lätkäniilo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, NHL, Jalkapallo
Koippa kuitenkin meidän mestaruuskauden pudotuspelien mvp. Ymmärrän kyllä vitutuksen, mutta nyt hei…
Onpas lapsellinen kommentti. Jos joku pelaaja tuon maalin ansaitsi, oli se juurikin Koivistoinen.
Maksoi mitä maksoi, Sahlstedtin ei olisi ikinä pitänyt päästää Koippaa siirtymään Suomen sisällä. Eetulle kaikkea hyvää jatkopeleihin, ehkä ainut syy miksi voisin Liigaa televisiosta keväällä katsoa.
Juuri näin.Ei ketään pelaajaa pysty väkisin pitämään joka välttämättä haluaa siirtyä.
Kyllä mulla ainakin arvostus ja Eetun Lukko-sydän vedettiin viemäriin kun siirtyi HIFK:hon. Ulkomaille siirto olisi ollut helppo hyväksyä, mutta ei Koivistoinen ainakaan minulle ole mikään Lukko-sydän. Siellä se tuuletti tasoitusmaalia Lukkoa vastaan HIFK-paita päällä kuin olisi stanley cupin seiskafinaalin ratkaissut.
Vaikken kaikesta välttämättä samaa mieltä olekaan niin erittäin ryhdikkäästi kirjoitettu ja hyvin perusteltu viesti!Ei ketään pelaajaa pysty väkisin pitämään joka välttämättä haluaa siirtyä.
Kyllä mulla ainakin arvostus ja Eetun Lukko-sydän vedettiin viemäriin kun siirtyi HIFK:hon. Ulkomaille siirto olisi ollut helppo hyväksyä, mutta ei Koivistoinen ainakaan minulle ole mikään Lukko-sydän. Siellä se tuuletti tasoitusmaalia Lukkoa vastaan HIFK-paita päällä kuin olisi stanley cupin seiskafinaalin ratkaissut.
Aika nopeasti unohtuu hyvät teot. Kyllä Koivistoinen mulle on edelleen tietyllä tavalla hieno pelaaja ja toivon menestystä. Pelasi Lukossa monta kautta ja loppu huipentui mestaruuteen ja mvp. Mun mielestä maaleja saa tuulettaa aina. Liedes toki keräsi omat pisteensä.
Ison kirkon valot on häikäissyt tämän kaverin ja siitä on tullut niin ylimielinen, että....Eetu olisi voinut pelata pitkän Lukkouran saavuttaen jopa seuralegenda-statuksen mutta valitsi ison kirkon valot HIFK-paidassa.
Liedes kerää edelleen omia pisteensä, ja se arvostus lukkoa kohtaan näkyy. Koivistoisen ajatusmaailmassa ei.Aika nopeasti unohtuu hyvät teot. Kyllä Koivistoinen mulle on edelleen tietyllä tavalla hieno pelaaja ja toivon menestystä. Pelasi Lukossa monta kautta ja loppu huipentui mestaruuteen ja mvp. Mun mielestä maaleja saa tuulettaa aina. Liedes toki keräsi omat pisteensä.
Liedes kerää edelleen omia pisteensä, ja se arvostus lukkoa kohtaan näkyy. Koivistoisen ajatusmaailmassa ei.
Minun Lukkooni Eetu ei toivottavasti enää ikinä tule, mutta Hessu voi palata ja pelata vaikka ikuisuuden.
Ja TV kuvien perusteella oli myös tunteikas hetki hänelle. Eetulla on hieno ja pitkä tarina Rauman Lukossa. Huikea pelaaja ja persoona.Eetu taisi käydä Sepin halaamassa Lukon vaihtoaitiossa pelin jälkeen ennen kättelyitä? Tai ainakin jotain kävi halaamassa siellä. Näkyi vaan heikosti osittain ihan kuvan alareunassa lähetyksessä.
Tai silloin joskus kun Roni Sevänen kehtasi tuuletella maaliaan Lukkoa vastaan. Tai eilinen Koivistoisen maali. Ja eikös Koivistokin juhlinut maaliaan kun katkaisi Lukon matkan sääleihin, kun Lawsonin nopeus ei riittänyt?Näistä seurauskollisuusjutuista valittaminen on kyl melko kiusallista luettavaa. Täytyy jotenkin olla hyvin kapea näkökulma asioihin, jos ei ymmärrä että kyse on ammatista jossa maisema vaihtuu. Me fanit saadaan jämähtää ja se on varmaa suotavaakin, mutta nuo pelaa tuolla ammatikseen.
Tulokas sopimus jatkuu vielä ensi kauden. Ensimmäinen kausi meni lainalla Lukossa, osittain toinenkin ja vissiin koronan takia lyhentyneen kauden vuoksi viime kausi oli ensimmäinen kausi kun tulokas sopimus kului normaalisti.Ei ole vielä kesällä vapaa agentti vaan ilmeisesti rajoitettu vai onko vielä tulokas sopimusta jäljellä? Voisiko olla Eurooppaan paluu, jos ei pääse vaihtamaan seuraa?
Kuten myös Hessu ja Lappi. Näitä Jalosen tähän vaiheeseen mukaan ottamia pelaajiakin yhdistää se, että toteuttavat nöyrästi pelitapaa eivätkä yleensä ensimmäisenä ole mussuttamassa tuomareille kokemistaan vääryyksistä.Mattila on mukana MM-leiriryhmässä.
Tuskin mussuttavat siitäkään, kun Jalonen lopulta heidät hylkää tehdessään rosteriin tilaa hartikaisille, aaltosille, lehtosille ja kemiläisille.
Tuossa on itseasiassa jotain yhtäläisyyksiä Kallen tapaan rakentaa joukkuetta. Aika harvoja sellaisia diivoja on mukaan mahtunut, ellei Pospisilia lasketa, vaan iso osa on noita jotka painavat duunia tunnollisesti peliajasta ja vastuusta riippumatta. Toki ei sellainen JMA tai Pospisil tietyllä tapaa huonoa joukkueelle tekisi, kunhan on parhaimmillaan se käänteentekevä pelaaja. Saa nähdä saadaanko tuollainen väriläikkä ensi kauden joukkueeseen.Kuten myös Hessu ja Lappi. Näitä Jalosen tähän vaiheeseen mukaan ottamia pelaajiakin yhdistää se, että toteuttavat nöyrästi pelitapaa eivätkä yleensä ensimmäisenä ole mussuttamassa tuomareille kokemistaan vääryyksistä.