Lukkohuhuja

  • 1 857 732
  • 5 619
Tila
Viestiketju on suljettu.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
psychodad kirjoitti:
On tässä odotettu kärsimättömästi huhuja koko kesä, toivoen että vanha sanonta "good things happen to those who wait" pitää paikkansa, ja sitten aletaan puhumaan Jason Ulmereista. Vau...rukouksiini on vastattu. Onkohan Tommi Pullola vielä vapaana?

Heh heh. Eipäs nyt sentään aleta liioittelemaan. Hyviä pelimiehiä ei vaan tunnu olevan vapaana. Kyllähän tuttu, hyväksi havaittu pelimies ottaa kanattaa, mikäli kiinnostusta löytyy. Kyllä se Jason pelimies on.
 

SyPe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tempo
Boris kirjoitti:
Lukkoon tyrkyllä oleva Ulmer on siis nimenomaan Jason, ei Jeff.


Outoa koska itse olen kuulin n.2viikkoa sitten huhun nimenomaan Jeff Ulmerista.

Vaikka miehet ovat veljeksia pelityyleissä ei ole juurikaan muuta samaa kuin, että molemmat ovat hyökkääjiä.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En millään pysty ymmärtämään Laihon/Tolvasen/Lukon ratkaisuja jos sisääntulevat pelaajat ovat nyt spekuloitua/hankittua tasoa. Siis EI Ulmerille, vielä enemmän EI Lehtosille & co. Voihan olla että yksinkertaisesti ei vain ole pelaajia saatavilla... ehkä mutta pitikö siitä Larouchestakin luopua, ei perkele. Mac Lean olisi varmasti kovaa valuuttaa ja tervetullut, uskonkin että vielä sieltä joku isohko "lohi" ui verkkoon. Yksi uskottava hankinta on tehty, Mäkelä. Odotellaan, toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Yhtä kaikki, Heinäkuun helteissä on mukava hehkutella ajatuksella kävelystä Äijänsuon hornankattilaan syystuulen syleillessä karkeasti kasvoja... hrr.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Mielestäni ainoa varteenotettava nimi on tähän mennessä uinut verkkoon ja se on Tommi Hannus. Kaikki muut ovat aika hylkyjä. Katsellaan nyt rauhassa, mutta kyllä siinä nousee pala kurkkuun jos Jason Ulmerilla aiotaan paikata Steve Larouche.
 

Korinekki

Jäsen
psychodad kirjoitti:
Mielestäni ainoa varteenotettava nimi on tähän mennessä uinut verkkoon ja se on Tommi Hannus. Kaikki muut ovat aika hylkyjä. Katsellaan nyt rauhassa, mutta kyllä siinä nousee pala kurkkuun jos Jason Ulmerilla aiotaan paikata Steve Larouche.

Juurikin näin. Jason Ulmer on sinällään ihan ok pelimies, muttei todellakaan paikkaa Larouchea. Ei lähellekään.
 

Mato

Jäsen
Suosikkijoukkue
RTK
Jason Ulmer vs. Esa Pirnes.

Korinekki kirjoitti:
Juurikin näin. Jason Ulmer on sinällään ihan ok pelimies, muttei todellakaan paikkaa Larouchea. Ei lähellekään.

Mielestäni Jason ei paljoakaan häviä pelitaidoissaan Pirnekselle....
mutta tottakai sitä toivoisi hieman kovempaa nimeä lukon ykkös/kakkos kentän keskelle.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Ei ääni Jasonille

Eihän Jason nyt huonoimpia vaihtoehtoja ole mutta ei pärjää vertailussa Larouchelle eikä Pirnekselle.Ihmetyttäisi aika paljon jos vaihdettaisiin SL ja Jason keskenään,kaikesta SL säläämisestä huolimatta.Varmasti Jason on kehittynyt tai ainakin kokemusta tullut lisää,eikä nuo teholukemat aina kerro koko totuutta.Minkähänlaisessa kentässä on pelannut menneet vuodet?Kyllä ääneni antaisin kernaasti Mac Leanille ennemmin kuin Jasonille.Toivottavasti lukon johdossa jaksavat vielä hetken katsella miten tuo änäri-homma loppuu ja vasta sitten noukitaan "parhaat päältä".
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei Jasonille, kyllä Jeff:lle.

Jason Ulmer ei missään tapauksessa ole 1-2 kentän sentteri. Jasonin kaltaisia kavereita ei kannata ottaa viemään omien junnujen peliaikaa. Jos parempaa ei saa, niin kannattaa säästää nuokin rahat.

Jeff on veljeksistä parempi ja olisi mielestäni vahvistus. Ei mikään puhdas snaipperi vaan myös kiekollisena melkoisen taitava. Pystyy tarvittaessa myös rakentamaan peliä. Heikkoudet fyysisellä puolella.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
1963 kirjoitti:
Jeff on veljeksistä parempi ja olisi mielestäni vahvistus.
Ehkä jos verrataan Jeffiä ja Jasonia. Mutta olisiko meidän aika kokeilla Raumalla jo veljessarjan nuorinta painosta, Layne Ulmeria. Nuorehko kaveri, 24-vuotias, ja ainakin pisteiden valossa samaa tasoa veljesten kanssa.
Sentterinä pelaa tämäkin Laynekin. Helposti voisin ottaa tämänkin Ulmerin Raumalle. Kerää koko sarja...

Layne Ulmer: http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid[]=31019
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässä sitten vielä Jasonin tilastot viime vuodelta AHL:stä:
2004-05 Portland Pirates AHL 54 5 9 14 22

Ei kai Lukko voi tosissaan olla tätä kaveria hankkimassa?
Jos tulisi ilmaiseksi ja olisi suomalainen, niin sitten ehkä.
Ulkomaalaispaikkaa ei voi tuhlata neloskentän sentteriin.

Jeff sen sijaan pelasi hyvän kauden ja kannattaisi ottaa, jos mahdollista:
2004-05 Hershey Bears AHL 80 22 29 51 47
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Minä tiedän! Helpoin tapa Laihon ja Santalan on ratkaista tämäkin pulma kirjoittamalla kaikkien c-sarjan vapaana olevien ulkomaalaispelaajien nimet erillisille paperiliuskoille ja laittaa hattuun nämä paperiliuskat. Siitä sitten revitään nimiä tarvittaessa hatusta ja voisimme saada Lukkoon jopa vahingossa jonkun ihan pelimiehenkin...
 

Lukko4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Real Madrid
Boris kirjoitti:
Ottakaa huomioon, että Lukossa pelatessaan Jason oli juuri kuntoutumassa olkapääleikkauksesta. Alkukausi oli mitä oli, mutta keväällä mies täytti kyllä miten päin vain vahvistuksen tunnusmerkit.

Juurikin näin,ja kyllähän Jason teki ihan hyvä tehot silloinkin ollen joukkueen sisäisen pistepörssin jaetulla toisella sijalla Sami Torkin kanssa.

Tottahan toki sitä kovempia nimiäkin odottelisi, mutta ei tuo Jason Ulmerkaan hetken ajattelun jälkeen kovin huonolta vaihtoehdolta kuullosta.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko,Detroit Red Wings
Korinekki kirjoitti:
Juurikin näin. Jason Ulmer on sinällään ihan ok pelimies, muttei todellakaan paikkaa Larouchea. Ei lähellekään.

Samaa mieltä. Lara olisi varmaan kännissäkin parempi pelaaja kuin Jason selvinpäin. :)
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En nyt just muista millaisia pelaajia Lukko on sanonut vielä hakevansa, mutta voi olla että kaksikin sentteriä vielä tulee. Toinen on se Laten korvaaja, ykkössentteri, ja toinen puolestaan vaikka Jason Ulmer. Eli Jasonia ei edes ole tarkotus hankkia Laten korvaajaksi.

Minusta Jason Ulmer kyllä mahtuisi Lukkoon tällä hetkellä. Niinkuin mahtuisi veljensä Jeffkin, senpuoleen.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Missä Toke II?

Itse olen odotellut jotain mainintoja tuosta Santalan heti alussa mainitsemasta ryminälaituri "Toke II",mutta onkohan sellaista enää lainkaan hakusessa?Enpä taida itse ainakaan odotella enää mitään kahta sentteriä,sillä itse ainakin haluan nähdä enemmän jo omia lupaavia senttereitä Kauvoa ja Vainiolaa vaikka eivät ihan kaikkia pelejä varmaan pääse vielä pelaamaan,mutta suuremmassa määrin kuin männä vuonna.Siihen vielä Yli-J. sekä aarre Markku niin eiköhän siinä jo ole tarpeeksi senttereitä ja mitä tekee Samu Isosalo esim. joulun jälkeen kun on päässyt (jonkunmoiseen) kuntoon?Koska itse odotan tuota rymistelijälaituria +17 maalia niin sen takia en nyt kauheasti jaksa innostua Jeffistäkään mutta jos rymistelijä ajatus on haudattu niin mikäs siinä sitten.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
1963 kirjoitti:
Tässä sitten vielä Jasonin tilastot viime vuodelta AHL:stä:
2004-05 Portland Pirates AHL 54 5 9 14 22

Ei kai Lukko voi tosissaan olla tätä kaveria hankkimassa?
Jos tulisi ilmaiseksi ja olisi suomalainen, niin sitten ehkä.
Ulkomaalaispaikkaa ei voi tuhlata neloskentän sentteriin.

Kyllä kamalalta kuulostaa, jos Lukko tosiaankin olisi Jason Ulmeria riveihinsä hankkimassa. Viime kaudella mies teki siis huikeat 14 tehopistettä AHL:ssä, joten hyvällä syyllä voisin kyllä kysyä että miksi ihmeessä Lukon pitäisi tälläinen kaveri riveihinsä hommata? Pakisto on jo huonoiten kasattu kokonaisuus vuosikausiin, vielä kun hyökkäykseen hankitaan pari jämäkanukkia, joiden tilalle hommataan uudet pelaajat ennen joulua, niin kaikki edellytykset todelliselle välivuodelle alkavat olla olemassa...
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Johto kirjoitti:
Pakisto on jo huonoiten kasattu kokonaisuus vuosikausiin, vielä kun hyökkäykseen hankitaan pari jämäkanukkia, joiden tilalle hommataan uudet pelaajat ennen joulua, niin kaikki edellytykset todelliselle välivuodelle alkavat olla olemassa...

Tuo puolustus juuri huolestuttaa paljon enemmän kuin hyökkäys. Jos Langkow ei pelaa hyvää kautta, Lukon päässä soi armottomaan tahtiin. Toivottavasti ei totaalista floppikautta tule, mutta ei tuo Lukon touhu juuri nyt hirveästi luottamusta herätä. Toivottavasti Tolvanen olisi mies paikallaan.
 

Taustailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
TiDo28 kirjoitti:
Itse olen odotellut jotain mainintoja tuosta Santalan heti alussa mainitsemasta ryminälaituri "Toke II",mutta onkohan sellaista enää lainkaan hakusessa?Enpä taida itse ainakaan odotella enää mitään kahta sentteriä,sillä itse ainakin haluan nähdä enemmän jo omia lupaavia senttereitä Kauvoa ja Vainiolaa vaikka eivät ihan kaikkia pelejä varmaan pääse vielä pelaamaan,mutta suuremmassa määrin kuin männä vuonna.Siihen vielä Yli-J. sekä aarre Markku niin eiköhän siinä jo ole tarpeeksi senttereitä

Samaa mieltä ollaan täällä.

Lukko hyökkäys tarvitsee uuden samitorkin, mielellään vielä parempana painoksena.

Jos senttereinä pelaavat Tähtinen, Kauvosaari, Vainiola sekä Yli-Junnila, niin ei Lukon sentterikalusto varmaankaan Suomen paras ole, mutta kiekollista taitoa on riittävästi, kunhan kaikkien itseluottamus saadaan oikealle tasolle. Minun mielestäni kuitenkin Lukon laiturit ovat Suomen kärkipäätä (varsinkin jos tuo TiDo28:n mainitsema samitorkki II hankittaisiin). Tämän vuoksi sentterien kokemuksessa voi antaa hieman tasoitusta muille.

Muistuttaisin, että Jokerit uskalsi viime kaudella luottaa omaan Filppulaansa ja se tuotti todella hienoa tulosta. Pienessä seurassa tämän tulisi olla itsestään selvää, että "omille" nuorille annetaan rohkeasti ja määrätietoisesti vastuuta.

Vain pelaamalla kehittyy ja tulevaisuutta pitää ajatella. Tällä kaudella kannettu "riski" voi tuottaa kaudelle 2006-2007 jotain todella suurta.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko4ever kirjoitti:
Tottahan toki sitä kovempia nimiäkin odottelisi, mutta ei tuo Jason Ulmerkaan hetken ajattelun jälkeen kovin huonolta vaihtoehdolta kuullosta.

Minusta taas kuulostaa. Toki sm –liiga on tasoltaan huonontumassa tulevana kautena, mutta sikäli että Laraa tulee stunttamaan Jason Ulmer ja laituriksi saadaan joku toinen puukäsi, niin säälipleijarit alkavat olla ainoa realistinen tavoite. Jos en nyt väärin muista, niin eikös urheilullinen tavoite ole suora playoff paikka(?) ja let face it: lukon puolustus näyttää paperilla todella kevyeltä, joten tie menestykseen on tultava hyvä maalivahti- ja hyökkäyspelin kautta. Maalivahdeista en ole murheissani (paperilla), jos vain lakun paikat kestävät, mutta jos tulevat hyökkäyspään ”vahvistukset” ovat luokkaa Jason Ulmer, niin turpaan tulee!!!

MacLeania voidaan pitää jopa erään sortin kaappauksena, sillä ensikaudella mies edustaisi keskitasoa parempaa sentteri kalustoa, ja lisäksi mies toisi fyysisyyttä hyökkäyspäähän. Jeff Ulmerin hyväksyn myös kokoonpanoon, jos sentteri on luokkaa MacLean (taidot + fysiikka), sikäli että sentteri on mikkihiiri, tulisi tämän laiturin olla kädellinen rymistelijä tyyliin Torkki.

Joka tuutissa toitotetaan että laadukkaita pelaajia on vähän vapaana ja että huonotkin maksavat paljon. Jos tätä taustaa silmällä pitäen näyttää siltä että budjetissa ei ole hilloa kahteen laadukkaaseen vahvistukseen, niin sitten sijoittaisin rahat yhteen hyvään sentteriin. Lukolla on rosterissa jo Hannus ja Snebu, joiden avut ovat kiekollisessa pelaamisessa, ja heille pitäisi löytää paikka kahdesta ensimmäisestä ketjusta. Lisäksi Pahi ja Topperi ovat itseoikeutettuja 1-2 vitjan miehiä, eli näilläkin voitaisiin lähteä kokeilemaan. Toki ns. varma sniper olisi aina parempi, kuin toivotaan toivotaan Snebu…

Noh tämä näistä, olisi jo pikkuhiljaa mielenkiintoista kuulla minkälaista lätkää ensikaudella lähdetään Tolvasen johdolla pelaamaan…
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Taustailija kirjoitti:
Minun mielestäni kuitenkin Lukon laiturit ovat Suomen kärkipäätä (varsinkin jos tuo TiDo28:n mainitsema samitorkki II hankittaisiin).

Tähän hieman perusteluja? Jos nyt mietitään puhtaasti maaleja, niin Pahi ja Topper ovat minun papereissani ns. varmoja tapauksia. Hannus voi tehdä onnistuessaan 15-20 kaappia, eli paikannee Torkin aukon maaleissa, sitten jonkun pitäisi vielä paikata Koiviston 17 kaappia. Snebu? Yli-Torkko?

Kyllä Lukon laitureissa on käyttämätöntä potentiaalia, mutta paljon jää taas tuurin varaan puhkeavatko kaikki kukkaan, jos vielä senttereissä annetaan tasoitusta (Lara 9+30, Pirnes 9+29). Itse näkisin asian pikemmin niin, että Laran postuttua muonavahvuudesta, on tärkein hankittava lenkki hyvä sentteri. Näin voidaan saada noista laitureistakin se potentiaali esiin...
 

Taustailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Borgie kirjoitti:
Tähän hieman perusteluja? Jos nyt mietitään puhtaasti maaleja, niin Pahi ja Topper ovat minun papereissani ns. varmoja tapauksia. Hannus voi tehdä onnistuessaan 15-20 kaappia, eli paikannee Torkin aukon maaleissa, sitten jonkun pitäisi vielä paikata Koiviston 17 kaappia. Snebu? Yli-Torkko?

Laskin itse niin, että meillä on ykkösketjun laitureina Saarela ja samitorkkiII. Saarela on varmasti yksi koko liigan parhaista pelaajista ja tuon samitorkkiII:n oletin olevan viime vuoden Sami Torkkia kovempi pelimies eli samitorkkiII:kiin odotan SM-liigan mittapuulla todella kovaa hankintaa.

ns. "Kakkoskorin" pelaajia löytyykin jo paljon, itse lasken potentiaalisiksi kakkosketjulaisiksi Toporowskin, Hannuksen, Snellmannin ja Yli-Torkon. Kaikki tuon Taustailijan "kakkoskorin" kotimaiset pelaajat ovat vielä kehittyviä pelaajia ja heidän osaamisensa kasvaa kausi kaudelta. Yli-Torkon nostaminen kakkosketjuun kiekolliseen rooliin on tietysti aika optimistista, mutta miehen rannelaukaus lähtee pienestä tilasta ja se on SM-liigan mittapuulla varsin laadukas. Snellman on kuitenkin jo kahteen otteeseen ylittänyt SM-liigassa kymmenen maalia ja pitää muistaa, että sarja oli silloin kovatasoisempi (ehkä?). Hannuksen maalit ovat tulleet Pelicanssissa roimalla yv-ajalla ja en usko miehen pystyvän samaan Raumalla, mutta 10-15 maalia on kuitenkin ihan realistista.

Ja kun yleisesti ottaen olen aika optimisten Lukko-fani, niin uskon kyllä Normion ja Hagelbergin jatkavan siitä mihin viime kaudella jäätiin. Oliskos tuossa SM-liigan paras nelosketju, kun keskellä on Yli-Junnila?

Eli lopulta vastaus kysymykseesi. Sami Torkin maalit korvaa samitorkkiII, Snellman ja Yli-Torkko tekevät 11 maalia mieheen, niin saadaan sama maalimäärä, kuin ko. herrat saalistivat viime vuonna, Koiviston maaleilla summattuna (0+5+17=11+11). Hannus korvaa maaleillaan vaikka Laraa, Pirnestä, Niskalaa ja Pettistä. Toki "uudet" sentterit ja pakitkin maaleja tekevät, niin Hannuksen ei tarvitse yksin tehdä 33 maalia :)
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Borgie kirjoitti:
Toki sm –liiga on tasoltaan huonontumassa tulevana kautena, mutta sikäli että Laraa tulee stunttamaan Jason Ulmer ja laituriksi saadaan joku toinen puukäsi, niin säälipleijarit alkavat olla ainoa realistinen tavoite. Jos en nyt väärin muista, niin eikös urheilullinen tavoite ole suora playoff paikka(?) ja let face it: lukon puolustus näyttää paperilla todella kevyeltä, joten tie menestykseen on tultava hyvä maalivahti- ja hyökkäyspelin kautta. Maalivahdeista en ole murheissani (paperilla), jos vain lakun paikat kestävät, mutta jos tulevat hyökkäyspään ”vahvistukset” ovat luokkaa Jason Ulmer, niin turpaan tulee!!!

No eihän Jason Ulmer ole huono pelaaja, Lukossa kaudella 2002-03 tehot 12+17 ja tehotilastossa +1 ja keräsi muuten Lukon joukkueesta eniten IS-tähtiä silloin :) Ja täytyy muistaa että Ulmerilla oli silloin vielä paha loukkaantuminen alla joka häiritsi alkukautta, joten hyvän kauden Ulmer pelasi silloin Lehkosen Lukossa.
Viime kauden tehoja ei kannata noteerata, sillä Ulmer pelasi pienessä roolissa nelosketjun sentterinä NHL-lakon vuoksi.
Ennemin Jason Ulmer, 28, kuin Steve Larouche, 34. Mun mielestä.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
sinikettu kirjoitti:
No eihän Jason Ulmer ole huono pelaaja...

