Kyllä Lukon some on vaihdosten jälkeen ottanut isojakin steppejä eteenpäin, toisin kuin itse joukkue. Eli ei ihan kaikki ole paskaa.Lukon somekanava ollut koko kauden täyttä sontaa eli ei ihmekkään, että tällaista ei ole huomioitu
Kyllä Lukon some on vaihdosten jälkeen ottanut isojakin steppejä eteenpäin, toisin kuin itse joukkue. Eli ei ihan kaikki ole paskaa.Lukon somekanava ollut koko kauden täyttä sontaa eli ei ihmekkään, että tällaista ei ole huomioitu
Viime kauden ja tämän kauden somekanavassa on kyllä eroa yöllä kuin päivällä. Vähän kuin viime ja tämän kauden menestykselläkin...Kyllä Lukon some on vaihdosten jälkeen ottanut isojakin steppejä eteenpäin, toisin kuin itse joukkue. Eli ei ihan kaikki ole paskaa.
Pitää niiden pitää sentteri paikat täynnä kunnes voivat ilmoittaa Granlundin tulosta. Sitten luultavammin putoaa ryhmästä kun kyllä Björninen ja Hyry on edellä sentteri hieraekkiassa ja Helenius voi hyvinkin tulla nuorten kisoista ottamaan sen vikan pelaavan sentterin paikan.Mattila jatkaa. Huhhuh.
Toivottavasti Helenius palaa, oli meinaan sen verran vakuuttaa tekemistä näissä treenipeleissä.Pitää niiden pitää sentteri paikat täynnä kunnes voivat ilmoittaa Granlundin tulosta. Sitten luultavammin putoaa ryhmästä kun kyllä Björninen ja Hyry on edellä sentteri hieraekkiassa ja Helenius voi hyvinkin tulla nuorten kisoista ottamaan sen vikan pelaavan sentterin paikan.
Onko Arttu Välilä minkään majun mukana?Ja tänään Suomen U17 voitti Sveitsin 7-2.
Atte Joki 2+0
Jasu Mensonen 0+1
Jooa Sammalniemi 16/18 torjuntaa
Ei mun mielestä ja jos olisi niin U18 olisi varmaan hänen joukkueensa.Onko Arttu Välilä minkään majun mukana?
Ei ole täällä mainintaa, mutta Repo putosi pois maajoukkueen leirityksestä jo muutama päivä sitten. Tänään Jalonen teki lisää pudotuksia, mutta Mattila jatkaa edelleen taistelua kisapaikasta.
Viime perjantaina putosi jo jengistä.Repo putosi mömmöm-jengistä.
Viime perjantaina putosi jo jengistä.
Nimilistalla myös Oulusta Alvar Ervasti, liekö Kallen pikkuveli?
U17 testileiri samaan aikaan. Ymmärsin, että sinnekin olisi Lukkolaisia menossa, mutta ei mitään tietoa ketä kutsuttu.Lukosta ensi alkuviikon U18-testileirille kutsuttu maalivahti Jooa Sammalniemi sekä hyökkääjät Atte Joki ja Jasu Mensonen.
Myös Lukosta Ruotsiin viime kaudeksi siirtynyt Max Westergård on leirillä. Nimilistalla myös Oulusta Alvar Ervasti, liekö Kallen pikkuveli?
U17 testileiri samaan aikaan. Ymmärsin, että sinnekin olisi Lukkolaisia menossa, mutta ei mitään tietoa ketä kutsuttu.
Samat nuoret miehet ovat nimettyinä U17-maajoukkueen kokoonpanoon 3.-9.11. Kanadassa pelattavaan World U17 Hockey Challengeen.Lukosta U17-testileirille puolustaja Julius Suominen ja hyökkääjä Miko Vatjus.