Karvanoppaelvis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Lämän niininii kiekko
Jaaha ja sitten turvallisuuspäällikkö paikkailee hupiukko Erosen möläytyksiä. Olisi nyt tullut itse rehdisti esiin. Mutta ei niin ei.
Melkoisen koomikkotason rangaistus :D Eihän noita tifoja nyt ihan joka peliin askarrella ja ei varmasti ole ollut tämän illan peliin edes ollut suunnitelmissa. Eroselle tosin lampaanperse turvallisuuspäällikön selän taakse pakenemisesta. Tyylikkääminkin olisi voinut hoitaa, esimerkiksi parin viikon päästä ilmoittaa, että kielto on päättynyt. Nyt ei haise muu, kuin omien kasvojen peseminen eikä se oikein toiminut.Jaaha ja sitten turvallisuuspäällikkö paikkailee hupiukko Erosen möläytyksiä. Olisi nyt tullut itse rehdisti esiin. Mutta ei niin ei.
Kai Pelicans-faneille on vieläkin kielto halliin, kun se yksi apina kiipesi Äijänsuon kattorakenteisiin
Eronen ottaa varman päälle ettei lakanan lakanaa tuoda halliin. Ei muutaku nessut heilumaan.Nyt oli oikeen poliisit ottamassa väkeä vastaan hallilla aulassa. En tiedä onko tämän tifohomman takia vai onko joku satunnaishomma.
Eipä ne muuta tee kuin patsastele. Aika usein vkolopun peleissä poliiseja on paikalla ennen ja jälkeen pelin. Tai siis mun mielestä näin.Nyt oli oikeen poliisit ottamassa väkeä vastaan hallilla aulassa. En tiedä onko tämän tifohomman takia vai onko joku satunnaishomma.
Kiellettiinkö boikien rumpukin vai onko protestina jätetty pois.
Toivottavasti on protesti. Eronen kun on halunnut tappaa kannatuskulttuurinEi oo bandiksia ja koko halli ihan hiirenhiljainen näin lähetyksen perusteella. Joku protesti menossa?
Tällaista sekoilua tähän kaivattiinkin. Sasulta oikein mallikkaasti hoidettu homma.
Eiköhän noi mahdolliset mediakoulutuksetkin ole jo "loppuun käsitelty".Rajalan oppipoika Eronen pelaa tutulla pelikirjalla. Lukon toimistolle kannattaisi järjestää jotain mediakoulutusta, kun vuodesta toiseen lausunnot herättää myötähäpeää.
Entinen tiedottaja maksoi ylilyönnistään työpaikallaan ja toivottavasti Eerola luovuttaa verokortin Eroselle heti maanantaina.
Entinen tiedottaja maksoi ylilyönnistään työpaikallaan ja toivottavasti Eerola luovuttaa verokortin Eroselle heti maanantaina.
Reunasen tapausMinkä ylilyönnin tämä entinen tiedottaja teki?
On mennyt ohi tälläinen