Jos unohdetaan sekä Raannan että Joensuun farmisiirrot, niin NHL:ssä on tällä kaudella ollut kaksi porilaista ja yksi raumalainen, joka on pelannut kolme ottelua. Siinä on huomattava ero porilaisten 41 pelattuun otteluun. Siitä faktasta et yhdellä farmisiirrolla eroon pääse.
Minä en tunne henkilökohtaisesti Eero Eloa, Erik Haulaa, Jesse Joensuuta, Antti Raantaa, enkä Aleksi Saarelaa, eivätkä he mielestäni ole mitenkään osoittaneet olevansa ihmisiä, jolle toivoisi epäonnistumista. Elon käytös on saattanut olla lapsellista, mutta se on kuitenkin aika pieni juttu. Luultavasti he kaikki ovat sellaisia typeryksiä, jotka pitävät sisällä pipoa päässä niin kuin jääkiekkoilijalla on yleensä tapana. Se, että en kannata heidän edustamia seuroja, ei tarkoita, että toivoisin heille epäonnistumisia. Miksi kaikki pitää ottaa niin henkilökohtaisesti?
Minä en tarvitse sympatiaa mistään keskustelufoorumista, koska saan sitä elämästä muutenkin. Jatkoaika on minulle vain ajanviete. En voi käsittää, miksi sinua haittaa, että asioista puhutaan faktoina. Täytyy olla todella heikko luonne, jos muutaman porilaisen jääkiekkoilijan menestyminen raumalaisia paremmin ottaa noin koville.
Jos koet, että minä tai joku porilainen trollaa, ilmoita siitä moderaattoreille. Näsäviisaasta jankkaamisesta keskustelu rikastuu aivan yhtä paljon kuin sinun katkeransävyinen jankkaaminen.