Lukkohuhuja

• 1 861 434
  • 5 619
Tila
Viestiketju on suljettu.

MS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et-Po 72, EuPa, Veitsiluodon Vastus,Hoopi Hänninen
Katsokaa missä Uraman Tappara menee ja verratkaa Toivolan Lukkoon. Kumpikin herra on nyt vetänyt 2-vuotta omaa projektiaan. Uskon, että jopa Lukon johto pystyy näkemään kumpi on onnistunut parempi. Eipä pitäisi olla vaikea valinta! Rale on lisäksi vielä omia kasvatteja.
Onko Toivolalla käytössään ne pelaajat joukkueessan, jotka hän on sinne halunnut? Onko Tappara tarjonnut Uramalle paremmin valmentajan näköisen joukkueen?

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko Toivolalla käytössään ne pelaajat joukkueessan, jotka hän on sinne halunnut? Onko Tappara tarjonnut Uramalle paremmin valmentajan näköisen joukkueen?

Lukko on hyvin Toivolan näköinen joukkue. Iso ja fyysinen porukka jolla on huippuveskari maalissa. Rahaa Toivola on saanut käyttää hankintoihin reippaasti. Kaikkia haluamiaan pelaajia ei kukaan valmentaja voi saada mutta kyllä Mika on aktiivisesti osallistunut joukkueen kokoamiseen. Esimerkiksi kaikki ulkomaalaiset ovat nimenomaan Toivolan haluamia pelaajia. Sama pätee esimerkiksi Koposeen, Ben-Amoriin, Viitaseen, Viinaseen ja Vehaseen. Mika on saanut paljon haluamiaan palasia.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Toivolan puolustukseksi voi kyllä sanoa tässä Urama vertailussa, että puolustuskalusto on kyllä Tapparalla ja Lukolla täysin eri maailmoista. Sekä kiekollisessa taidossa että oman pään pelaamisessa.

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toivolan puolustukseksi voi kyllä sanoa tässä Urama vertailussa, että puolustuskalusto on kyllä Tapparalla ja Lukolla täysin eri maailmoista. Sekä kiekollisessa taidossa että oman pään pelaamisessa.

Niin on mutta Toivola halusi joukkueeseen nimenomaan O'brienin, Siklenkan, Viitasen ja Alenin. Mies ei voi kuin syyttää itseään.

Korinekki

Jäsen
Juuri olin itse tarttumassa tähän. Kukaan ei varmaan usko, että Mika Toivola haluaisi joukkueensa pakkikaluston näyttävän siltä, mitä se Lukossa nyt on ollut? Lukon pakkipää on liigan heikoimpia.

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Lukko on hyvin Toivolan näköinen joukkue. Iso ja fyysinen porukka jolla on huippuveskari maalissa. Rahaa Toivola on saanut käyttää hankintoihin reippaasti. Kaikkia haluamiaan pelaajia ei kukaan valmentaja voi saada mutta kyllä Mika on aktiivisesti osallistunut joukkueen kokoamiseen. Esimerkiksi kaikki ulkomaalaiset ovat nimenomaan Toivolan haluamia pelaajia. Sama pätee esimerkiksi Koposeen, Ben-Amoriin, Viitaseen, Viinaseen ja Vehaseen. Mika on saanut paljon haluamiaan palasia.

Toivola sai nykyiseen Lukko-joukkueeseen kaksi kappaletta "omia" pelaajiaan. Tästäkin on muistaakseni aiemmin puhuttu. Tokihan Lukko on ollut tällä kaudella paljon fyysisempi joukkue kuin aiemmin, mutta ei se nyt ihan Toivolan pelaajatoiveilla ole pelkästään muodostunut - oikeastaan vain murto-osaksi näin.
Mutta joo, tuohon valmentaja-asiaan. Eikös se ole ollut jo ajat sitten selvää, että Urama on teidän seuraavan kauden ykköskoutsi? Niin moni tästä on puhunut jo "varmana" tietona, että aika paukku olisi jos sieltä paljastuisi jokin muu nimi.

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juuri olin itse tarttumassa tähän. Kukaan ei varmaan usko, että Mika Toivola haluaisi joukkueensa pakkikaluston näyttävän siltä, mitä se Lukossa nyt on ollut? Lukon pakkipää on liigan heikoimpia.

Katso ylempi viesti. Tiedän varmuudella, että nuo neljä yllämainittua Toivola nimenomaan halusi joukkueeseen.

Korinekki

Jäsen
Katso ylempi viesti. Tiedän varmuudella, että nuo neljä yllämainittua Toivola nimenomaan halusi joukkueeseen.
Tottakai joukkueessa on pelaajia, jotka Toivola on halunnut. Mutta oletko oikeasti sitä mieltä, että joku SM-liigan päävalmentajista haluaisi peräpäänsä näyttävän silti mitä se Lukossa on ollut? Samaan aikaan kuitenkin puhutaan tavoitteista kuuden sakkiin. Viime vuonna jopa mitaleista...

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Niin on mutta Toivola halusi joukkueeseen nimenomaan O'brienin, Siklenkan, Viitasen ja Alenin. Mies ei voi kuin syyttää itseään.

Ei sitä noinkaan voi niputtaa. Laiho on O´Brienin scoutannut, Toivola halusi kiekollisen pakin. Paska homma Lukon kannalta, että esim. Benoit oli hieman eri tasoa kuin O´Brien. Viitanen on ollut paskana koko kauden ja Alenille tuli käsittämätön tason lasku Raumalle saavuttua. Onko se Toivolan vika?
Siklenka on tähän asti ollut varsin hyvä hankinta. Lukolta vaan puuttuu puolustuksen rungosta Grönvallit ja Teemu Aallot.

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mistä tämä tieto on peräisin? Itse olen kyllä kuullut aivan toista erittäin luotettavilta tahoilta. Mika oli varsin tyytyväinen ennen kauden alkua rosteriin.

Lähde osaa itsekin ilmoittautua tarvittaessa. Kysymyksessä on kuitenkin luotettava sellainen. En osaa varmuudella sanoa scouttauksesta, mutta mainitut pelaajat olivat Ben-Amor ja Vehanen. Varmasti Ben-Amorin otteet olivat Toivolalle tuttuja jo ässäajoilta, ja taisipa tuo Vehanenkin pelailla liigaa jo silloin kun Toivola Ässissä aloitti.
Korinekin mainitsemaan puolustuspäähän Toivolalla ei kauheasti ollut sanomista. Seurajohto meni siinä ihan budjetin mukaan, ja signaukset eivät "välttämättä" olleet ihan korkean profiilin sellaisia.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Ei Lukolta puutu puolustuksen runkoa vaan kärkinimet. Ykkösketjun pakit.

Verrattaessa Tapparaan, niin nimenomaan tuo runko puuttuu. Tapparan runko olisi Lukon puolustuksen kärkinimiä. Grönvallin ja Aallon lisäksi voidaan hommata Salmelaa ja Benoitia. Aivan huikea ero.

Lukolla ei ole yhtään puhdasta kiekollista pakkia tällä hetkellä.

Korinekki

Jäsen
Verrattaessa Tapparaan, niin nimenomaan tuo runko puuttuu. Tapparan runko olisi Lukon puolustuksen kärkinimiä. Grönvallin ja Aallon lisäksi voidaan hommata Salmelaa ja Benoitia. Aivan huikea ero.
Teemu Aalto on ilman muuta ykköskorin pakki SM-liigassa. Tapparan rosteri peräpään suhteen on oikeastaan sellainen, että löytyy kolme huippumiestä ja yksi liigajyrä. Loput ovat rivimiehiä.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lähde osaa itsekin ilmoittautua tarvittaessa. Kysymyksessä on kuitenkin luotettava sellainen. En osaa varmuudella sanoa scouttauksesta, mutta mainitut pelaajat olivat Ben-Amor ja Vehanen.

Kirjoitat toisinsanoen puutaheinää etkä oikeasti tiedä Mika Toivolan valinnoista suhteessa Laihon scouttauksiin yhtään mitään. Toistelet tänne samaa mutua, mitä joku muukin on aikaisemmin kirjoitellut.

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kirjoitat toisinsanoen puutaheinää etkä oikeasti tiedä Mika Toivolan valinnoista suhteessa Laihon scouttauksiin yhtään mitään. Toistelet tänne samaa mutua, mitä joku muukin on aikaisemmin kirjoitellut.

No sovitaan sitten näin.
"Mitä opin tänään itsestäni www.jatkoaika.comissa, osa 2;
nykäisin ihan täysin hatusta naapuriseuraa koskevaa tietoa, kun ei ollut muutakaan tekemistä."

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En oikein ole edes siitä enään vakuuttunut että Lukon tämän hetken pakistosta saisi edes kunnon runkoa kasattua, järkyttävästi henkilökohtaisia virheitä joita toistetaan pelistä toiseen, perusasiat eivät edes ole monella hallussa.

Korinekki

Jäsen
En oikein ole edes siitä enään vakuuttunut että Lukon tämän hetken pakistosta saisi edes kunnon runkoa kasattua, järkyttävästi henkilökohtaisia virheitä joita toistetaan pelistä toiseen, perusasiat eivät edes ole monella hallussa.
Itse olen ollut sitä mieltä pitkään, että tästä tämän kauden pakistosta saisi kasattua sen kunnon rungon. Tällä hetkellä alan kallistua sille kannalla että ei saa.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
No sovitaan sitten näin.

Jos olen väärässä, niin analysoi sitten Lukon tämän kauden pakkihankinnat ja niiden valintojen taustalla olleet tekijät. Kuinka paljon hankinnoista oli Toivolan toiveita / scouttauksia ja kuinka paljon Jari Laihon käsialaa. Kuka hankinnoista päätti / konsultoitiinko Toivolaa, jos Toivolan haluamia pelaajia oli vain 2 kpl?

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sama lähde, jonka mukaan Toivolan mukana siirtyy Poriin ainakin kaksi pelaajaa?

Nyt kyllä osuit napakymppiin - tai sitten et. Jos saman ilmaisee vähän sarkastisemmin: entäs sitten? Väittäisin, että tähän ikään mennessä sitä on jo oppinut erottamaan toisistaan jutut ja jutut. Toisaalta, eipä allekirjoittaneelta ole mitään pois, vaikka Lukon valmentajana olisi itse Joulupukki. Se varmaan painottaisi vikkeliä jalkoja pelaajistossa.

On teillä kyllä aika laaja mielikuvitus, jos oikeasti kuvittelette, että tänne joku kirjoittaa ihan puhdasta dadaa vaan ihan siitä riemusta, että saa hivellä näppistä. Mutta... kiva?

Korinekki

Jäsen
On teillä kyllä aika laaja mielikuvitus, jos oikeasti kuvittelette, että tänne joku kirjoittaa ihan puhdasta dadaa vaan ihan siitä riemusta, että saa hivellä näppistä. Mutta... kiva?
Tossa kun noita useampia ketjuja on lueskellut viime päivinä, niin kyllähän täällä näyttäisi muutamia kavereita olevan, jotka suoltavat jatkuvasti tätä "dadaa".....

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos olen väärässä, niin analysoi sitten Lukon tämän kauden pakkihankinnat ja niiden valintojen taustalla olleet tekijät. Kuinka paljon hankinnoista oli Toivolan toiveita / scouttauksia ja kuinka paljon Jari Laihon käsialaa. Kuka hankinnoista päätti / konsultoitiinko Toivolaa, jos Toivolan haluamia pelaajia oli vain 2 kpl?

En minä teidän pakkikalustoanne osaa sen syvällisemmin analysoida - se kun ei varsinaisesti ole aivan allekirjoittaneen ykköstason kiinnostuksen kohde - mutta olen ainakin antanut itselleni kertoa, ettei Toivola hirveän tyytyväinen tähän pakkikalustoon ollut. Ulkomaalaisvahvistuksiin sillä sektorilla kylläkin, mutta näihin kotimaisiin pakkeihin ei niinkään. Nämä kotimaiset pakkihankinnat olivat tietojeni mukaan juurikin Laihon käsialaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.