Lukkokasvatit ja entiset lukkolaiset maailmalla

  • 1 731 876
  • 8 124

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
THE Kapteeni Heikki Liedes saanu tälle kaudelle kuparisen rikki!

Jos se siitä lähtisi kulkemaan taas vanhaan tyyliin, paitsi tietty Lukkoa vastaan ei tarvi osua

Edit. hidas
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Katsomosta alkaa just Kloten - Ambri-Piotta jossa pelailee Audette ja Gregoire Klotenin paidassa ja vierailla Virtasen Jesse.

Juuri olin samaa tulossa kirjoittamaan ja on siellä paljon muitakin Suomalaisia / liigasta tuttuja, ihan penkin takanakin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viimekaudella hurahdin tuohon Sveitsin liigaan ja pyrin kaikki pelit katsomaan, joita sieltä näkee. Mutta asiaan. Täällä kun monasti mietitään omien poikien kotiuttamista Lukkoon, niin mulla on näkemys. Jos minä olisin huippukiekkoilija ja mulla olisi sopimus Sveitsiin ja saisin helposti sinne jatkotkin, niin... Hyvä palkka, upea ilmasto, vähän otteluita, lyhyet pelimatkat ja seura hoitaa autot ja asunnot / Marraskuussa bussissa Rauma-Kuopio, kohtuullinen palkka ja kova verotus. Varmaan ymmärrätte pointin, vaikka pojat puhelee mitä, niin eihän kukaan järkevä tuolta pois lähde vapaaehtoisesti, vai?
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viimekaudella hurahdin tuohon Sveitsin liigaan ja pyrin kaikki pelit katsomaan, joita sieltä näkee. Mutta asiaan. Täällä kun monasti mietitään omien poikien kotiuttamista Lukkoon, niin mulla on näkemys. Jos minä olisin huippukiekkoilija ja mulla olisi sopimus Sveitsiin ja saisin helposti sinne jatkotkin, niin... Hyvä palkka, upea ilmasto, vähän otteluita, lyhyet pelimatkat ja seura hoitaa autot ja asunnot / Marraskuussa bussissa Rauma-Kuopio, kohtuullinen palkka ja kova verotus. Varmaan ymmärrätte pointin, vaikka pojat puhelee mitä, niin eihän kukaan järkevä tuolta pois lähde vapaaehtoisesti, vai?

En itse ainakaan lähtisi. Sveitsissä jääkiekon pelaaminen ammatikseen on paras vaihtoehto Euroopassa. Ainut asia on että tulosta pitää myös tulla, joukkueet nojaavat ulkomaalaisiin todella paljon. Ilkka Heikkinen taisi joskus sanoa jossain, että Luganossa näki keskisormia liikennevaloissa kun pelaaminen ei sujunut eli on Sveitsi myös omalla tavallaan raaka paikka.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En itse ainakaan lähtisi. Sveitsissä jääkiekon pelaaminen ammatikseen on paras vaihtoehto Euroopassa. Ainut asia on että tulosta pitää myös tulla, joukkueet nojaavat ulkomaalaisiin todella paljon. Ilkka Heikkinen taisi joskus sanoa jossain, että Luganossa näki keskisormia liikennevaloissa kun pelaaminen ei sujunut eli on Sveitsi myös omalla tavallaan raaka paikka.

Ei oo mitään verrattuna Rauman Prisman maitohyllyihin.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Winnipeg siirtänyt Kaapo Kähkösen waivers-listalle. Eli käsittääkseni muilla nyt vuorokausi aikaa poimia tuolta tai menee Moosen puolelle skulaamaan AHL:ää. Tää Ameriikan Kouvola tuntuu olevan oikea hautausmaa suomalaisille nykyään ja nyt jo kaksi "omaakin poikaa" saanut nauttia siitä. Kaapon (ja Villen) voisi kotiuttaa sieltä, mutta taitaa olla ottajia muuallakin, ihan jo samassakin liigassa. Toivottavasti pääsevät ainakin Teppo Winnipegistä pois.
 

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Siellä on Alex Mäkelä pistänyt kyllä hyvät näytöt tiskiin metukan puolella. Eilen 38 torjuntaa mestiksen sarjajohtaja KiekkoPoikia vastaan ja mahtui mukaan myös muutama paraatipelastuskin. Rankkareissa otti myös hyviä koppeja ja näin oli auttamassa Hermeksen yhteen ekstrapisteeseen.

Kolmen ottelun torjuntaprosentti on 91,43 ja torjuttuja laukauksiakin jo neljä vajaa sata kappaletta.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Jesse Virtasella näyttää menevän hyvin. On 10 pojolla Ambri-Piottan paras pistemies ja syötti just yhden pojon lisää.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Liedes tuuletti antaumuksella. Se miellytti minua yllättävän paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös