oma juttu olis tietysti plussaa. Jostakin syystä ei vaan tunnu kiinnostavan, vaikka ei pitäisi resursseistakaan kiinni olla. Ja tämä tunnelmaan virittäytyminen pitäisi aloittaa jo alkulämpöjen aikana juuri mm. näiden musiikkivalintojen avulla. Ainakin itse olen sellainen ihminen, joka vaikuttuu ja tuntee paljon juuri musiikin kautta. Ei mua ainakaan paljoa sytytä kun ennen paikallismatsia pauhaa "Pistä sauna lämpee, jengi tahtoo kylpee" tai joku muu järkyttävä ryyppäysrenkutus.

Tampereen uuden areenan takia on jonkin verran tullut seurattua varsinkin Ilveksen kotipelejä ja niissä tulee kyllä kotisohvalle asti sellainen fiilis, että tuonne pitää kyllä päästä paikan päälle. Hienoja visuaalisia elementtejä, mahtavaa musiikkia ja ottelutapahtuma muutenkin viimeisen päälle.

Olosuhteiden pakosta jouduin muutaman Lukon kotipelin katsomaan kotisohvalta ja TV:n välityksellä on vaikea keksiä syitä miksi ostaisin seuraavaan peliin lipun. Peli tietenkin keskiössä ja kiva jos tulee voittoja, mutta itse ottelutapahtuma vaikuttaa aneemiselta ja se on ongelma.

Raumalla se ikoninen Vangelis on pilattu ja jopa niinkin yksinkertainen asia, kuin savukone tuottaa huomattavia vaikeuksia. Välillä sitä tulee,välillä ei ja joskus savukone käynnistyy vasta kun joukkue on jo jäällä.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Toistan aiempaa ehdotustani:
"Hidastuksen äskeisestä maalista tarjoaa Oy Yritys Ab".
Minä ainakin suhtautuisin positiivisesti sen seurauksena ko. yritykseen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Osaako joku kertoa, että käyvätkö 20-21 parhaat paikat liput huomiseen Tappara otteluun? Näissä oli jokin poikkeus voimassa.
Eikös nuo pitänyt käyttää joulukuun johonkin peliin mennessä? Tutkin tätä itsekkin kun firmalta jäi tietty jokainen viime kauden lippu käyttämättä mutaäta muistaakseni tuo päivä oli jo mennyt kun havahduin asiaan
 

PET

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko & Colorado
Eri kuva TV-lähetyksissä ja mediakuutiolla. Lukon hommia.
Mediakuutiolla näytetään Cmoren lähetystä. Eli hidastukset tulee sitä kautta. Katkoilla tulee Lukon omat mainokset ynnä muut parhaat paikat kilpailut. Lukolla on myös käytössä katsomokamera, mutta sillä ei kuvata itse peliä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ei välttämättä. Kyllä osaavissa käsissä nuo saataisiin sidottua toisiinsa niin, että show vietäisiin seuraavalle tasolle.

Minä en usko, että pelkät osaavat kädet riittävät sillä Äijänsuo on paikkana täysin erilainen kuin uudet ja uudehkot monitoimihallit, joissa näyttöjen sijoittaminen onnistuu paremmin.

Onhan Äijänsuolla jo nyt vilkkuvia mainoksia, mutta koska niitä on hallin rakenteiden takia jouduttu sijoittamaan muun muassa pleksien taakse, aiheutuu tästä näkyvyyttä haittaavia tekijöitä, kun valo heijastuu plekseihin.

Jos Lukko panostaa suunnittelussa vain ledipintojen käyttöön ja laiminlyö tilasuunnittelun, tulee kallis investointi myös tunnelmalle kalliiksi.

Ihan ensimmäinen uudistus pitäisi olla näyttöjen pimentäminen ottelun ollessa käynnissä. Tähän en kuitenkaan usko sillä mainostaminen on aina laitettu yleisön palvelemisen edelle.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihmetyttää, että kolme(?) kioskia samalla kyätävällä eri yrittäjillä ilmeisesti, mutta tismalleen samat tuotteet tarjolla. Kai se hotsi kahdella nakilla sit vaan on niin ylivoimainen tuote. :D
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Eipä sitä playoff-kiimaa ole edes tuotantoyhtiöllä. Olisi voinut kuvittella jotain studion tynkää.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021

Holkkipolvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Vastaus ketjun otsikkoon: Unohtaa läpsyttimet ikuisesti.
Tulipa vaan näistä kauhukuva, kun toimistollakin on väki vaihtunut aikalailla...
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Vastaus ketjun otsikkoon: Unohtaa läpsyttimet ikuisesti.
Tulipa vaan näistä kauhukuva, kun toimistollakin on väki vaihtunut aikalailla...
Kyllähän niitä taidettiin muutama vuosi sitten testata, kunnes todettiin ettei niistä kovin innostuttu ja tuottavat aivan älyttömästi roskaa.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mua on jo pitkään ottanut päähän (valmentajienkin puolesta) lehdistötilaisuuksien toistuvasti esitetyt samat typerät kysymykset valmentajille. Varsinkin Raumalla se haastattelija on harvinaisen tökerö ja itseään toistava. Vaikuttaa ihan puuhastelulta. Haastattelu pelin jälkeen on hyvä asia, mutta miksi joka helvetin kerta kysymykset pitää esittää samoilla fraaseilla ja äänenpainolla? Ihan kuin haastattelijaksi olisi pistetty vain joku harjoittelija tai aloittelija, jolla ei pelisilmää noihin haastatteluihin. Onkohan haastattelija seuran vai CMoren leivissä?

Kun esim. Alkio haastatelee pelaajaa tai valmentaja, niin on siinä ”vähän” eri meininki.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onhan tuo Lukon ottelutapahtuma minusta hieman väljähtänyt, sama Ghostbusters soi edelleen ja mitään uudistuksia ei ole tullut. Mediakuutiota ei osata käyttää, paitsi mainoksiin. Pelissä tunnetta, niin kuutiolta soi kovilla äänillä Kaffebaarin mainos. Peli on tietysti keskiössä vakiokatsojilla, mutta jos nuorempia katsojia halutaan lisää halliin, niin muutakin pitäisi keksiä ja kehittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös