Lukkokasvatit ja entiset lukkolaiset maailmalla

  • 1 629 322
  • 7 612

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miksi ei ole mahdollinen? Totta helvetissä on mahdollinen, jos ei päätöstä uudesta valmentajasta ole tehty.

Itse liputan Johtajan paluulle, eikä se todellakaan ole mitään taaksepäin menemistä. Jos halutaan sitä kiekollista pelitapaa jatkaa, niin yksikään valmentaja koko maassa ei peluuta parhaimmillaan niin hienoa kiekkoa mitä Johtaja Virta.

Organisaatio tuntee Virran 100% tarkkuudella, kuten myös Virta tuntee organisaation sataprosenttisesti.

Siinä missä toiset näkee uhan, niin minä näen vain pelkästään mahdollisuuksia.

Johtaja Virta takaisin, kiitos.
Ensinnäkin itse en pistäisi pahakseni jos PV Lukkoon palaa. Ja on kai se joskus mahdollista ja kun UTJ:ltä asiaa kysyttiin Peksin lähdön jälkeen niin sanoi että tietty voi joskus palata. Mutta ei ensi kaudella, siihen en usko.Mitä itse olen kautta rantain kuullut niin asia meni vähän niin että Lukko pääsi eroon Virrasta ja Virta Lukosta eli mitta tuli molemmilla hiukan täyteen vaikkei mitään riitaa ollutkaan. Molemmat halusivat muutosta. Pekka aika vahva henkilö jne.

Ja onhan se organisaatio pikkuisen muuttunut myös.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lukon hyvä alkukausi saa ison varjon yllensä kunnes selviää Lukon seuraavan kauden koutsi tai se, missä PV valmentaa ensi kaudella.

Virtanen on tehnyt hyvää työtä ja olisihan se jossain mielessä outoa jos hän saisi vain 2 kautta aikaa.

Nyt kun Virta on vapaana, ei Lukon tarvitse montaa peliä hävitä kunnes alkaa kuiskuttelu ja toiveet Virran paluusta.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Danforth ilmeisesti vetänyt harjoitukset ykköskentässä Laineen korvaajana. Aikamoista tonttia olisi tarjolla. Twitterissä ei nähtävästi asiasta kovin iloisia oltu. Yli-ikäinen alasarjapelaaja ei kelpaa Gaudreaun rinnalle. Noh nähdään mistä Danforth on tehty.
Mehän se jo tiedetään. Columbuksen fanit elää unessa, josseivat näe ketä heillä on käsissään.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Mehän se jo tiedetään. Columbuksen fanit elää unessa, josseivat näe ketä heillä on käsissään.
Yritteliäisyyttä ja työteliäisyyttä ei änärissä nähdä lahjakkuuden ilmentyminä ja siksipä urheiluruutumaalit pitkän kauden aikana kiinnostavat enemmän kuin pleijareissa menestyminen.

Danny muuten avauspelissä kellotti varmaan tähän asti personal bestinsä sekunteja youtuben maalikosteeseen. Jäätyi aika pahasti tyhjän maalin edessä. Jos olis ollut Zegrasin kädet tai edes leftin maila kädessä niin olis tehnyt.

Toivottavasti Tampaa vastaan pelaa ehjän pelin ja tulee vähän tehojakin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Danforth ilmeisesti vetänyt harjoitukset ykköskentässä Laineen korvaajana. Aikamoista tonttia olisi tarjolla. Twitterissä ei nähtävästi asiasta kovin iloisia oltu. Yli-ikäinen alasarjapelaaja ei kelpaa Gaudreaun rinnalle. Noh nähdään mistä Danforth on tehty.
Pitäisi olla kokonaisvaltaisempi pelaaja jotta twitterissä oltaisiin tyytyväisiä, esim. sellainen Cody Kunykin tapainen. Sen kun saisi Johnny Hockeyn rinnalle niin vot. Ihan tässä rupee vihollisen kieltä puhumaan.
 

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pekalle voisi hyvin tarjota töitä loppukaudeksi. Kallen kanssa ajatukset synkronissa niin voisi auttaa pelaajatarkkailussa tai vaikkapa katsomovalkuksi. Jotenkin kuvittelisin että tämä syksy on ollut niin raskas että ei välttämättä heti penkin taakse liigassa halua
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
KalPa ei ainakaan ole Pekan uusi osoite.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jääkiekko | Potkut saanut Pekka Virta: ”En minä mikään ritari ole, mutta ajattelin myös SaiPaa” Jääkiekko | Potkut saanut Pekka Virta: ”En minä mikään ritari ole, mutta ajattelin myös SaiPaa”

Kyllä tuosta voi helposti lukea, että viimeistään ensi kaudella Virta on taas päävalmentajana.


VIRTA sanoo ottavansa rauhallisesti tulevat ajat. Matkustaminen jonnekin kiehtoisi. Pienen breikin aikana on hyvä pohtia tulevaisuutta.

”Kyllä mä valmentaa vielä haluaisin. Nämä ovat vähän sellaisia hommia, ettei niihin itse mennä, vaan niihin soitetaan ja pyydetään.”

”Se on jonkun muun käsissä, kelpaanko jonnekin.”

Lukon vuosina Virta sairastui rajuun koronavirukseen. Hän joutui pitkäksi aikaa tehohoitoon, josta selviytyi kuin ihmeellä.

”Minulle jäi keuhkoihin 40 prosenttia arpikudosta. Koko loppuelämäni on kapasiteetti, joka muokkaa elämää. Pitää mennä rauhallisesti. Liikunta on kävelyä ja sähköpyöräilyä, ja tämän tyyppisiä asioita. Juoksut on juostu.”

”Jääkiekkotyö on siitä hyvä, että sitä tehdään kuitenkin paljon päällä.”

”Ei tällä lailla lopeteta.”
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Siellä on Vaasassakin pommitettu Lehtinen vaihtoon, ei ole Raumalaisten maalivahtien päivä tämä!
Sen sijaan komeita häkkejä ovat iskeneet Keränen ja Riska. Ja kyllähän Ilomäenkin yv-maali hieno oli, sikses. Se toki on todettava, että onnistuu vain bottom 5 -jengejä vastaan ;-)
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Pelästyin jo että Sorjonen selostaa
Selostaa toki, mutta Sveitsin liigaa. Luulin jo, että Saarijärvi on jonkin loukin takia sivussa. Selvisi kuitenkin, että sillähän on perkele TopScorer -paita päällä eikä Sorjonen sen takia tunnista.

E: no nyt tunnisti ja on neljästi sanonut Saarijärvestä jotain. Meidän Vilssoni!
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Selostaa toki, mutta Sveitsin liigaa. Luulin jo, että Saarijärvi on jonkin loukin takia sivussa. Selvisi kuitenkin, että sillähän on perkele TopScorer -paita päällä eikä Sorjonen sen takia tunnista.

E: no nyt tunnisti ja on neljästi sanonut Saarijärvestä jotain. Meidän Vilssoni!
Mistä noita pelejä näkee.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vähän erilaista tuo peli, kun trappia ei tunneta. Mennään vauhdilla. Sopinee Saarijärvellä oikein hyvin. Kovia pelimiehiä kaukalossa.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Sopii ja ei sovi. Sieltä Klotenin ukko tuli äsken vauhdilla keskialueen yli ja pisti Vilin Kortelan pysäkille Klotenin 2-1 maalissa.
Vilillä on erätaukohaastattelussa tapana todeta, että "virheitä sattuu kaikille", ja seuraavassa erässä tehdä 1+2.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös