Lukkokasvatit ja entiset lukkolaiset maailmalla

  • 1 582 599
  • 7 385

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Elo on poltellut ihan itse siltoja takanaan ja siinä lienee syy miksei moni häntä Lukon paidassa haluaisi enää nähdä.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Tai jotain sinnepäin. Siis jos Elo joskus vielä meinaisi Lukkoon palata. Pelaaja jonka pelaamista Lukko-paidassa en tule missään tilanteessa enää hyväksymään. Eikä varmasti moni muukaan kannattaja.

Ainahan Elolla on ollut hyviä jaksoja jolloin onnistuu kaikki. En lähtisi vielä tekemään päätöksiä parinkymmenen pelin päätteellä eeron tulevaisuudesta muutenkaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ottaisi Eloa ensi kauden Lukkoon. Katsokaa vaan niin tuo maaliputki katkeaa ja huonot esitykset alkaa taas. Sitten se on laiskaa ja mikään ei kiinnosta.

Eero Elo on pelannut joukkueelle koko Porissa olo aikansa, laiskaa hänestä ei saa vaikka maaliputki katkeasikin. Elo on hoitanut nöyrästi puolustusvelvoitteensa ja tehnyt myös likaista työtä kulmissa, siinä mielessä erilainen Elo.

Lukon tuskin tarvitsee Elon tilannetta pohtia, eiköhän hän lähde rahastamaan ulkomaille tämän kauden jälkeen.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mun Lukkoon Elo olisi aina tervetullut. Eihän taiteilijaluontoinen maalintekijä RD:n palettiin sovi, mutta kenties seuraavalla koutsilla olisi tällaiselle käyttöä. Hienosti on ura lähtenyt nousuun Porissa ja toivotaan sen jatkuvan nousujohteisena. Noin alkuun voisi vaikka kiinnittää marraskuun pelaajaksi.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eero Elo on pelannut joukkueelle koko Porissa olo aikansa, laiskaa hänestä ei saa vaikka maaliputki katkeasikin. Elo on hoitanut nöyrästi puolustusvelvoitteensa ja tehnyt myös likaista työtä kulmissa, siinä mielessä erilainen Elo.

Lukon tuskin tarvitsee Elon tilannetta pohtia, eiköhän hän lähde rahastamaan ulkomaille tämän kauden jälkeen.
Ei se joukkueelle pelaamisesta mun mielestä täälläkään jaanyt kiinni. Sillon joskus ei ollut riittävää roolia tarjolla, niin oli parempi lähteä muualle. Tänään on täysin eri asia kuin 2012.
 
Tietääkseni Elo ei ole tappanut tai raiskannut ketään. En ymmärrä miksei Elo voisi kolmekymppisenä palata kasvattajaseuraansa.

Jep. Käsittääkseni tuuletteli hattutemppua fanikatsomoon samalla kaudella kun hänet Lukon poppariosastolta ulostettiin Ässiin. Mitäs muita rikoksia EE on tehnyt?

Kyllä minä tämän nykyisen Elon ottaisin mielelläni Lukkoon tuostakin suuresta synnistä huolimatta.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Lausunnot lehdistölle yms. Homman voi hoitaa niin kuin Raanta, fiksusti.
 
No ei Raantaakaan nyt varsinaisesti fiksuna miehenä pidetty ennen Poriin siirtymistään ja silloin kun sinne siirtyi. Tai Isä-Saarelaa 90-luvulla. Ihmiset kasvaa ja muuttuu puolin ja toisin. Enpä mäkään vähän aikaa sitten olisi kuvitellut nauttivani Jonne Virtasen tai Ville Niemisen esityksistä sinikeltaisissa, mutta tällä kaudella olen.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Eero Elo, ei minun Lukkooni enää ikinä, kiitos.

Varmasti tullut paremmaksi pelaajaksi, mutta silti ei.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Tai jotain sinnepäin. Siis jos Elo joskus vielä meinaisi Lukkoon palata. Pelaaja jonka pelaamista Lukko-paidassa en tule missään tilanteessa enää hyväksymään. Eikä varmasti moni muukaan kannattaja.
Tismalleen sama. Vaikka ilmaiseksi tulisi niin ei kiitos.

Ja tämä ei ole katkeruutta siitä että miehellä kulkee patapaidassa nyt hyvin. Niin kulki Raannallakin ja hänet ottaisin kiljuen vastaan.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Multa on ajan mittaan päässyt unohtumaan, että mitäs se Eero silloin lehdistölle lausui kun näin pahasti on jäänyt hampaankoloon?
Sama täällä. Muistaakseni sanonut kerran jotain Lukkoon liittyvää ja sekin oli heti siirron jälkeen. Jotain tyyliin "Ei ollut iso hyppy siirtyä Poriin".
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eiköhän suurin syy ole muutama tuuletus fanikatsomoa kohden, lehdissä annetut lausunnot olivat mielestäni normaalia kiekkojargonia.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Täyttä paskaa jauhat taas ja Elon pelejä et tällä kaudella ilmeisesti ole nähnyt. On oikeasti hyvä jääkiekkoilija tällä hetkellä, oltiin hänestä ihmisenä sitten mitä mieltä tahansa. Helvetisti mielummin katsoisin Eloa Lukossa kuin esimerkiksi Jerry "kerran kuussa osuva snaipperi" Ahtolaa tai Jesper "kikkakone" Piitulaista.

En seuraa porin Ässiä koska en ole porilainen mutta tiedän kyllä, että mikä mies tämä Elo on ja miten hän pelaa. Niisä peleissä mitä olen hänestä nähnyt, ei paljon kehuttavaa ole. Hän vain sattuu olemaan oikeassa paikassa ja laittaa kiekon verkkoon kun niikseen tulee ja se siitä. Ei kannata mitään yli-hypetystä tästä kaverista vääntää vaikka suonen veto onkin päällä. Porilaisilla tietysi se on kiva koska ELo pelaa joukkueessa jossa hän voi loistaa mutta jossain toisessa joukkueessa tämäkin olisi varmasti toisin.

Sinänsä olisi kyllä hienoa nähdä mies jossain toisessa liigassa näyttämässä "osaamistaan". Tämän jälkeen varmaan sitten suurimmat hegemoitsijat hiljentyvät pohtimaan syntyjä syviä.

Vai meinaatko, että minnesota nappaa Elon ensi kaudeksi?!

Mitäs mieltä Zalmonella olisit jos EE pelaisikin ensin kaudella Lukko-paidassa? Tulisiko paha olo vai ottaisitko tuhlaajapojun avosylin vastaan?

Vailtsen vaihoehdon A). En kuitenkaan usko, että on millään mittarilla RD:n näköinen pelaaja joten tuskin on tulossa.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Mun Lukkoon ei Elolla ole mitään asiaa, eikä kellään muullakaan ässä-pelurilla.

On se nyt kumma kun ei veriviholliseenkaan siirtyminen+kasvattiseuran fanien suuntaan tuulettelu saa mitään tuntoja joissain ihmisissä aikaan. Tunne on kadoksissa.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On se nyt kumma kun ei veriviholliseenkaan siirtyminen+kasvattiseuran fanien suuntaan tuulettelu saa mitään tuntoja joissain ihmisissä aikaan. Tunne on kadoksissa.

Jos tähän lähdetään niin miksei kukaan ole käynyt repimässä Möllin paitaa pois katosta? Keinonen oli Lukon tähti ja Elo ei mahtunut pelaavaan kokoonpanoon. Aika paljon eroa näillä kahdella kohusiirrolla.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Jos tähän lähdetään niin miksei kukaan ole käynyt repimässä Möllin paitaa pois katosta? Keinonen oli Lukon tähti ja Elo ei mahtunut pelaavaan kokoonpanoon. Aika paljon eroa näillä kahdella kohusiirrolla.

Ei tarvitse repiä mitään pois. Kyllä minä Huhtasen ja Uusikartanonkin maaleille Lukko-paidassa hurrasin, mutta jos minulta olisi kysytty niin kumpaakaan en olisi ikipäivänä ottanut Lukkoon.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä ei nyt ilmeisesti osa ymmärrä, että pelaajalle myös kasvattajaseura on samalla tavalla vihollinen kuin mikä tahansa muu joukkue. Fanikatsomoista nyt yritetään vaan taas saada jotain peliä suurempaa.
Elo on ollut äärettömän hyvä pelaaja muutenkin kuin maalien määrässä mitattuna.

Hän vain sattuu olemaan oikeassa paikassa ja laittaa kiekon verkkoon kun niikseen tulee ja se siitä. Ei kannata mitään yli-hypetystä tästä kaverista vääntää vaikka suonen veto onkin päällä. .

Joskus pelaaja sattuu olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan, mutta yleensä kyse ei ole sattumasta. Katso ajankuluksi vaikka nuo Eeron tämän kauden maalit ja mieti uudelleen. Hypetyksestä en tiedä, mutta omasi ainakin on vähintään yhtä karkeasti toiseen suuntaan, jos puhutaan vähääkään tosissaan. Luulisi raumalaisten osaavan nauttia kasvattinsa menestyksestä ja jättävän oman katkeruutensa taka-alalle. Minä nautin Eeron onnistumisista sen takia vielä enemmän, kun häntä on lyöty aika paljon vaikeampina aikoina. Seuraava vaikea jakso tulee kyllä varmasti vielä ja sitten zalmonellat ja muut saavatkin taas virtaa elämäänsä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ja nyt pitäisi jo nauttia ässä-pelaajien suorituksista tai se on katkeruutta? Kyllä on maailmankirjat taas sekaisin.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ja nyt pitäisi jo nauttia ässä-pelaajien suorituksista tai se on katkeruutta? Kyllä on maailmankirjat taas sekaisin.
Uskon sinun ymmärtäneen pointin, vaikken voi olla varma tästä. Leonardo sen sijaan voisi uudelleen miettiä mitä lainauksiinsa laittaa minun nimissäni.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Joo, tehnyt 15 maalia vaan olemalla sattumalta oikeassa paikassa.

Yhtä naurettavia juttuja kuin se, että Honkaheimon ollessa plussalla oli tilastot väärässä siinäkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös