Katsomosta alkaa just Kloten - Ambri-Piotta jossa pelailee Audette ja Gregoire Klotenin paidassa ja vierailla Virtasen Jesse.
Viimekaudella hurahdin tuohon Sveitsin liigaan ja pyrin kaikki pelit katsomaan, joita sieltä näkee. Mutta asiaan. Täällä kun monasti mietitään omien poikien kotiuttamista Lukkoon, niin mulla on näkemys. Jos minä olisin huippukiekkoilija ja mulla olisi sopimus Sveitsiin ja saisin helposti sinne jatkotkin, niin... Hyvä palkka, upea ilmasto, vähän otteluita, lyhyet pelimatkat ja seura hoitaa autot ja asunnot / Marraskuussa bussissa Rauma-Kuopio, kohtuullinen palkka ja kova verotus. Varmaan ymmärrätte pointin, vaikka pojat puhelee mitä, niin eihän kukaan järkevä tuolta pois lähde vapaaehtoisesti, vai?
En itse ainakaan lähtisi. Sveitsissä jääkiekon pelaaminen ammatikseen on paras vaihtoehto Euroopassa. Ainut asia on että tulosta pitää myös tulla, joukkueet nojaavat ulkomaalaisiin todella paljon. Ilkka Heikkinen taisi joskus sanoa jossain, että Luganossa näki keskisormia liikennevaloissa kun pelaaminen ei sujunut eli on Sveitsi myös omalla tavallaan raaka paikka.
Samuli Piipponen tänään Sportin ykköspakkiparissa Rantakarin vierellä
Oli myös keskiviikkona ja 21:25 peliaikaa. Pelaamalla kuntoon!Samuli Piipponen tänään Sportin ykköspakkiparissa Rantakarin vierellä
Jesse Virtasella näyttää menevän hyvin. On 10 pojolla Ambri-Piottan paras pistemies ja syötti just yhden pojon lisää.
Näin siinä taitaa kyllä käydä. Hyvä tietty Jesselle.Juu ja pelaa uransa loppuun Sveitsissä, on sellasessa tikissä.
Tekisi edes heikkiset.Juu ja pelaa uransa loppuun Sveitsissä, on sellasessa tikissä.
THE Kapteeni Heikki Liedes saanu tälle kaudelle kuparisen rikki!
Ja ennen tuota Tapparan 2-2 maalin iski Julius Mattila. Hyvä meininki!Ja äsken Tapparaa vastaan toinen mokoma.
Ketsuppipullo auki.
Ja vielä ylivoimalla!Ja ennen tuota Tapparan 2-2 maalin iski Julius Mattila. Hyvä meininki!
Mies voi lähteä Raumalta, mutta Rauma ei miehestä.Liedes tuuletti antaumuksella. Se miellytti minua yllättävän paljon.