En ole sanonut Jasonia huonoksi, mutta mies ei ole mielestäni tarpeeksi hyvä.

sinikettu kirjoitti:
Ennemin Jason Ulmer, 28, kuin Steve Larouche, 34. Mun mielestä.

Ja minun mielestäni taas tismalleen päinvastoin ;) noh, turha näistä on kinata, makuasioita. Laraa pidän vain ns. varmana suorittajana, kun näitä hyvällä-tsagällä-jos-kaikki-menee-putkeen "hyviä" on jo tarpeeksi joukkueessa. Jasonia pidän odotusarvoisesti ~30P varmana miehenä, Laraa taas ~40P varmana, ja puolustaminen hoituu myös Laralta.

Taustailija: jeps, en minä tarkoittanutkaan, että Hannuksen tarvitsee yksin kaikkia maaleja tehdä, mutta mielestäni oli aika rohkeasti sanottu, että lukon laiturin ovat kärkipäästä. Potentiaalia siihen kyllä on. Niin, ja Topperia en kyllä laskisi samaan kakkoskoriin Hannuksen, Snebun yms. kanssa, mies on liigan parhaita voimahyökkääjiä (sm liiga: 145 41+49 346min).
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
No nyt on sellainen hytinä että odotukseen tulee pikkuhiljaa piste. Jason tosiaan taitaa olla välttämätön paha, mutta mutta...toisen suhteen asiat kuulostaa huomattavasti paremmalta. Odotellaan julkistamista.

Varsinkin Ulmeriin verrattuna aika iso kala....
 
Viimeksi muokattu:

Taustailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Borgie kirjoitti:
Taustailija: jeps, en minä tarkoittanutkaan, että Hannuksen tarvitsee yksin kaikkia maaleja tehdä, mutta mielestäni oli aika rohkeasti sanottu, että lukon laiturin ovat kärkipäästä. Potentiaalia siihen kyllä on. Niin, ja Topperia en kyllä laskisi samaan kakkoskoriin Hannuksen, Snebun yms. kanssa, mies on liigan parhaita voimahyökkääjiä (sm liiga: 145 41+49 346min).

Juuri tuosta potentiaalista tykkään puhua, se on ehkä turhan rohkeaa, sillä kait kaikista SM-liiga pelaajista jotain potentiaalia löytyy. Tulevallakin kaudella, jotkut meidän laitureista joutuvat väkisinkin tyytymään hieman pienempään rooliin Joukkueessa. Silloin pienellä peli-ajalla (mahd. ilman yv-aikaa) ei mainitsemiani maalimääriä ole mahdollista saavuttaa. Hyvänä esimerkkinä oli viime kauden "kolmosketju", joka ei oikein päässyt missään vaiheessa lähellekkään ns. "omaa" tasoaan. Siltikin kun katson muiden joukkueiden rostereita, niin mielestäni Lukon laitahyökkääjä-osasto on todella vahva (senteritilanne ei ole paperilla ihan yhtä hyvässä mallissa). Toki pitää odottaa minkälaisia ulkomaalaisvahvistuksia Lukkoon ja muihin seuroihin saapuu, ennen kun alkaa sen enempää asiasta julistamaan.

Topperin olen valmis nostamaan ylempään korin, kun hän todistaa harjoitelleensa kunnolla kotipuolessa. Viime kaudella Topperi harjoitteli touko- ja kesäkuussa JR:n kesäharjoituksissa. Toivon vain, ettei Raumalla nähdä sitä rapakuntoista Topperia, joka surffaili Lahdessa. No nii, sinne meni se edellisessä viestissä hehkuttamani optimismi :) Ja tosiaan Topperi on kyllä aivan erilainen pelaaja, kuin nuo kotimaiset listassani, parhaimillaan (PO 2004-05) myös Toporowski on SM-liigan parhaita pelaajia!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös