Mä ihmettelen tätä asiaa, että joka ikisen Lukosta lähteneen pelaajan täytyy korostaa haastatteluissa sitä että "en lähtenyt Lukosta ovet paukkuen".
En tiedä onko Rauman juomavedessä jotain seassa, että pelaajat itse automaattisesti tätä asiaa tekevät tykö, tai onko haastattelija sitten niin lapsellinen että automaattisesti soluttaa tämän asian haastatteluihinsa? Varsinkin Herra Majuri jokaisessa tekemässään jutussa muistaa tätä asiaa kysyä pelaajalta, niin Vehaselta, Viinaselta, Saarelalta kuin nyt Tokeltakin vanhemmista jutuista puhumattakaan.
Pikku asia, mutta minua se hämmästyttää sekä huvittaakin. Varsinkin kun Torkin tapauksessa ainakaan minä en ole kuullut yhtään viittausta siihen suuntaan ettäkö Tokella olisi ollut sukset ristissä jonkun kanssa (mitä nyt ne Jalosen ikkunat vissiin olivat jotain pahaa Samille tehneet). Toisin kuin nyt vaikka Pasin ensimmäisen sekä tämän jälkimmäisenkin lähdön yhteydessä on paljon puhuttu sellaista että Pasi olisi lähtenyt karmit kaulassa viimeisen kerran.
Joo. Samin polvi näyttäisi miehen omien puheiden mukaan olevan kunnossa. Toivottavasti nuo vanhat pelikaverit kuten Eepi, Vehasen Pete ja Viinanen koettavat nyt sitten kovasti ylipuhua Samia jäämään kesän jälkeenkin Raumalle. Tämän jätkän kohdalla nimittäin ei ole varaa ottaa sitä riskiä että hän Suomessa pelaisi jossain muussa joukkueessa kuin Lukossa.