Lukon fanituotteet

  • 118 381
  • 472

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Tuo on juuri oikeanlaista kuittailua. Aivan kuten Stephen Colbertin showssa on oma katergoria jossa julkkikset jotka ovat joutuneet Trumpin twiittihyökkäyksen kohteeksi kantavat sitä ylpeydellä ja saavat siitä kunniakirjat kun vapaan maailman johtaja käyttäytyy kuin kakara.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaikessa yksinkertaisuudessaan. Kopioitu suoraan Bunch of jerks-paidoista. Ei se sen kummempia mielestäni vaatisi. @1936 saa käyttää. :)

Tässä on mielestäni paikka iskeä. Luulisi, että Tipi ja kumppanit haistavat rahantekoraon. Itse ostaisin paidan ainakin välittömästi.

Jos Lukolla on ollut meidän Ville huivia yms niin kyllähän tämä on ihan pakollinen siihen nähden.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kaikessa yksinkertaisuudessaan. Kopioitu suoraan Bunch of jerks-paidoista. Ei se sen kummempia mielestäni vaatisi.

Tällaiselle paidalle minäkin voin nostaa peukkua, tuollainen kuittailu on ookoo, kun siinä ei mennä henkilökohtaisuuksiin
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ostaisin itselleni, lapselleni sekä Ässiä kannattavalle työkaverilleni. Pohjakin on @Veffi toimesta jo valmiina, niin ei muuta kuin painokoneet brodella vaan sauhuamaan täysillä.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tälle paidalle minäkin voin nostaa peukkua, tuollainen kuittailu on ookoo, kun siinä ei mennä henkilökohtaisuuksiin
Eli Sinullakin on "salainen" LUKKOSYDÄN! Toki en ole sitä epäillytkään, sen verran paremmin viihdyt tällä puolella. Vai missasitko paidassa olevan logon...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eli Sinullakin on "salainen" LUKKOSYDÄN! Toki en ole sitä epäillytkään, sen verran paremmin viihdyt tällä puolella. Vai missasitko paidassa olevan logon...

En sanonut itse ostavani tuollaista paitaa vaan, että se ei ole mikään mauton porilaiset sitä-tätä-lässyllää vaan ihan asiallinen vedos
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ostaisin itselleni, lapselleni sekä Ässiä kannattavalle työkaverilleni. Pohjakin on @Veffi toimesta jo valmiina, niin ei muuta kuin painokoneet brodella vaan sauhuamaan täysillä.

Itse ostaisin välittömästi. Painokoneet laulamaan. Tarrat, kahvikupit, taulut, kaikki käy!

Mukava olisi myös nähdä kotiottelussa kotijoukkueen luistellessa kaukaloon niissä tunnelmaa nostattavissa Led-tauluissa "Johtaja Virran Dream Team"-teksti vilkkumassa.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Olisihan tuo ihan helvetin kovaa paalutusta ja paidan ostaisin heti. En kuitenkaan usko, että seura lähtee tällaiseen nyt, kun netti on loukkaantujia täynnä tällä hetkellä.

Mutta Raumam Boja voisi lähteä toteuttamaan.

Mutta joka tapauksessa juttu jää elämään. Ensi kaudellakin nähdään JOHTAJA VIRRAN DREAM TEAM!!!
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Itse ostaisin välittömästi. Painokoneet laulamaan. Tarrat, kahvikupit, taulut, kaikki käy!

Mukava olisi myös nähdä kotiottelussa kotijoukkueen luistellessa kaukaloon niissä tunnelmaa nostattavissa Led-tauluissa "Johtaja Virran Dream Team"-teksti vilkkumassa.
"Vierasjoukkue on jo saapunut, mutta nyt, on tullut aika kutsua jäälle, rakas sinikeltainen, Johtaja Virran Dream Team!!!"

Vähän kyllä ehkä jopa harmittaa, jos Lukko ei vaikka tuollaista paitaa teetä, kun selkeästi nyt on tuote joka oikeasti kiinnostaa ja ostohaluja on. Ei nyt viitsisi itse ruveta painattamaan ja takomaan rahaa kun se raha voisi mennä yhtälailla meidän ikiomalle rakkaalle seuralle.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ehkä se ei yleiseen käyttöön sopisi kun tilannetta tuntemattomat joukkueet(tai heidän kannattajansa) luulisivat sitä leveilyksi mutta Lukko-Ässät kohtaamisiin tuo olisi oiva näpäytys.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Itse ostaisin välittömästi. Painokoneet laulamaan. Tarrat, kahvikupit, taulut, kaikki käy!

Mukava olisi myös nähdä kotiottelussa kotijoukkueen luistellessa kaukaloon niissä tunnelmaa nostattavissa Led-tauluissa "Johtaja Virran Dream Team"-teksti vilkkumassa.
Ai juma, kun tuli hyvä idea! Mä teetän tuollaisen kahvikupin ja kiikutan se töihin. Kiitos vinkistä!
 

Penaltyfox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raum Lehvälugo
Atulle konsultaatiopalkkio. Lukko-nessuja. Ei menisi nenä ihan niin lukkoon. Sitten minulla on seuraava fanituoteidea. Jos ja kun tapahtuu niin, että alkaa Korona Raumallakin jylläämään ja peleissä tarvitsee pitää, niin Lukkoaiheinen hengityssuoja!! Tadaa….Siihen vielä kirjoitus, että Lukko on se jota hengitän....;-) Saa käyttää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Raato55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Minnesota wild
Tässä se ny olis
 

Liitteet

  • 04D21514-2EF5-44E2-9A97-DECEBE05B364.jpeg
    04D21514-2EF5-44E2-9A97-DECEBE05B364.jpeg
    268,2 KB · kertaa luettu: 435

Jorkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Tämä yläpuolella oleva video olis täydellinen alkushown loppuhuipennukseksi ennen Lukon sisääntuloa!!
Heti pelaajaesittelyn tai conquest of paradisen jälkeen pelaajat jäälle, tämä mediakuutiolle ja joku bängeri soimaan! Suoramaakin vissiin huomannut, joten nyt vinkkiä eteenpäin, että tätä ideaa ei kannata sivuuttaa!
 
Viimeksi muokattu:

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Löytyykö Raumalta Lukko popsockettia myyvää liikettä?
 

zlatan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko niin, että tänä vuonna Lukko ei osallistu ollenkaan Black Fridayhin? Vielä ei ainakaan ole mitään ilmoitusta tarjouksista tullut. Näin etäkannattajana olisin tilannut tavaraa, jos tarjoukseen jotain olisi tullut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös