Lukkokasvatit ja entiset lukkolaiset maailmalla

  • 1 593 178
  • 7 479
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Haista Eetu kusinen vittu
Onpas lapsellinen kommentti. Jos joku pelaaja tuon maalin ansaitsi, oli se juurikin Koivistoinen.

Maksoi mitä maksoi, Sahlstedtin ei olisi ikinä pitänyt päästää Koippaa siirtymään Suomen sisällä. Eetulle kaikkea hyvää jatkopeleihin, ehkä ainut syy miksi voisin Liigaa televisiosta keväällä katsoa.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onpas lapsellinen kommentti. Jos joku pelaaja tuon maalin ansaitsi, oli se juurikin Koivistoinen.

Maksoi mitä maksoi, Sahlstedtin ei olisi ikinä pitänyt päästää Koippaa siirtymään Suomen sisällä. Eetulle kaikkea hyvää jatkopeleihin, ehkä ainut syy miksi voisin Liigaa televisiosta keväällä katsoa.

Ei ketään pelaajaa pysty väkisin pitämään joka välttämättä haluaa siirtyä.

Kyllä mulla ainakin arvostus ja Eetun Lukko-sydän vedettiin viemäriin kun siirtyi HIFK:hon. Ulkomaille siirto olisi ollut helppo hyväksyä, mutta ei Koivistoinen ainakaan minulle ole mikään Lukko-sydän. Siellä se tuuletti tasoitusmaalia Lukkoa vastaan HIFK-paita päällä kuin olisi stanley cupin seiskafinaalin ratkaissut.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Ei ketään pelaajaa pysty väkisin pitämään joka välttämättä haluaa siirtyä.

Kyllä mulla ainakin arvostus ja Eetun Lukko-sydän vedettiin viemäriin kun siirtyi HIFK:hon. Ulkomaille siirto olisi ollut helppo hyväksyä, mutta ei Koivistoinen ainakaan minulle ole mikään Lukko-sydän. Siellä se tuuletti tasoitusmaalia Lukkoa vastaan HIFK-paita päällä kuin olisi stanley cupin seiskafinaalin ratkaissut.
Juuri näin.
Kitisi ja kaatuili myös pitkin sarjaa.
Täysin eri tasoa kuin Heikki Liedes.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aika nopeasti unohtuu hyvät teot. Kyllä Koivistoinen mulle on edelleen tietyllä tavalla hieno pelaaja ja toivon menestystä. Pelasi Lukossa monta kautta ja loppu huipentui mestaruuteen ja mvp. Mun mielestä maaleja saa tuulettaa aina. Liedes toki keräsi omat pisteensä.
 
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ei ketään pelaajaa pysty väkisin pitämään joka välttämättä haluaa siirtyä.

Kyllä mulla ainakin arvostus ja Eetun Lukko-sydän vedettiin viemäriin kun siirtyi HIFK:hon. Ulkomaille siirto olisi ollut helppo hyväksyä, mutta ei Koivistoinen ainakaan minulle ole mikään Lukko-sydän. Siellä se tuuletti tasoitusmaalia Lukkoa vastaan HIFK-paita päällä kuin olisi stanley cupin seiskafinaalin ratkaissut.
Vaikken kaikesta välttämättä samaa mieltä olekaan niin erittäin ryhdikkäästi kirjoitettu ja hyvin perusteltu viesti!

Eetu on pelaaja joka herättää tunteita ja hyvä näin. Itselleni yksi suurimmista tekijöistä Lukon mestaruuskaudelta ja nämä teot eivät unohdu. Kuten joku viisas sielu Nordiksella sanoi, Koivistoinen on pelaaja, jonka jokainen liigajoukkue ottaisi kiljuen vastaan.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aika nopeasti unohtuu hyvät teot. Kyllä Koivistoinen mulle on edelleen tietyllä tavalla hieno pelaaja ja toivon menestystä. Pelasi Lukossa monta kautta ja loppu huipentui mestaruuteen ja mvp. Mun mielestä maaleja saa tuulettaa aina. Liedes toki keräsi omat pisteensä.

Ei ne hyvät kaudet mihinkään unohdu. Mulle Koivistoinen on osa Lukon mestaruusjoukkuetta kuten muutkin, ei mitään pahaa sanottavaa mutten pidä yhtään sen enempää Lukkolaisena kuin vaikka Arttu Ilomäkeä, Pavol Skalickya tai Miska Kukkosta.

Eetu olisi voinut pelata pitkän Lukkouran saavuttaen jopa seuralegenda-statuksen mutta valitsi ison kirkon valot HIFK-paidassa.
 

Bugiranne

Jäsen
Aika nopeasti unohtuu hyvät teot. Kyllä Koivistoinen mulle on edelleen tietyllä tavalla hieno pelaaja ja toivon menestystä. Pelasi Lukossa monta kautta ja loppu huipentui mestaruuteen ja mvp. Mun mielestä maaleja saa tuulettaa aina. Liedes toki keräsi omat pisteensä.
Liedes kerää edelleen omia pisteensä, ja se arvostus lukkoa kohtaan näkyy. Koivistoisen ajatusmaailmassa ei.
Minun Lukkooni Eetu ei toivottavasti enää ikinä tule, mutta Hessu voi palata ja pelata vaikka ikuisuuden.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Liedes kerää edelleen omia pisteensä, ja se arvostus lukkoa kohtaan näkyy. Koivistoisen ajatusmaailmassa ei.
Minun Lukkooni Eetu ei toivottavasti enää ikinä tule, mutta Hessu voi palata ja pelata vaikka ikuisuuden.

