sohvakoutsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Hermes
Joo ja vielä samassa kentässä Repon kanssa. Nyt on itsellä sen verran puusilmäinen torstai että painun pehkuihinAhti Oksanen pelaa tänään(kin) tuolla numerolla.
Joo ja vielä samassa kentässä Repon kanssa. Nyt on itsellä sen verran puusilmäinen torstai että painun pehkuihinAhti Oksanen pelaa tänään(kin) tuolla numerolla.
Näissä peleissä se on useimmiten positiivinen juttu.Eipä ole Mattila & Repo juurikaan ollut esillä tänään, ainakaan minun silmissäni.
Njoo, samaa voisi varmaan sanoa myös Liigasta silloin, kun ei ole rakkain ja kaunein jäällä.En muista koska olen viimeksi katsonut EHT:ta, on todella unettava tuote.
Ei yllä kyllä lähellekään nämä pelit random liigapeliä. Ehkä jotain harjoituspeliä tms.Njoo, samaa voisi varmaan sanoa myös Liigasta silloin, kun ei ole rakkain ja kaunein jäällä.
Ei yllä kyllä lähellekään nämä pelit random liigapeliä. Ehkä jotain harjoituspeliä tms.
On niissäkin sentään se tärkein mitä urheilussa on, eli panos.Kyllä Liigassakin on välillä todella puuduttavia matseja. Onneksi trappi on vähentynyt. Vieläkin muistaa kuinka RD:n aikana meinasi välillä runkosarjan matsissa nukahtaa katsomoon, kun kentällä ei tapahtunut mitään.
Mattila ja Repo ovat sivussa tänään. Jos posia etsii, niin päästiin loukeitta tämä turnaus.
Sama homma. Tampereelle lähdössä perheen kanssa.Sattuipa sopivasti, just matkalla Tampereelle peliin. No, ainakin selvisivät ehjinä näistä kinkereistä.
Kunhan ei nyt sattuis mitään..Tare ja Repo EHT:lle Ruotsin turnaukseen.
Mietin ihan samaa, toivotaan Tarelle onnistumisia ja itsevarmuuden löytämistä.Taren osalta olen ihan tyytyväinen, toivottavasti paras vire ja peli löytyy tuolta ja vähän siihen jopa uskonkin. Repo sen sijaan olisi minusta voinut jäädä kotiinkin.