Jokainen käsittelee tappiota omalla tavallaan, mutta väitän ettei esimerkiksi ensi kaudella sulla ole sama fiilis, jos Koivistoinen olisi tarjolla esim helmikuun tyhjennysmyynneissä. Häviäminen on perseestä, mut ei sentään tarvi ihan hemmetisti yliampua.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Peksin Nybro pidensi viikonloppuna kevättään kuukaudella klaaraamalla tiensä HockeyAllsvenskanin karsintasarjaan (=10 peliä!).
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pyydän syvästi anteeksi eilistä tunteenpurkaustani.

Koippa on aina tervetullut takaisin. On se hieno mies ja arvostan todella korkealle.
 

Lugos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näistä seurauskollisuusjutuista valittaminen on kyl melko kiusallista luettavaa. Täytyy jotenkin olla hyvin kapea näkökulma asioihin, jos ei ymmärrä että kyse on ammatista jossa maisema vaihtuu. Me fanit saadaan jämähtää ja se on varmaa suotavaakin, mutta nuo pelaa tuolla ammatikseen.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko sai Koivistoisesta maksimaalisen tuoton. Mestaruus playoffien mvp:nä ja varmasti aivan hävyttömän halvalla peliesityksiin tai nykyiseen palkkatasoon nähden. Aivan se ja sama mitä tekee sen jälkeen, Eetusta saatiin se mitä haluttiin. Ja tietysti pelaajakin sai.
Malliesimerkki siitä kliseisestä "menossa jonnekin" pelaajasta, eli pari kautta Koivistoista maksaa nyt varmasti neljä kertaa sen mitä Lukko hänestä kahtena viimeisenä kautena maksoi, ei haittaa vaikka olisi tuplasti parempi pelaaja (no ei ole).
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Näistä seurauskollisuusjutuista valittaminen on kyl melko kiusallista luettavaa. Täytyy jotenkin olla hyvin kapea näkökulma asioihin, jos ei ymmärrä että kyse on ammatista jossa maisema vaihtuu. Me fanit saadaan jämähtää ja se on varmaa suotavaakin, mutta nuo pelaa tuolla ammatikseen.
Tai silloin joskus kun Roni Sevänen kehtasi tuuletella maaliaan Lukkoa vastaan. Tai eilinen Koivistoisen maali. Ja eikös Koivistokin juhlinut maaliaan kun katkaisi Lukon matkan sääleihin, kun Lawsonin nopeus ei riittänyt?

Toki en tuomitse toisten mielipiteitä, ne ovat kuin persreiät, jokaisella on omansa ja toisten mielestä se haisee. Mutta itse en pahoita mieltäni jos entinen Lukon pelaaja juhlii maaliaan Lukkoa vastaan. Joku kuittailu Lukon fanikatsomoon tai vastaava menee sitten mielestäni mauttomuuksiin.
 

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pitkään Lukonkin apuvalmentajana toiminut Jesse Welling on lähtenyt Pelicansien U20 joukkueesta pelastamaan Heinolan Peliittojen Mestispaikkaa karsintoihin. Peliitat antoivat kauden päätteeksi kenkää Hannes Hyvöselle ja palkkasivat Wellingin vetämään karsinnat läpi. Alla jatkoaika.com:in uutinen:


Lisäksi; ensimmäinen linkki Jesse Wellingin Elite Prospects sivulle.
 

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt on pakko kysyä täältä, kun en tuota AHL ja NHL niin tarkkaan seuraa.

Miksi Heinola ei saa paikkaa ylhäältä? Tälläkin kaudella vain 10 peliä ylhäällä ja AHL:n puolella melkein piste per peli tahtia. Eikö Jetsin valmentaja tykkää eurooppalaisista vai onko täällä taas jotain palkkapussi peluutusta.

Noilla otteilma olisi ihan varmasti jossain toisessa NHL jengissä saanut enemmän pelejä.

Ei ole vielä kesällä vapaa agentti vaan ilmeisesti rajoitettu vai onko vielä tulokas sopimusta jäljellä? Voisiko olla Eurooppaan paluu, jos ei pääse vaihtamaan seuraa?
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ole vielä kesällä vapaa agentti vaan ilmeisesti rajoitettu vai onko vielä tulokas sopimusta jäljellä? Voisiko olla Eurooppaan paluu, jos ei pääse vaihtamaan seuraa?
Tulokas sopimus jatkuu vielä ensi kauden. Ensimmäinen kausi meni lainalla Lukossa, osittain toinenkin ja vissiin koronan takia lyhentyneen kauden vuoksi viime kausi oli ensimmäinen kausi kun tulokas sopimus kului normaalisti.
 

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
PTDT in memoriam 23.-30.9.2023
Mattila on mukana MM-leiriryhmässä.
Kuten myös Hessu ja Lappi. Näitä Jalosen tähän vaiheeseen mukaan ottamia pelaajiakin yhdistää se, että toteuttavat nöyrästi pelitapaa eivätkä yleensä ensimmäisenä ole mussuttamassa tuomareille kokemistaan vääryyksistä.

Tuskin mussuttavat siitäkään, kun Jalonen lopulta heidät hylkää tehdessään rosteriin tilaa hartikaisille, aaltosille, lehtosille ja kemiläisille.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
No kotikisat tulossa joten eiköhän liigapelaajien edustus lopullisessa kisakokoonpanossa ole aika minimaalinen.
Änärimiehet tulevat melko mielellään kun kotikisoista on kyse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös